بلاتر:می‌روم و خبرنگاری پیشه می‌کنم!

کد خبر: 432059

سپ بلاتر رئیس متعفی و کهن‌سال فیفا که روز گذشته در راس نشست فوق‌العاده این سازمان قرار داشت، تاکید کرد که کسی نگران سنش نباشد زیرا دو هفته پیش از ورود به ۸۰ سالگی برای همیشه کنار خواهد رفت.

فارس: سپ بلاتر، رئیس فیفا، روز گذشته در نشست خبری فوق‌العاده‌ای در مقر فیفا در زوریخ سوئیس، سکوتش را شکست و اطمینان داد که 14 روز پیش از تولد 80 سالگی‌اش هدایت فیفا را به دیگری خواهد داد.

او در این رابطه تصریح کرد: در 26 فوریه( ۷ اسفند)، رئیس جدید فیفا انتخاب می شود. من هم به شغل مورد علاقه‌ام که خبرنگاری است باز خواهم گشت. در نوجوانی‌ام نیز البته همین شغل را داشتم اما تمام دوران جوانی‌ام را صرف مدیریت فوتبال کردم.

بلاتر که در ابتدای این نشست پس از آن‌که به سویش پول پرتاب شد مورد خنده و استهزاء قرار گرفت از راه‌کارش برای بهبود وضع فدراسیون جهانی فوتبال، اظهار داشت: می‌خواهیم یک کارگروه تشکیل دهیم که اعضای آن کسانی‌ هستند که از اول فعالیت فوتبالی داشتند، نه کسانی که شهرت‌های دیگری داشته و سپس وارد فوتبال شدند.

فیفا که بالاتر از سازمان ملل و سازمان اوپک ثروتمندترین نهاد بین‌المللی جهان است،‌ در چند ماه اخیر بیش از همیشه مورد هدف انگشت‌های اتهام از سرتاسر جهان قرار گرفته! در تازه‌ترین راه‌کار اما درخواست شده که یک سیاستمدار معتمد و با حسن پیشینه مثل کوفی عنان زمام هدایت این سازمان را به دست بگیرد، اما باید دید که دبیرکل پیشین سازمان ملل که بسیاری از گره‌های پیچیده بین‌المللی را گشوده، آیا می‌تواند آبرو و اعتبار از دست رفته مورد توجه‌ترین نهاد بین‌المللی را باز یابد؟!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها