«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

پروژه تخریب قالیباف چگونه شکست خورد؟

کد خبر: 1278487

صبح نو نوشت: نقطه اشتراک تخریبگران و سهم‌خواهان هدف‌گیری محبوبیت مردمی اشخاصی مثل رئیس قوه مقننه است.

پروژه تخریب قالیباف چگونه شکست خورد؟

گروه سیاست سایت فردا - گویی طیف‌های سیاسی نوپا راه ارائه خود به اذهان را در تخریب چهره‌هایی مثل قالیباف می‌دانستند. تجربه انتخابات پیشین نشان می‌دهد که عده‌ای در انتخابات‎ها از تخریب چهره‌های تأثیرگذار کشور برای خود سهم‌جویی می‌کنند. 

روزنامه صبح نو با طرح این موضوع نوشته: نقطه اشتراک تخریبگران و سهم‌خواهان هدف‌گیری محبوبیت مردمی اشخاصی مثل رئیس قوه مقننه است. 

پراکندگی موجب شد افرادی که در دو یا چند لیست بودند، آرای بیشتری را متوجه خود کنند و همین موضوع سبب شد برخی از چهره‌هایی که در لیست‌های بیشتری حضور داشتند، آرای بیشتری را کسب کنند. 

این نتایج نشان می‌دهد که صرف حضور برخی از اشخاص در چند لیست توانسته برای آنها موفقیتی نسبی را به‌ عمل بیاورد و این در حالی است که اشخاصی نظیر محمدباقر قالیباف با اینکه فقط در یک لیست انتخاباتی حضور داشتند، رأی قابل توجهی را به دست آورده‌اند و این موضوع که این آرا را می‌توان منتسب به پایگاه اجتماعی، سیاسی و مردمی آرای او دانست. 

در عین حال فراموش نکنیم که در میان افرادی که از تهران به مجلس وارد شدند چهره‌های فهرست شانا تعداد زیادی دارند و بخش زیادی از نامزدها به دور دوم رفته‌اندکه نشان می‌دهد پروژه خارج کردن قالیباف و فهرست‌اش از انتخابات تهران ناکام مانده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها