پیام گفته‌های رادیکال روحانی چه بود؛ قمار یا انتحار؟ + فیلم

کد خبر: 1258618

حسن روحانی با نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان و اظهارنظرهای بعد از آن قصد دارد نقش هاشمی رفسنجانی در معادلات قدرت ایران را ایفا کند، غافل از آنکه تصور درستی از وزن خود در سیاست ایران ندارد.

حجم ویدیو: 15.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58 دانلود ویدیو

گروه سیاست سایت فردا - حسن روحانی با نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان و اظهارنظرهای بعد از آن قصد دارد نقش هاشمی رفسنجانی در معادلات قدرت ایران را ایفا کند، غافل از آنکه تصور درستی از وزن خود در سیاست ایران ندارد.

او تصور می‌کند که می‌تواند با حمله به مجلس و دولت زمینه تحرک اجتماعی طبقه متوسط را ایجاد کند تا هم اصلاح طلبان را به وادی انتخابات مجلس بکشاند و هم رای خود در انتخابات خبرگان را تضمین کند.

روحانی قبل از این هم نشان داده که در جهت کسب قدرت حاضر است برخی خطوط قرمز را زیر پا بگذارد ، به اصول و مبانی بی تفاوت باشد و تحفظی نسبت به ایجاد تفرقه و نزاع اجتماعی نداشته باشد. این رویکرد خطرناک رییس جمهور سابق اکنون به شکل تازه و کم سابقه ای در آستانه انتخابات های اسفند ماه بازتولید شده که بیش از هر چیز نشانه ای از تقدم قدرت طلبی به مبناگرایی در کنش های حسن روحانی است. 

حسن روحانی وارد میدانی شده که برای به تحرک واداشتن اصلاحات گویا قصد هزینه دادن و ریسک کردن دارد و بوی اقدامات انتحاری هم از سخن اش شنیده می شود. 

صدای حسن روحانی یک پیام واضح برای جریان انقلابی دارد؛ آن سوی هرگونه تشتت و تفرق در این جریان، یک عزم جدی از جانب اعتدالیون و اصلاح طلبان برای بازگشت به قدرت وجود دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها