سرمربی سپاهان: بازی‌های آسانی در پیش نداریم

کد خبر: 1208611

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به دلایل متفاوتی بازی‌های آسانی در لیگ در پیش نداریم اما با همه توان و برای پیروزی به میدان بازی می رویم.

سرمربی سپاهان: بازی‌های آسانی در پیش نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به دلایل متفاوتی بازی‌های آسانی در لیگ در پیش نداریم اما با همه توان و برای پیروزی به میدان بازی می رویم.

ژوزه مورایس شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی با تیم هوادار در اصفهان افزود: هوادار تیم قابل احترامی مانند سایر تیم‌های لیگ است و ما از همه توان و امکانات خود برای کسب سه امتیاز استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هر بازی مهم و کلیدی است، اظهار داشت: دیدار با تیم هوادار بازی متفاوتی نسبت به سایر بازی‌ها نیست و ما برای بُرد به زمین می‌رویم .

وی با اشاره به اینکه تیم هوادار در ۶ بازی اخیر خود گل زیادی نخورده و در برابر تراکتور فرصت زیادی داشت، تاکید کرد: بازی فردا آسان نیست ولی دنبال اتفاق عجیب و غریبی نیستیم بلکه می‌خواهیم با تمام توان بازیکنان برای پیروزی به میدان برویم.

مورایس با تاکید بر اینکه هر بازی اهمیت خود را دارد، گفت: دیدار با تیم هوادار متفاوت از بازی با پرسپولیس یا آلومینیوم نیست و باید ببینیم در این بازی چه اتفاقی خواهد افتاد و بعد به سراغ بازی‌های بعد خواهیم رفت.

وی همچنین با بیان اینکه سپاهان با بیشترین آمار گل زده در صدر لیگ برتر فوتبال ایران است، خاطرنشان کرد: دو تا سه تیم در دفاع خوب عمل می کنند، ضد حمله خوردن امری طبیعی است و باید جلوی گل خوردن را بگیریم، گاهی تیم حریف تکنیک دارد یا ما نتوانستیم در دفاع موفق باشیم.

سرمربی تیم سپاهان افزود: برخی وقت ها با اشتباه فردی یا گروهی بازیکنان گل می‌خوریم و باید بپذیریم که این اتفاق ها می افتد، به هر حال ما هم انسان هستیم و ممکن است خطا داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقای تیم سپاهان در همه موقعیت‌های تیم هستیم و شرایط خوبی داریم، گفت: باید از این تیم حمایت کنیم و برای بازی بعد آماده شویم.

مورایس درباره نتیجه بازی تیم سپاهان در ۲ بازی قبل و چگونگی ترغیب هواداران برای حضور در ورزشگاه، تاکید کرد: فقط می‌گویم حمایت کنید و باور داشته باشید.

تیم فوتبال سپاهان فردا یکشنبه ساعت ۱۸ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با تیم هوادار بازی می کند.

در زمان حاضر تیم سپاهان با ۴۳ امتیاز در صدر لیگ برتر فوتبال کشور است و تیم هوادار با ۲۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها