کاتب: دژپسند از ظرفیت دانشگاهیان در اقتصاد بهره می‌برد

کد خبر: 886976

نماینده مردم گرمسار در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت: دژپسند از ظرفیت دانشگاهیان در اقتصاد بهره می‌برد.

کاتب: دژپسند از ظرفیت دانشگاهیان در اقتصاد بهره می‌برد

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در موافقت با فرهاد دژپسند وزیر پیشنهاد اقتصاد گفت: امروز در محضر ملت و خدا هستیم و باید شاخصه تصمیم‌گیری ما منافع ملی باشد.

وی افزود: در چند سال گذشته یکی از دغدغه‌های ما عدم‌هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت بود. با انتخاب آقای دژپسند هماهنگی و هم‌گرایی در بخش سازمان مدیریت، وزارت اقتصاد، و بانک مرکزی ایجاد خواهد شد تا یک نگاه برنامه‌ای و علمی بر اقتصاد کشور حاکم شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس تصریح کرد: آقای دژپسند تمام مراحل مدیریتی خود را در سازمان برنامه طی کرده و براساس قاعده و به صورت پلکانی رشد کرده؛ این طور نبوده که این راه را یک شبه طی کند.

وی با بیان اینکه آقای دژپسند عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی است، گفت: این موضوع یک فرصت است تا ایشان از ظرفیت دانشگاهیان برای ایجاد هسته‌های نواندیشی در وزارت اقتصاد استفاده کند.

کاتب افزود: آقای دژپسند در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تدوین طرح‌ها و برنامه‌های مادر کشور بیشترین نقش را داشته و امروز آگاه به این قوانین است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس با بیان اینکه یکی از موانع رشد تولید موضوع مالیات بر ارزش افزوده است، خاطرنشان کرد: ما از ایشان می‌خواهیم تا در موضوع مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح ساختار نظام بانکی که باید در خدمت تولید باشد، اقدام کند.

وی در پایان عنوان کرد: ما باید در خانه ملت با خدا عهد ببیندیم و به آنچه می‌گوییم عمل کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها