همشهری/ دوقطبی اصیل در انقلاب همان دوقطبی تاریخی حق و باطل است

کد خبر: 1259266

همشهری نوشت: دوقطبی اصیل در انقلاب همان دوقطبی تاریخی حق و باطل است. دشمن اصلی شناخته شود، دوقطبی‌های توهمی رنگ باخته و جای خود را به دوقطبی‌های حقیقی می‌دهند.

همشهری/ دوقطبی اصیل در انقلاب همان دوقطبی تاریخی حق و باطل است

گروه سیاست سایت فردا - راز دوقطبی‌های توهمی مثل بسیجی-غیربسیجی در ایران و دوقطبی شیعه- سنی در منطقه چیست؟ چطور از این دوقطبی‌ها عبور کنیم؟ آیا هر نوع دوقطبی‌ای مذموم است؟

روزنامه همشهری با این مقدمه نوشته: بدون شک یکی از مهم‌ترین گزاره‌های پربسامد در سخنان امام و رهبر معظم انقلاب پرهیز از دوقطبی‌سازی‌ است؛ چرا؟ دوقطبی‌سازی بغایت وحدت‌شکن است و از این‌رو شیطانی‌ترین اقدام برای تفرقه و ازهم‌پاشیدن جبهه حق است. ثمره دوقطبی‌سازی‌ گم کردن دشمن اصلی است.

آیا هر نوع دوقطبی‌ای مذموم است؟ رهبرمعظم انقلاب در همین دیدار به فهم و شناخت از دشمن در ابعاد جهانی اشاره می‌کنند. صف‌بندی اینجاست. بنابراین دوقطبی اصیل هم داریم. دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی که پیش‌تر رهبرمعظم انقلاب بدان اشاره کرده بودند، یک نمونه است. جامعه ایرانی ما با همه اختلاف سلیقه‌ها و شدت و ضعفش، انقلابی است و باید مقابل ضدانقلاب که شمشیر به روی این خاک و ملت کشیده است، یکدست شود.

دوقطبی اصیل در انقلاب همان دوقطبی تاریخی حق و باطل است. دشمن اصلی شناخته شود، دوقطبی‌های توهمی رنگ باخته و جای خود را به دوقطبی‌های حقیقی می‌دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها