اتفاقات جنجالی در بازی استقلال -گل گهر | دیگر با استقلال بازی نمی‌کنیم

کد خبر: 1209059

باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!

اتفاقات جنجالی در بازی استقلال -گل گهر | دیگر با استقلال بازی نمی‌کنیم

باشگاه گل گهر با انتقاد از رفتارهایی که در دیدار این تیم برابر استقلال رخ داد و با پنالتی جنجالی تن به شکست دادند، با انتشار بیانیه ای تاکید کرد از سال آینده با این تیم بازی نخواهد کرد!

در ادامه روز دوم از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این بازی با پیروزی ۲ بر یک آبی پوشان به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۲۴) برای تیم سیرجانی و رضا میرزایی (۱+۹۰) و کوین یامگا (۱۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

در پایان این دیدار که با اتفاقات ثانیه های پایانی وقت های اضافه و اعلام پنالتی به سود استقلال همراه بود، باشگاه گل گهر با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که دیگر برابر استقلال بازی نخواهند کرد.

در متن بیانیه باشگاه گل گهر آمده است:

« به خودتان شک کنید! واقعا همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ و داوری از بالا تا پایین متوجه آن چه در بازی‌های استقلال و گل‌گهر می‌گذرد نیستند؟

در پنج بازی اخیر گل‌گهر و استقلال ۶ پنالتی بحث برانگیز به ضرر گل‌گهر گرفته شده است و یک بازی هم با رای کمیته انضباطی در عین بی عدالتی به ضرر گل‌گهر اعلام شده است.

اگر قاعده بازی این است ما از سال بعد مقابل استقلال به میدان نخواهیم رفت. قرار نیست حق رفته استقلال در بازی های دیگر را برابر تیم ما نقد کنند هر بار با یک اتفاق مشابه. بس کنید.»/مهر

درگیری شدید بازیکنان استقلال و گل گهر برای پنالتی دقیقه ۶+۹۰!

در وقت‌های اضافه دیدار تیم‌های گل گهر و استقلال بازیکنان دو تیم باهم به شدت درگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر در هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در حالی که بازی تا وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی ۱ - ۱ دنبال می‌شد، موعود بنیادی فر داور مسابقه در دقیقه ۶+۹۰ یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد.

اعلام این پنالتی در شرایطی که گل گهر گل تساوی را هم در دقیقه ۱+۹۰ دریافت کرده بود، باعث عصبانیت بازیکنان این تیم شد و جرقه درگیری شدید بازیکنان دو تیم را زد.

این درگیری به نشانه اعتراض به بنیادی فر بالا گرفت و دقایقی باعث توقف مسابقه شد تا جایی که حتی نیمکت نشین ها را هم به سمت بازیکنان کشاند تا آنها را از هم جدا کنند.

امیر قلعه نویی که در ۹۰ دقیقه برنده مسابقه بود و با یک بسته دفاعی در نیمه دوم امید داشت سه امتیاز را بگیرد، با اعلام این پنالتی شوکه شد و خنده معناداری کرد. او تا زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط یامگا از روی نقطه پنالتی بدون حرکت در محوطه فنی باقی ماند و جز خنده‌های تلخ کار خاصی انجام نداد.

در پایان این درگیری‌ها، بنیادی فر «باگناما» بازیکن خارجی گل گهر را اخراج کرد و یامگا هم پنالتی را گل کرد تا استقلال ۲ بر ۱ برنده بشود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها