جام جم/ جنگ غزه تبدیل به عامل تباهی نتانیاهو شده است

کد خبر: 1258859

جام جم نوشت: نظرسنجی اخیر برای نتانیاهو حکم فاجعه را دارد. ضمن آن‌که جا‌به‌جایی قدرت میان نتانیاهو و گانتس نیز نمی‌تواند صهیونیست‌ها را از بحران تمام‌عیاری که در آن قرار گرفته‌اند، نجات دهد.

جام جم/ جنگ غزه تبدیل به عامل تباهی نتانیاهو شده است

گروه سیاست سایت فردا - نظرسنجی اخیر دراراضی اشغالی، شوک سخت دیگری را به ائتلاف کنونی نتانیاهو وارد ساخته و سقوط نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس و کابینه‌اش را قطعی ساخته است. نظرسنجی صورت‌گرفته در اراضی اشغالی در ساعات منتهی به آتش‌بس موقت (در حالی که خبر آتش‌بس موقت اعلام شده بود) نشان می‌دهد که در صورت برگزاری انتخابات دوباره در اراضی اشغالی، احزاب ائتلافی کنونی مجموعا ۴۱ کرسی و احزاب مخالف نتانیاهو ۷۹کرسی را به دست خواهند آورد. این فاجعه‌بارترین نظرسنجی ممکن علیه نتانیاهو و همراهانش محسوب می‌شود.

روزنامه جام جم با ذکر این مطلب نوشته: واقعیت امر این است که جنگ غزه تبدیل به عامل شکست و تباهی نتانیاهو شده و معادلات آتی اراضی اشغالی را نیز تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

نظرسنجی اخیر برای نتانیاهو حکم فاجعه را دارد. ضمن آن‌که جا‌به‌جایی قدرت میان نتانیاهو و گانتس نیز نمی‌تواند صهیونیست‌ها را از بحران تمام‌عیاری که در آن قرار گرفته‌اند، نجات دهد. در آینده‌پژوهی‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، امنیتی و اجتماعی صورت‌گرفته در اراضی اشغالی، نشانه‌ای از عبور تل‌آویو از بحران سخت و دامنه‌داری که در آن قرار گرفته، مشاهده نمی‌شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها