سرمربیان در نشست خبری پایان بازی چه گفتند؟ | مورایس: نمی‌توانم درباره نقل و انتقالاتمان صحبت کنم

کد خبر: 1195677

سرمربی سپاهان پس از شکست تیمش مقابل پیکان از سازماندهی دفاعی پیکان تمجید کرد.

سرمربیان در نشست خبری پایان بازی چه گفتند؟ | مورایس: نمی‌توانم درباره نقل و انتقالاتمان صحبت کنم

سرمربی سپاهان پس از شکست تیمش مقابل پیکان از سازماندهی دفاعی پیکان تمجید کرد.

ژوزه مورایس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای برد آمده بودند. وقتی بازی‌ها با این تعادل دنبال شود، اولین موقعیت گلزنی بسیار مهم خواهد بود تا روند بازی را تغییر کند. اولین موقعیت برای ما بود اما با این حال تیم پیکان در خارج از محوطه خودش دفاع می‌کرد. نشان دادند که انگیزه خوبی دارند تا بازی را حفظ کنند.

او ادامه داد: ما در شروع بازی خوب بودیم و می‌توانستیم باز هم فرصت گلزنی برای خودمان ایجاد کنیم. پیکان از فرصتش استفاده کرد و پس از اینکه روی ما فشار آوردند به گل رسیدند. به آن‌ها تبریک می‌گویم و این فوتبال است. بازی خوبی بود و برای گلزنی فرصت داشتیم اما از این فرصت نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: ما موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و از این نظر مثل بازی قبل بودیم و تنوع تاکتیکی داشتیم. بازی ما به همین صورت است و فرشاد هم در ابتدای بازی توانست یک موقعیت خلق کند و یک موقعیت دیگر هم داشتیم که به مغانلو رسید. موقعیت‌هایمان از دست رفت اما فوتبال همین است. پیکان نظم و سازماندهی دفاعی خوبی داشت و نشد ببریم. آن‌ها دو مهاجم خوب داشتند و هافبک‌هایشان به خوبی حمایت می‌کردند اما به هر حال بازی همین است و باید بپذیریم.

او درباره لیست ورودی و خروجی تیمش در نیم فصل گفت: در پنجره نقل و انتقالات با بالا و پایین‌هایی مواجه خواهیم بود. برخی از بازیکنان ممکن است باشند یا نباشد و ما هم باید توجه کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد اما چیزی که وجود دارد این است که نمی‌توانیم به صورت عمومی آن را اعلام کنیم./ایسنا

حسینی: سپاهان را کنترل کردیم/ شکل بازی پیکان خاص است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید شکل بازی تیمش خاص است و یکی از بهترین فوتبال‌ها را ارائه می‌دهند.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی سختی بود و هر دو تیم می‌خواستند بازی را ببرند. آنالیز دقیقی روی تیم خوب سپاهان داشتیم و می‌دانستیم آن‌ها با نگه داشتن سه بازیکن در جلو به دنبال استفاده از اشتباهاتمان خواهند بود اما توانستیم فضاها را ببندیم. البته اول بازی روی یک اشتباه بچه‌گانه به حریف فرصت دادیم اما در ادامه خوب بودیم و اجازه حمله به سپاهان را ندادیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما توانستند خلق موقعیت‌های خوبی داشته باشند و سه موقعیت خوب ساختیم و توانستیم فوتبال با برنامه‌ای ارائه دهیم و حریف را مهار کنیم. سپاهان را کنترل کردیم و در نهایت به گل رسیدیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم. امیدوارم بازیکنانم این پیشرفت را ادامه دهند. شکل بازی ما خاص است و یکی از بهترین فوتبال‌ها را ارائه می‌دهند. فشار زیادی روی تیم ما بود و سخت است جلوی چنین تیم‌هایی بازی کنیم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: بعضی از مربیان که تیم ندارند از لیگ انتقاد می‌کنند و منصفانه نیست کسی که تیم ندارد از لیگ انتقاد کند. همه تیم‌ها دفاع کردن را به بهترین شکل یاد گرفتند و کار سخت شده است. ما باید سعی کنیم نیروهای خوب تربیت کنیم تا بازی رو به جلو انجام دهند. ما می‌توانستیم در هر سه بازی سخت گذشته می‌توانستیم پیروز شویم. من فقط از مسئولان محترم کرج می‌خواهم به زمین انقلاب برسند چون بازیکنان ما واقعا می‌خواهند فوتبال بازی کنند. زمین خوب اجازه یک بازی خوب را هم می‌دهد.

او درباره قضاوت داور در این دیدار بیان کرد: داور امروز اشتباهات تاثیرگذاری نداشت اما واقعا سه هفته پیاپی با اشتباهات تاثیرگذار داشتیم ضربه بدی می‌خوردیم و این مساله ما را وارد بحران کرده بود. حقمان نبود آنگونه ضرر کنیم اما امروز قضاوت داوری خوب بود.

حسینی در پاسخ به شایعات مطرح شده درباره مذاکره فدراسیون با او برای هدایت تیم ملی امید گفت: صحبتی با من نشده است. تیم خودم را خیلی دوست دارم و تیم قابل و جوانی داریم. می‌توانیم کمک کنیم بازیکنانمان رشد کنند. اما باید بگویم چیزی که وجود دارد این است برخی‌ها دوست ندارند به ما تیم‌هایی بدهند به بیشتر دیده شویم. این دیگر دست ما نیست و مدیران دوست دارند مربیانی بیاورند که پشت آن مربیان پنهان شوند. ما تمام فکر و ذکرمان این است که به جوانان این مملکت کمک کنیم.

مطهری: بازی با پرسپولیس؟ بگذارید فعلا از بردن تراکتور خوشحال باشم

سرمربی نساجی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

به گزارش ایسنا، نساجی امروز (شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتور به پیروزی ۲ بر صفر رسید. حمید مطهری، سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: من خیلی اوقات از شما ایده گرفتم و خواهم گرفت. در رابطه با بازی باید عرض کنم که یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی بود. تراکتور یک تیم قابل احترام است و بازی مقابل آن‌ها سخت است. ما مدل تاکتیکی آن‌ها را می‌دانستیم. در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی حریف، ما هم تغییر ایجاد کردیم و فوق‌العاده عمل کردیم. همیشه گفتم شگرد تیم من استفاده از هاف‌اسپیس است. به تک تک بازیکنانم می‌بالم. آن‌ها جنگجو هستند. ما شاهد یک بازی سراسر تاکتیکی بودیم. این برد را تقدیم هوادارانمان می‌کنم که متاسفانه در ورزشگاه حضور نداشتند.

او درباره مشورت با مسعود شجاعی در جریان بازی گفت: من آدم مشورت‌پذیری هستم و این را یاد گرفتم چون اعتقاد دارم چهار چشم بیشتر از دو چشم است. همکاران خوب من، فوتبالیست‌های خوبی بودند و من از کمک‌هایشان استفاده می‌کنم. مسعود هم به عنوان بزرگ تیم، نقطه نظراتش را به من می‌گوید و من از آن‌ها استفاده می‌کنم. به این هم افتخار می‌کنم.

سرمربی نساجی ادامه داد: تراکتور تیمی بسیار سازمان‌دهی شده است. آن‌ها یک مربی با کلاس اسپانیایی دارند. در ۲۰ دقیقه اول، فشار تراکتور باعث شد تیم ما عقب بنشیند و اینطور نبود که بگویم دستور تاکتیکی ما این بود که عقب بنشینیم.

مطهری در ادامه درباره کسب ۲۰ امتیاز در ۱۴ بازی که رکورد جدیدی برای نساجی به حساب می‌آید، توضیح داد: من همیشه دوست داشتم و به بازیکنانم هم گفتم که یک فوتبال قابل احترام به نمایش بگذاریم. من به بازیکنانم گفتم که ذهنشان برنده‌خواه باشند. اینطور نیست که شما تعویض کنید و تیم اوج بگیرند. ما می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم. شده که بعضی روزها، روز خوب ما نبود مانند بازی با نفت آبادان. ما سعی می‌کنیم آینده را نگاه کنیم. به این فکر نمی‌کنیم که بهترین نتیجه چند سال را گرفتیم. کار ما آخر فصل نمود پیدا می‌کند. من به تیمم افتخار می‌کنم.

او درباره قضاوت عباس راکی در این دیدار گفت: آقای راکی قضاوت ایده‌آلی داشتند و خیلی خوب سوت زدند اما کمک‌های ایشان دو، سه جا اشتباهات فاحش داشتند. یک جا باعث شد که به سمت کمک بروم و نظرش را عوض کنم چون برایم عجیب بود که آن صحنه را ندید.

سرمربی نساجی درباره رسیدن حامد شیری به رکورد ۳۰۰ بازی در لیگ برتر بیان کرد: راجع به حامد شیری باید بگویم که به عنوان کاپیتان به خوبی نقش بازی می‌کند و به خاطر رسیدن او به ۳۰۰ بازی تبریک می‌گویم. قبل از بازی گفتم که او من را یاد سید جلال می‌اندازد. علاوه بر او، بازیکنان دیگر ما هم خوب هستند. علیرضا حقیقی امروز دو، سه تا توپ فوق‌العاده درآورد. اکبر صادقی، ماشاءالله حرفه‌ای بازی می‌کند. همه بازیکنان اینطور هستند. شما دیدید صابر حردانی چقدر با انرژی بازی کرد. من به تیمم افتخار می‌کنم. ببخشید که اسم آورده‌ام. شما بازی هوادار را ببینید و این بازی را ببینید که احمد موسوی چطور بازی کرده است. من به اعضای تیم، ارکان باشگاه افتخار می‌کنم. ما به معنای واقعی تیم هستیم.

مطهری درباره دیدار هفته آینده با پرسپولیس اظهار کرد: اگر اجازه دهید، بگذارید من از برد تراکتور لذت ببرم و راجع به آن بازی صحت نکنم. می‌دانید که پرسپولیس برای من قابل احترام است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها