سردار جوانی: اغتشاشات سال قبل در بستر جنگ ترکیبی اتفاق افتاده است

کد خبر: 1247438

معاون سیاسی سپاه پاسداران به تشکیل جبهه مقاومت اسلامی، همایش عظیم پیاده‌روی اربعین و مسائلی از این دست در جغرافیای کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: اتفاقات بزرگی در حال رقم خوردن است.

سردار جوانی: اغتشاشات سال قبل در بستر جنگ ترکیبی اتفاق افتاده است

سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران عصر امروز در سخنرانی در جمع خانواده‌های کارکنان نظامی در حسینیه ثارالله کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر بزرگوار اسلام و امام جعفر صادق (ع)، اظهار داشت: دشمنان ما 45 سال کار، تلاش، توطئه و شیطنت داشتند که حرکت ملت ولایی و انقلابی ما را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ما در نقطه‌ای قرار دارد که قافله سالار این حرکت و رهبر حکیم انقلاب اسلامی بشارتی دادند که به قله نزدیک شده‌ایم، افزود: دشمنان نمی‌خواستند چنین اتفاقی بیفتد ‌و یک ملتی با به اهتزار درآوردن پرچم اسلام، موانع را پشت سر گذاشته و به قله نزدیک شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: تشخیص اینکه به قله نزدیک شدیم، بصیرت، آگاهی و شناخت می‌خواهد، کسی می‌تواند قله را ببیند که چهل و پنج سال دوران انقلاب و دوران قبل آن را به خوبی ببیند اینکه ملت ایران و انقلاب در شرایطی به پیروزی رسید ‌در این چهل و پنج سال چه مسیری طی شد، امروز در چه نقطه‌ای قرار داریم و دشمنان ما در چه نقطه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه حقیقتاً ما به قله نزدیک شدیم و ملت ایران در موقعیت تمدن‌سازی قرار گرفته است، گفت: این ملت 45 سال است که حرکت خود را آغاز کرده و در حال ساخت تمدن اسلامی است و 45 سال است که دشمنان تلاش کردند که این حرکت با شکست مواجه شود اما امروز در نزدیکی قله قرار داریم.

جوانی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از ما یک مطالبه هم دارند، افزود: در این نقطه خستگی معنا ندارد و باید با شوق و امید‌ حرکت کرد، چرا که هر چه به قله نزدیکتر شویم عصبانیت و خشم دشمن و تلاش آنها برای عدم موفقیت ما بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن و اغتشاشات سال قبل، بسیج رسانه‌ای ضدانقلاب، فضای مجازی و فعالسازی همه گروه‌های معاند و مخالف در جغرافیای کشور نشان از عصبانیت و خشم دشمن دارد، گفت: دشمنی دشمن با اسلام، قرآن، توحید و دین خدا است و نمی‌خواهد دین اسلام در جهان پرتو افکنی کند، چرا که می‌داند گسترش و قدرت‌یابی اسلام و بیداری مسلمان و تحقق حاکمیت الهی بساط ظلم و ستم آنها را جمع می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آخرین تلاش دشمنان برای ساقط کردن انقلاب اغتشاشات سال قبل بود، خاطرنشان کرد: در توطئه سال قبل طراحان توطئه کار جمهوری اسلامی را تمام شده می‌دانستند و به رهبران اپوزیسیون وعده حضور در ایران را داده بودند، البته دشمن سال‌ها و در توطئه‌های مختلف چنین تصوری را می‌کرد، صدام هم وقتی همه دنیا را پشت سر خود می‌دید تصور می‌کرد دو ماهه در تهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از نشانه‌های حرکت ما، مقاومت در برابر فشار و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان است، گفت: دشمنان دائماً توطئه کرده و نقشه می‌کشند و ملت ایران باید با محوریت ولایت، جغرافیای ایران را به الگو تبدیل کرده و تمدن اسلامی را تشکیل دهد.

جوانی به تشکیل جبهه مقاومت اسلامی، همایش عظیم پیاده‌روی اربعین و مسائلی از این دست در جغرافیای کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: اتفاقات بزرگی در حال افتادن است و اینجا است که دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده است.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشات سال قبل در بستر جنگ ترکیبی اتفاق افتاده است، بیان کرد: آمریکایی‌ها به این نکته اعتراف کردند که اگر تا چند سال آینده نتوانیم ایران شکست دهیم دیگر نمی‌توانیم و این نشان از نزدیکی ما به قله دارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی مقتدر و توانمند است، دشمن دیگر قدرت تحرک نظامی مقابل ما را ندارد و در بحث تحریم‌ها به آخر خط رسیده است، گفت: دشمن می‌خواهد با فریب و دروغ به جنگ با ما برود.

وی با اشاره به اینکه در عرصه جنگ ترکیبی با دشمن جهاد تبیین و تصویرسازی درست و شناخت واقعیت‌ها ضرورت دارد، افزود: تا دشمن هست، دشمنی هم وجود دارد و دشمن برای بعد هم برنامه دارد و ما باید حواسمان را جمع کنیم که دشمن به اهداف خود نرسد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها