شهادت یک جوان فلسطینی با بیش از ۴۰ گلوله

کد خبر: 1234375

در پی یورش نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به یک شهرک در شمال غرب نابلس، یک جوان ۱۸ ساله فلسطینی به نام «فوزی هانی مخالفه» به شهادت رسیده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نظامیان رژیم صهیونیستی به خودرو این شهید فلسطینی بیش از ۴۰ گلوله شلیک کرده‌اند.

شهادت یک جوان فلسطینی با بیش از ۴۰ گلوله

نظامیان صهیونیست خودروی حامل 2 جوان فلسطینی را در شمال کرانه باختری به رگبار بستند که یکی از سرنشینان این خودرو در دم به شهادت رسید.

به گزارش فارس، «فوزی هانی مخالفه» جوان ۱۸ساله فلسطینی، بامداد امروز (جمعه)، مستقیما توسط نظامیان صهیونیست در شمال غرب نابلس (شمال کرانه باختری) هدف تیراندازی قرار گرفت و به شهادت رسید.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، نیروهای رژیم صهیونیستی خودرویی را که فوزی مخالفه و «محمد عمر مخیمر» دیگر جوان فلسطینی سرنشینان آن بودند، بامداد امروز در شمال غرب نابلس مستقیما هدف قرار می‌دهند که مخالفه در دم به شهادت‌ می‌رسد و محمد مخیمر دیگر سرنشین خودرو مجروح می‌شود و سپس نظامیان صهیونیست او را بازداشت می‌کنند.

«احمد جبریل» مدیر بخش امداد و امور فوق‌العاده هلال احمر نابلس می‌گوید که نیروهای امدادی هلال احمر پیکر شهید مخالفه را پس از آن که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید به بیمارستان منتقل کردند.

وفا همچنین به نقل از منابع امنیتی و محلی گزارش داد که نیروهای رژیم اشغالگر خودروی شهید مخالفه را به رگبار بسته‌اند و او را به شهادت رسانده‌اند.

نظامیان صهیونیست در حالی این جوان فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند که تنها ساعاتی قبل از این اقدام، یک نوجوان فلسطینی هفده‌ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال رام‌الله به شهادت رسید.

«محمد فؤاد البایض» نوجوان هفده‌ساله فلسطینی، عصر روز جمعه، در درگیری با نظامیان صهیونیست در روستای ام‌صفا شهید شد.

در این عملیات که نظامیان صهیونیست از گلوله‌های جنگی و گازاشک‌آور استفاده کردند، همچنین دو فلسطینی زخمی و تعداد دیگری دچار حالت خفگی شدند./ فارس

 

 

حجم ویدیو: 730.98K | مدت زمان ویدیو: 00:00:03 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها