جوان: تلاش اصلاح‌طلبان برای کم کردن مشارکت به خودتحقیری رسیده است

کد خبر: 1269147

جوان نوشت: اصلاح‌طلبان تندرو به مرحله‌ای در تلاش برای کم کردن مشارکت در انتخابات رسیده‌اند که حاضرند خودهایشان را تحقیر کنند، اما مانع مشارکت در انتخابات شوند.

جوان: تلاش اصلاح‌طلبان برای کم کردن مشارکت به خودتحقیری رسیده است

گروه سیاست سایت فردا - صوفی، فعال اصلاح‌طلب گفته «آقای روحانی تلاش دارد که در این انتخابات رأی بیاورد و ظاهراً به صورت برنامه‌ریزی شده هم به نامزدی در انتخابات خبرگان رهبری ورود کرده‌اند، با وجود این حتی با حضور آقای روحانی هم شاهد تحول در نگاه مردم به انتخابات خبرگان نخواهیم بود.»

روزنامه جوان در این زمینه نوشته: اصلاح‌طلبان تندرو به مرحله‌ای در تلاش برای کم کردن مشارکت در انتخابات رسیده‌اند که حاضرند خودهایشان را تحقیر کنند، اما مانع مشارکت در انتخابات شوند.

روحانی رئیس‌جمهوری بود که خود اصلاح‌طلبان او را بر سرکار آوردند، اما ناکارآمدی او چنان دامن سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را گرفت که مجبور شدند با فرافکنی‌های متعدد از زیر بار مسئولیت دولت او شانه خالی کنند. حالا هم برای آنکه مبادا کاندیداتوری کسی، به زعم خودشان باعث افزایش حتی درصدی مشارکت شود، یا حضور روحانی وضعیت سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان را از اینی هم که هست، بدتر کند، تلاش دارند او را منصرف یا حداقل دامن خود را از او پاک کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها