نگاه صبح نو به پشت پرده سناریوی تندروها در تخریب مجلس

کد خبر: 1270110

صبح نو نوشت: نگاه صبح نو به پشت پرده سناریوی تندروها در تخریب مجلس

نگاه صبح نو به پشت پرده سناریوی تندروها در تخریب مجلس

گروه سیاست سایت فردا - پروژه تخریب مجلس شوراى اسلامى با هدف کاهش مشارکت و ایجاد فضاى ناامیدى اجتماعى در دستور کار جریان رادیکال حداقلى قرار گرفته است. 

روزنامه صبح نو با این مقدمه نوشته: گروه‌هاى تندرو با توجه به آنکه از اقبالى در جامعه برخوردار نیستند، با یک رویکرد مشابه، پروژه کاهش مشارکت در انتخابات را با ابزار تخریب مجلس انقلابى در پیش گرفته‌اند. 

حداقلى‌ها تنها با کاهش چشمگیر مشارکت مى‌توانند به حضور در مجلس امیدوار باشند و در هراس از حضور و مشارکت مردم در انتخابات، تنها راه‌حل را وارد کردن تهمت و افترا به نمایندگان فعلى مجلس مى‌بینند تا جامعه را از نتایج انتخابات ناامید و اهداف جریانى خود را با مشارکت حداقلى حامیان جریان تندرو دنبال کنند.  

بازگشت به ادعاى دروغین جعل بیانیه حامیان رئیس مجلس، اتهام و افتراى دریافت رشوه از جانب نمایندگان و حتى تفسیر به رای توصیف مقام معظم رهبرى با عبارت مجلس انقلابى در بازه زمانى نزدیک به انتخابات، به‌خوبى ابعاد پروژه ناامیدسازى از انتخابات و عملیات روانى جهت ناسالم و ناکارآمد نشان دادن مجلس را عیان کرده است.  

هوشیارى و تدبیر به‌موقع چهره‌هاى شاخص جریان انقلاب در این مقطع حساس و در راستاى عمل به فرامین رهبرى جهت ترغیب به مشارکت و حضور پرشور در انتخابات، تنها راه‌حل خنثى‌سازى عملیات تخریب تندروهاى حداقلى در دو جناح است؛ رویکردى که با وحدت و اتحاد نیروهاى تأثیرگذار در این جبهه ثمربخش خواهد بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها