فرصت نمایندگان سؤال‌کننده به وزیر صمت برای پاسخگویی

کد خبر: 1240060

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر صمت برای پاسخ به ۴ فقره سؤال نمایندگان در کمیسیون صنایع حاضر شد که در هر 4 مورد نمایندگان سؤال‌کننده به وزیر فرصت دادند.

فرصت نمایندگان سؤال‌کننده به وزیر صمت برای پاسخگویی

عزت‌الله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز(دوشنبه، 30 مرداد 1402) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: در این جلسه، چهار فقره سؤال از وزیر صمت در دستورکار کمیسیون قرار داشت که در هر چهار مورد نمایندگان سؤال‌کننده به وزیر فرصت دادند تا مسائل را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: همچنین در این جلسه مدیرعامل ایدرو با حضور در کمیسیون، گزارشی از عملکرد این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

تالار پشتی افزود: در این جلسه مدیرعامل ایدرو عنوان کرد که شرکت‌های دولتی پس از واگذاری باید ۷۰ درصد از شرکت‌های واگذار شده به شرکت ایدرو برای توسعه و گسترش واگذار شود که این کار انجام نمی‌شود که ما این موضوع را در قالب ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس پیگیری خواهیم کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها