جوان: اصلاح‌طلبان شیرینی «پیچیده شدن نسخه یمن» را خوردند؟!

کد خبر: 1268210

جوان نوشت: گویی گردهم آمدن اصلاح‌طلبان و شیرینی خوردن با هم، اثرات تخریبی خودش را درباره ایران و دوستان ایران به خوبی نشان می‌دهد!

جوان: اصلاح‌طلبان شیرینی «پیچیده شدن نسخه یمن» را خوردند؟!

گروه سیاست سایت فردا - روز گذشته یک رسانه اصلاح‌طلب تیتری حمایتی و استقبال‌گونه از حمله آمریکا و متحدانش به یمن منتشر کرد که البته ساعاتی بعد اعلام کرد این تیتر موضع این رسانه نبوده است. 

روزنامه جوان در این ارتباط نوشته:‌ تجاوز نظامی امریکا و انگلیس و متحدانشان به یمن با استقبال و تحسین رسانه اقتصادی اصلاح‌طلب «دنیای اقتصاد» مواجه شد، آن هم چندی پس از اجلاسیه این رسانه با چهره‌های اصلی اصلاح‌طلب! گویی گردهم آمدن اصلاح‌طلبان و شیرینی خوردن با هم، اثرات تخریبی خودش را درباره ایران و دوستان ایران به خوبی نشان می‌دهد! 

سایت اقتصاد نیوز وابسته به روزنامه دنیای اقتصاد روز گذشته برای اعلام خبر حمله امریکا و انگلیس و متحدان منطقه‌ای‌شان به یمن از تیتری استفاده کرد که تحسین تجاوز و حمایت از این اقدام بود. دنیای اقتصاد بامداد جمعه تیتر زد که «فوری/ امریکا نسخه یمن را پیچید». 

این استقبال رسانه اصلاح‌طلب از تجاوز نظامی به یمن با اعتراضات تندی در فضای مجازی مواجه شد. یک کانال تلگرامی با انتشار تصویری از این تیتر در سایت مذکور، نوشت: «ارگان خبری سازمانِ آموزش و پرورشِ دلالان ایران و نهاد روابط عمومی لیبرترین‌های ایرانی، موسوم به “‎دنیای اقتصاد” است. نفرت‌انگیز‌های ستون پنج در ایران و سخنگویان متجاوزان ناتو در تهران».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها