علی پروین: ناصرخان سلطان بود

کد خبر: 820886

با هم رفته بودیم یک برنامه تلویزیونی که به دلایلی پخش نشد. طفلکی خیلی به هم ریخت. نباید با یک پیرمرد آن برخورد می‌شد. اگر فیلم مصاحبه دو نفره من و ملک‌مطیعی پخش می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ به همین خاطر خیلی ناراحتم. خدا رحمتش کند و به خانواده‌اش صبر بدهد.

علی پروین: ناصرخان سلطان بود

سرویس فرهنگی فردا؛ خبر ورزشی: سال گذشته علی پروین به همراه ناصر ملک مطیعی در برنامه تلویزیونی من و شما حضور پیدا کردند. برنامه ای که به هنگام پخش از رسانه ملی، به ناگاه متوقف شد. در ادامه بخشی از گفت و گوی خبر ورزشی با علی پروین بازیکن و مربی سابق تیم ملی و پرسپولیس را می خوانید.

علی‌آقا می‌دانیم شما یکی از دوستان نزدیک زنده‌یاد ناصر ملک‌مطیعی بودید. تسلیت می گوییم.

پروین: خدا این مرد بزرگ را بیامرزد. جدا از رفاقت دیرینه، باید بگویم خاطرات خیلی خوبی با فیلم‌های آن خدابیامرز دارم.

بیشتر کدام فیلم؟ پروین: قیصر را هرگز فراموش نمی‌کنم. نقش فرمون را عالی بازی کرده بود. ناصرخان سلطان بود.

علی پروین: ناصرخان سلطان بود

شنیدیم آن مرحوم به شما می‌گفت سلطان. پروین: بله (آهی می‌کشد) خدابیامرز ملک‌مطیعی به من می‌گفت سلطان و من هم به او می‌گفتم سلطان سینمای ایران که واقعاً این لقب برازنده‌اش بود.

در اغلب نقش‌هایش هم مردی و معرفت موج می‌زد. نظری ندارید؟ پروین: خدا رحمتش کند. او و مرحوم فردین نقش مردان جنوب‌شهری را بازی می‌کردند. خود من هم چون بچه میدون خراسون و پایین شهر هستم، از دیدن فیلم‌های این عزیزان لذت می‌بردم. آخرین بار هیچ‌وقت یادم نمی‌رود خیلی ناراحت و دلخور شد.

چطور؟ پروین: با هم رفته بودیم یک برنامه تلویزیونی که به دلایلی پخش نشد. طفلکی خیلی به هم ریخت. نباید با یک پیرمرد آن برخورد می‌شد. اگر فیلم مصاحبه دو نفره من و ملک‌مطیعی پخش می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ به همین خاطر خیلی ناراحتم. خدا رحمتش کند و به خانواده‌اش صبر بدهد.

خانواده شما هم سینمایی هستند. با شنیدن این خبر چه واکنشی نشان دادند؟ پروین: لادن دخترم خیلی سینما را دوست دارد و چند فیلم هم بازی کرده است. به هر حال همگی ناراحت شدیم. ناصر ملک‌مطیعی اسم بزرگی توی سینما بود. در دوران خودش خیلی طرفدار داشت و با معرفت و اخلاق خوب خود توانست این محبوبیت را حفظ کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها