آرمان ملی/ برنامه اصلاح‌طلبان برای ردصلاحیت روحانی

کد خبر: 1258408

آرمان ملی نوشت: برای ردصلاحیت حسن روحانی صف کشیده‌اند. به این مسجد می‌روند، پشت آن تریبون نطق می‌کنند، در گعده‌های خود روی ردصلاحیت او شرط می‌بندند. تا شاید مهر ردصلاحیت او را جلوتر از شورای نگهبان بر پرونده روحانی بزند.

آرمان ملی/ برنامه اصلاح‌طلبان برای ردصلاحیت روحانی

گروه سیاست سایت فردا - رسانه‌های اصلاح‌طلب در روزهای اخیر به بحث ردصلاحیت روحانی علاقه نشان داده و مدام در حال واکاوی آن هستند.

روزنامه آرمان ملی در این ارتباط ناخواسته خبر از پشت پرده پرداختن اصلاح‌طلبان به این ماجرا داده و نوشته: برای ردصلاحیت حسن روحانی صف کشیده‌اند. به این مسجد می‌روند، پشت آن تریبون نطق می‌کنند، در گعده‌های خود روی ردصلاحیت او شرط می‌بندند. تا شاید مهر ردصلاحیت او را جلوتر از شورای نگهبان بر پرونده روحانی بزند.

روحانی و مشی اعتدالی‌ او به‌گونه‌ای است که در هیچ چاله و دست‌اندازی که برای او طراحی کرده‌اند نخواهد افتاد و آهسته و آرام  به دمیدن در بعد اعتدالی نظام ادامه خواهد داد، چرا که او معتقد است افراط و تفریط دولبه قیچی است که می‌تواند شکاف‌های عمیق در ساختار قدرت در ایران و بین مردم و دولت ایجاد کند. از این‌رو باید گفت روحانی بیدی نیست که حتی با باد ردصلاحیت به خود بلرزد و حتی اگر ردصلاحیت شود نه به منتقدی تندرو بلکه به رهبری برای جریان اعتدالی در ایران تبدیل خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها