سرخوردگی بازیگر «هری پاتر» از بازی در این فیلم

کد خبر: 821839

تهیه‌کننده فیلم‌های «هری پاتر» در نامه‌ای ضمن قدردانی از ریکمن به خاطر حضورش در «هری پاتر ۲» نوشته: «می‌دانم گاهی اوقات احساس نارضایتی و سرخوردگی داری، اما لطفا بدان که تو بخش جدایی‌ناپذیر این فیلم‌ها هستی؛ و می‌درخشی.» در ریکمن سال ۲۰۱۶ بعد از مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

سرخوردگی بازیگر «هری پاتر» از بازی در این فیلم

سرویس فرهنگی فردا؛ آی سینما: نامه‌های متعلق به مجموعه شخصی آلن ریکمن که اخیرا منتشر شده از «سرخوردگی» این بازیگر انگلیسی به خاطر ایفای یکی از معروف‌ترین نقش‌هایش بر پرده سینما حکایت دارد. دیوید هیمن تهیه‌کننده فیلم‌های «هری پاتر» در نامه‌ای ضمن قدردانی از ریکمن به خاطر حضورش در «هری پاتر ۲» نوشته: «می‌دانم گاهی اوقات احساس نارضایتی و سرخوردگی داری، اما لطفا بدان که تو بخش جدایی‌ناپذیر این فیلم‌ها هستی؛ و می‌درخشی.» در ریکمن سال ۲۰۱۶ بعد از مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.

سرخوردگی بازیگر «هری پاتر» از بازی در این فیلم

به نوشته ایندیپندنت، ریکمن بعد‌ها زمانی‌که مشغول بازی در فیلم «شاهزاده دو رگه» (محصول ۲۰۰۹) بود یادداشتی نوشت که عنوانش «درون کله اسنیپ» بود. ریکمن در این یادداشت از رویکردی که دیوید ییتس کارگردان فیلم نسبت به قصه شخصیت اسنیپ در پیش گرفته، گله و ابراز ناامیدی کرده است.

قرار است مجموعه شخصی ریکمن به ارزش ۹۵۰ هزار پوند در نمایشگاه کتاب‌های کمیاب لندن به مزایده گذاشته شود. یکی از نامه‌های این مجموعه متعلق به جی کی رولینگ نویسنده داستان‌های «هری پاتر» است که از اجرای هنرمندانه ریکمن در نقش اسنیپ قدردانی کرده است. رولینگ از اسنیپ به عنوان «پیچیده‌ترین شخصیت» قصه‌اش نام برده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها