تبدیل پاتوق معتادین به بازار میوه و تره بار!

کد خبر: 485771

شهرداری منطقه 6 تهران قطعه زمین رها شده در خیابان شهید جهان آراکه طی سالهای اخیربه محل اجتماع معتادین بدل شده بود را به بازار میوه و تره بار تبدیل می کند.

سرویس اجتماعی فردا - شهرداری منطقه 6 تهران قطعه زمین رها شده در خیابان شهید جهان آراکه طی سالهای اخیربه محل اجتماع معتادین بدل شده بود را به بازار میوه و تره بار تبدیل می کند.

مجید رسولی، شهردار ناحیه 6منطقه، از جمع آوری پاتوق معتادین و فروشندگان مواد مخدر در خیابان جهان آراءدر راستای ساماندهی و بهسازی فضاهای بی دفاع شهری خبر داد و گفت: طی درخواست های مکرر شهروندان و شکایات مردمی مبنی بر جمع آوری کارتون خواب ها و معتادین و فروشندگان مواد مخدر در قطعه زمین رها شده ای در خیابان شهیدجهان آراء ، با همکاری نیروی انتظامی، معتادین جمع آوری و فضای موجود پاکسازی شد.

به گفته رسولی به منظور سالم سازی محیط زندگی شهری و ساماندهی مکان های بی دفاع و آسیب خیز، این فضای بی دفاع شهری که به مرکز فروش مواد مخدر و پاتوق معتادین بدل شده بود، ساماندهی و به بازار میوه و تره بار تبدیل خواهد شد .

رسولی درپایان گفت: وجود این فضای سبب شده بود تا برخی افراد فرصت طلب از این مکان عمومی برای منافع شخصی خودسوءاستفاده کنند، که در این جریان نیز با فضاسازی سعی در ممانعت از تبدیل این محل به میدان تره بار داشتند که با مخالفت اهالی محل و شورایارانبه هدف خود نرسیدند.

وی با اشاره به ماموریت جدید شهرداری تهران درخصوص جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر گفت: مدیریت شهری در هفته های اخیر عزم خود را جزم کرده تا محلات شهر از وجود معتادین متجاهر پاکسازی شود که این موضع در نقاط خاص سطح محدوده منطقه 6 هم به طور جدی دنبال می شود و ما هم با توجه درخواست اهالی محل این نقطه از منطقه را پاکسازی کردیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها