فرهیختگان/ امید اصلی روحانی به کنش ناپخته رقیب است/ فقط معجزه منتقدان او را احیا می‌کند

کد خبر: 1258623

فرهیختگان نوشت: روحانی با کش‌دار کردن دعواها و طعنه‌هایی که از جانب ‌اصولگرایان تندرو مطرح می‌شود به دنبال بالابردن این میزان (میزان محبوبیت خود) و افزایش شانس خود برای پیروزی در انتخابات اسفند است.

فرهیختگان/ امید اصلی روحانی به کنش ناپخته رقیب است/ فقط معجزه منتقدان او را احیا می‌کند

گروه سیاست سایت فردا - مطرح شدن اظهارات درباره حسن روحانی در صداوسیما و توسط چهره‌های تند اصولگرا در رسانه‌ها، شاید در ضربه زدن به او موثر باشد اما بیش از همه فرصت خوبی برای روحانی فراهم می‌آورد تا از طریق حمله به جریان رقیب و کشتی‌گیری با آنها نامش در رسانه‌ها مطرح شود و در واقع همین نقدها را نردبانی برای بالا بردن احتمال پیروزی خود در انتخابات کند.

روزنامه فرهیختگان با طرح این دیدگاه نوشته: واکنش‌های روحانی نشان می‌دهد او برای حضور و نام‌نویسی در انتخابات برنامه‌ریزی هم کرده و در بخشی دیگر از صحبت‌های خود از احتمال انتشار لیستی برای تهران و دیگر شهرستان‌‌ها نیز صحبت می‌کند. اظهاراتی که نشان می‌دهد‌ اعتدالی‌ها برای حضور و نقش‌آفرینی در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی قصد دارند لیستی با حمایت حسن روحانی منتشر کنند.

برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد میزان محبوبیت حسن روحانی در شرایط فعلی کمی بیش از روزهای ابتدایی است که او در انتخابات ریاست‌جمهوری 92 شرکت کرده بود؛ با این حال میزان محبوبیت رئیسی تقریبا چهاربرابر بیش از روحانی است، آن‌هم در شرایطی که نارضایتی‌هایی نسبت به فعالیت و اقدامات دولت رئیسی وجود دارد.

روحانی با کش‌دار کردن دعواها و طعنه‌هایی که از جانب ‌اصولگرایان تندرو مطرح می‌شود به دنبال بالابردن این میزان و افزایش شانس خود برای پیروزی در انتخابات اسفند است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها