اژه‌ای: مردم انتظار پیشرفت کشور را دارند

کد خبر: 1277963

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر فردی به بهبود مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی توجه دارد می‌تواند پای صندوق‌های رای برای حل کردن این مسائل تصمیم‌گیری کند.

اژه‌ای: مردم انتظار پیشرفت کشور را دارند

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حاشیه فرایند رای‌گیری در مسجد لویزان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر فردی به بهبود مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی توجه دارد، می‌تواند پای صندوق‌های رای برای حل کردن این مسائل تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: حضور مردم در پای این صندوق‌های رای از آن لحاظ مهم است که مردم می‌توانند فردی را انتخاب کنند که شایستگی دارد 4 سال برای قانونگذاری کشور تصمیم‌گیری کند.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: افرادی که امروز توسط مردم انتخاب می‌شوند برای تعیین کابینه دولت هم تصمیم‌گیری می‌کنند؛ پس انتخاب فرد اصلح می‌تواند دو قوه را اداره کند.

اژه ای تصریح کرد: حضور در پای صندوق رای موجب ناراحتی دشمن و شیطان و خوشحالی دوستان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نظارت بر سلامت انتخابات در همه دستگاه‌ها انجام می‌شود، گفت: در همه دوره‌ها، وزارت کشور و قوه قضائیه برای آرامش مردم در راستای سلامت انتخابات تلاش کرده‌اند و امسال هم چنین است.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در قوه قضائیه هم ستاد پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شده است و تا روز گذشته این ستاد فعالیت می‌کرد تا انتخابات در صحت و سلامت برگزار شود و تا پایان فرآیند رای‌گیری و شمارش آرا تمامی قضات مربوطه کشیک هستند.

تسنیم

حجم ویدیو: 7.58M | مدت زمان ویدیو: 00:03:10 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها