بررسی نحوه واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه در مجلس

کد خبر: 896388

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تعیین تکلیف نهایی نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی در جلسه بعدی این کمیسیون خبر داد.

بررسی نحوه واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه در مجلس

خبرگزاری تسنیم: اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جلسه اخیر کمیسیون گزارش هیئت تفحص درباره نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی قرائت شد، گفت: با توجه به اینکه اعضای کمیسیون نقطه نظراتی را در این باره داشتند؛ بنابراین قرار شد تا این گزارش کامل‌تر شود و در جلسه بعدی کمیسیون مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وی افزود: پس از تکمیل گزارش و بررسی آن در جلسه بعدی کمیسیون درباره این موضوع رأی‌گیری شده و نتیجه آن برای بررسی در صحن تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ضمن تشریح محور‌های این گزارش تصریح کرد: نحوه واگذاری پالایشگاه به بخش خصوصی و میزان مبلغ اخذ شده، وضعیت فعلی پالایشگاه، بدهی‌های گذشته پالایشگاه، نحوه اداره پالایشگاه و همچنین وضعیت نیرو‌ها از جمله موارد مورد بررسی شده در این گزارش است.

تقاضا‌کنندگان تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه، نسبت به چگونگی واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی انتقاداتی دارند و خواهان روشن شدن موضوع در جهت واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها