انتقاد مورایس از نحوه بازی تراکتوری‌ها

کد خبر: 1181007

سرمربی سپاهان از نحوه بازی تیم تراکتور انتقاد کرد.

انتقاد مورایس از نحوه بازی تراکتوری‌ها

سرمربی سپاهان از نحوه بازی تیم تراکتور انتقاد کرد.

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: یک روز خوب دیگر را داشتیم. بازیکنان به عنوان یک تیم از همان اول نشان دادند که می‌خواهند پیروز شوند. ما برتری خوبی داشتیم. البته تراکتور یک بازیکن کمتر از ما داشتند و ما هم در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم. متاسفانه در نیمه دوم بازیکنان ما با خیال راحت بازی کردند و فکر می‌کردند بازی تحت کنترل‌شان است. به همین دلیل دو گل خوردیم. تیم حریف بازی مستقیم و بلند انجام داد و سعی کردند با حقه بازی و داد و بی‌داد خطا بگیرند و سر داور کلاه بگذارند.

درباره مهاجمان تیمش گفت: هر دو مهاجم ما عملکرد خوبی داشتند. ۳ گل از ۴ گل را مهاجمان ما زدند و از این بابت خوشحالم. به تیم خودم و تراکتور تبریک می‌گویم. بازی ساده‌ای نبود اما ما بردیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: من به تمام بازیکنانم اعتماد دارم و از آن‌ها استفاده می‌کنم. ما با هم رشد می‌کنم و بین بازیکنان من رقابتی وجود ندارد. با هم رشد می‌کنند. ما یک تیم جدید با یک استراتژی جدید داریم. با آرامش به شرایط بهتری هم می‌رسیم.

او همچنین درباره عملکرد عیسی مرادی گفت: عیسی مرادی یکی از اعضای تیم است و امروز خوب بود. من آدم عصبی نیستم و باید به تیمم انرژی بدهم. ما باید قدرت‌مان را نشان دهیم و با انرژی مثبت موفق شویم. ما اینجاییم که به‌هم کمک کنیم. من اینجا هستم تا به بازیکنانم کمک کنم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها