سبحانی نیا در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم به تندروها نگاه مثبت ندارند

کد خبر: 1276094

فعال سیاسی اصولگرا گفت: شعارهای تندروها خیلی خریداری ندارد چون مردم 11 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دیدند و متوجه شدند نتیجه این شعارها چیست؟

مردم به تندروها نگاه مثبت ندارند

گروه سیاست سایت فردا: چند روز تا آغاز رسمی تبلیغات انتخابات مجلس باقی است اما مجموعه های تندرو در فضای مجازی کار خود را با تخریب رقبا مدت هاست آغاز کرده اند؛ حال سئوال این است که آنها چقدر وزن خواهند داشت؟

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره وزن مجموعه های تندرو در انتخابات مجلس گفت: همواره در آستانه انتخابات برخی مجموعه هایی سعی می کردند با سردادن شعارهای هیجانی، تخریبی و تند افکارعمومی را تحت تأثیر قرار دهند، امروز نیز شاهد چنین رویکردهایی هستیم.

وی با اشاره به آگاهی مردم در قبال شعارهای تندروها افزود: اینگونه شعارها نمی تواند رأی بالایی را به خود جذب کنند یا به تعبیر روشن تر خیلی خریداری ندارد چون مردم 11 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دیدند و متوجه شدند نتیجه این شعارها چیست؟ بالاخره در هر دوره ای مجموعه هایی بودند که چنین شعارهایی دادند اما وقتی به مجلس راه یافتند نتوانستند به این شعارها و وعده ها عمل کنند.

این فعال سیاسی یادآور شد: کسانی که می خواهند با شعارهای تند و افراطی فهرستی بدهند تا جایگاهی در مجلس برای خود دست و پا کنند؛ مردم خیلی به این نوع فهرست ها نگاه مثبت ندارد. جامعه در این انتخابات بیشتر به فهرست مجموعه های ریشه دار انقلابی دلسوز توجه خواهد کرد که سابقه کارشان روشن است و آنها کارایی خود را در مقام عمل نشان دادند.

نماینده ادوار مجلس افزود: نامزدها یا مجموعه هایی که شعارهای افراطی و تند می دهند فکر می کنند اگر مشارکت کم باشد شانس بیشتری برای پیروزی دارند اما قطعا حضور مشارکت مردم بالا خواهد بود و همچون گذشته نقش خودشان را در تعیین سرنوشت کشور ایفا خواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها