گلر مدنظر پرسپولیس با کلین شیت برگشت

کد خبر: 506857

اولین بازی در فولاد را مهرداد طهماسبی با یک کلین‌شیت به آخر رساند. طهماسبی که با 10 کلین‌شیت در 27 بازی لیگ چهاردهم صبا را به قصد تبریز ترک کرده بود، در تراکتورسازی روزگار بر وفق مرادش پیش نرفت و جز در بازی یک هشتم نهایی جام حذفی برابر صبا که به جای محمدرضا اخباری درون دروازه ایستاده بود و آنجا هم کلین‌شیت کرد، در تمام بازی‌های قبل و بعد از آن نیمکت‌نشین بود.

بانک ورزش: اولین بازی در فولاد را مهرداد طهماسبی با یک کلین‌شیت به آخر رساند. طهماسبی که با 10 کلین‌شیت در 27 بازی لیگ چهاردهم صبا را به قصد تبریز ترک کرده بود، در تراکتورسازی روزگار بر وفق مرادش پیش نرفت و جز در بازی یک هشتم نهایی جام حذفی برابر صبا که به جای محمدرضا اخباری درون دروازه ایستاده بود و آنجا هم کلین‌شیت کرد، در تمام بازی‌های قبل و بعد از آن نیمکت‌نشین بود.

به خاطر همین نیمکت‌نشینی‌ها بود که مهرداد طهماسبی پیراهن تراکتورسازی را از تن درآورد و با وجود پیشنهاد پرسپولیس، به امید بازی کردن، راهی فولاد شد. حال آنکه در این تیم هم تا پیش از همین بازی اخیر برابر صبا نیمکت‌نشین علی سلیمی بود.

دروازه‌بانی که در آخرین بازی‌اش در سال 94 سه اخطاره شد و ناخواسته، شرایط را برای بازی کردن طهماسبی فراهم آورد. در واقع طهماسبی در بازی روز شنبه فولاد و صبا، بعد از 323 روز دوباره در لیگ برتر بازی کرد. با این تفاوت که در 323 روز پیش با پیراهن صبا مقابل فولاد ایستاده بود و این‌بار در قامت دروازه‌بان تیم اهوازی با قمی‌ها رودررو شد.

جالب‌تر اینکه او همچون آخرین بازی‌اش- بازی حذفی تراکتورسازی و صبا- بار دیگر دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها