حسین انواری در گفتگو با فردا:

به آینده اقتصاد کشور با دست فرمان دولت سیزدهم امیدوارم

کد خبر: 1254564

فعال سیاسی اصولگرا گفت: به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور در حد استطاعت کشور عمل شد. البته انسجام و هماهنگی قوا در پشتیبانی این اقدامات خوب موثر بود.

به آینده اقتصاد کشور با دست فرمان دولت سیزدهم امیدوارم

گروه سیاسی فردا: بهادر جهرمی سخنگوی دولت همچنان مردم را به آینده روشن و رویایی نوید می دهد؛ در حالیکه 2 سال و نیم از دوره مسئولیت این دولت گذشت و وقتش است که آثار و برکات خدمات کارگزاران انقلابی نمایان شود.

حسین انواری در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان امیدواری به آینده اقتصاد کشور گفت: دولت کشور را با مشکلات زیرساختی و مسائل معیشتی حاد مردمی تحویل گرفت اما در هر دو حوزه حرکت های خوبی را انجام داد و زیرساخت های موثری را فراهم ساخت بنابراین نباید فقط دنبال خلاها بود.

وی افزود: مسائل معیشتی مردم نیز به تدریج در حال سروسامان یافتن است، دولت به دهک های پایین یارانه می دهد و سعی می کند به وضعیت اقتصادی آنها رسیدگی کند. معتقدم باید صبر کرد تا از مرحله گذار عبور کنیم و به ثبات اقتصادی برسیم. در دولت سیزدهم خیلی از صنایع بازسازی و طرح های نیمه تمام تکمیل شد. نتیجه این اقدامات مثبت قطعا افزایش اشتغال است که وقتی اشتغال رونق یابد خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

این فعال اصولگرا با اشاره به وعده های انتخاباتی رئیس جمهور یادآور شد: به این وعده ها در حد استطاعت کشور عمل شد. البته انسجام و هماهنگی قوا در پشتیبانی این اقدامات خوب موثر بود. انشاءالله نصرت الهی نیز کمک کند تا آثار خدمات بیشتر نمایان شود.

وی با اشاره به تنش های حاکم بر حوزه بین الملل ادامه داد: با وجود مشکلات، در حوزه سیاست خارجی کشور گشایش ها و ظرفیت های خوبی انجام شد. در مجموع به آینده اقتصاد کشور با دست فرمان دولت سیزدهم امیدوارم و دورنمای روشنی را در این حوزه مشاهده می کنم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها