کنعانی: ننگ تاریخی جنایات صهیونیست‌ها تا همیشه باقی خواهد ماند

کد خبر: 1257047

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت کودکان و زنان بیمار و بی پناه بیمارستان شفا و ده‌ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد و ننگ و شرم تاریخی این جنایات هولناک برای صهیونیست‌ها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

کنعانی: ننگ تاریخی جنایات صهیونیست‌ها تا همیشه باقی خواهد ماند

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، اظهار داشت: خجسته میلاد باسعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار بر همگان خاصه بر پرستاران خدوم ایران عزیز مبارک و فرخنده باد.

وی گفت: درحالی امروز در سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار، تلاش و خدمات ارزشمند جامعه پرستاران و مدافعان حریم سلامت ایرانیان را ارج می‌نهیم که شاهد جنایت فجیع صهیونیست‌ها در حملات مستقیم و عمدی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در غزه هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: حملاتی که تاکنون منجر به شهادت ۱۹۸ پزشک و پرستار و امدادگر، نابودی ۵۵ آمبولانس و خارج شدن ۲۵ بیمارستان از چرخه خدمت شده است.

کنعانی بیان داشت: جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت مظلومانه نوزادان نارس معصوم، کودکان و زنان بیمار و بی پناه بیمارستان شفا و ده ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد و ننگ و شرم تاریخی این جنایات هولناک برای صهیونیست‌های کودک‌کُش و حامیان آنها تا همیشه تاریخ باقی خواهد ماند.

وی عنوان کرد: شکست و نابودی سرنوشت محتوم اشغالگران صهیونیست همانند همه اشغالگران و متجاوزان در طول تاریخ است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها