بازی امروز ماندن یحیی گل‌محمدی را امضا کرد

کد خبر: 1218118

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای، یحیی گل‌محمدی سال آینده هم با ما قرارداد دارد. مگر می‌شود کسی که قرارداد دارد، برود؟ ما باید به قراردادمان پایبند باشیم.

بازی امروز ماندن یحیی گل‌محمدی را امضا کرد

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای، یحیی گل‌محمدی سال آینده هم با ما قرارداد دارد. مگر می‌شود کسی که قرارداد دارد، برود؟ ما باید به قراردادمان پایبند باشیم.

 رضا درویش مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل گل‌گهر و صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: این خان را نیز پشت‌سر گذاشتیم و تنها یک بازی تا فینال باقی مانده است تا بازیکنان و کادرفنی مزد زحماتشان را دریافت کنند. این برد را به هواداران هدیه می‌کنیم و ان‌شاالله که کام آن‌ها همیشه شیرین باشد. برای بازی با پیکان در مسابقات لیگ آماده خواهیم شد.

درویش در رابطه با حضور علی پروین و سایر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است. کسانی که چندین سال برای این تیم زحمت کشیده‌اند و اگر امروز پرسپولیسی وجود دارد از زحمتات و پشتکار این عزیزان بوده است. هر وقت که لازم بود این عزیزان پشتوانه بازیکنان و کادر فنی تیم بودند و از همین‌جا از حمایت‌های آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی در رابطه با دریافت پاداش بازیکنان گفت: واقعا باید از بانک شهر تشکر کنم که باتوجه به تمام مشکلات ما بیش از اندازه با ما همکاری داشتند و اگر نبودند شاید ما باید میلیون‌ها دلار خسارت برای بازیکنان خارجی می‌پرداختیم. از ایرانسل نیز بابت حمایت‌های مالی که داشتند نیز تشکر می‌کنم. پرسپولیس که نه صنعت دارد و نه معدن، تنها پشتوانه این تیم همین ۲ اسپانسری هستند که واقعا محبت زیادی به ما دارند.

درویش در واکنش به صحبت‌های اولیایی که گفته بود پرسپولیس هیچ مدرکی را بارگذاری نکرده است، گفت: باید از ایشان بپرسید. مجوز حرفه‌ای زیر نظر زارعی است و ما باید هماهنگی لازم را با او داشته باشیم. اگر قرار است از این به بعد با اولیایی هماهنگ کنیم ایشان اسم سایت‌شان را بفرمایند تا مدارک را در سایت او هم بارگذاری کنیم.

وی درخصوص ادامه همکاری با گل‌محمدی، اظهار داشت: فارغ از نتیجه گل‌محمدی سال آینده هم با ما قرارداد دارد. مگر می‌شود کسی که قرارداد دارد، برود؟ ما باید به قراردادمان پایبند باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده یورگن لوکادیا توضیح داد: این پرونده در حال بررسی است. چون مسائل حقوقی است شاید جملاتی بگوییم که صلاح نباشد؛ اما ما کاملاً پیگیری می‌کنیم.

درویش درمورد حضور تماشاگران در دیدار با پیکان، گفت: هوادار ما برای بازی باید در ورزشگاه باشد چون دیدار خیلی حساسی است. نباید از حقوق خود عقب بمانیم. برای ما فرقی نمی‌کند بازی کجا برگزار شود، اما سهمیه هواداران ما باید مدنظر قرار بگیرد. قطعاً شورای تامین تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که در سه بازی آخر حقی از تیمی ضایع نشود.

وی در مورد بازسازی ورزشگاه آزادی نیز گفت: امیدواریم در این فاصله‌ای که بازی‌ها تعطیل است بتوانند زیر ساخت‌های کافی را به وجود بیاورند تا این ازدحام حق کسی را ضایع نکند. قرار است کلاس توجیهی نیز برگزار شود تا هوادار با آرامش بیشتری وارد ورزشگاه شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در این بازی برخلاف بازی قبل حدود ۱۰ هزار بلیت فروخته شده بود، توضیح داد: من که مسئول بلیت‌فروشی نیستم. ما که از همه بیشتر ضرر دیدیم. یکی از منابع درآمدی باشگاه بلیت‌فروشی است. من فکر می‌کردم بلیت‌فروشی بیش از ۴۰ هزار نفر است، ولی فکر کنم حدود ۱۹ هزار بلیت فروخته شده بود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها