خانزاده: روزهای خوش فوتبال را دوباره می‌بینم

کد خبر: 520741

مدافع تیم فولاد خوزستان بابت نیمکت نشینی اش ناراحت است اما اعتراضی نمی کند.

ورزش سه: محمدرضا خانزاده، درباره شرایط فولاد، نیمکت نشینی هایش در این تیم، شایعه اختلاف با اسکوچیچ و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

بعد از بقا، بی انگیزه شدیم

شرایط خوبی بر تیم فولاد حاکم است. ما نیم فصل دوم را عالی استارت زدیم و نتایج خیلی خوبی گرفتیم. فکر می کنم وقتی خیالمان بابت بقا در لیگ برتر راحت شد، کمی بی انگیزه شدیم و در دو ، سه بازی گذشته نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم.

دلیل نیمکت نشینی ام را نمی دانم

مدت ها قبل دچار یک آسیب دیدگی از ناحیه چهارسر ران شدم. پارگی چهارسر ران باعث شد مدتی از فوتبال دور باشم اما بعد از بازگشت به تمرینات دیگر در ترکیب تیم قرار نگرفتم. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر از من استفاده نشد. مدت زیادی است بازی نکردم اما دلیلش را نمی دانم.

کارنامه ام مشخص است

بازیکنی نیستم که نزد سرمربی تیم بروم و دلیل بازی نکردنم را بپرسم. استعداد خودم را می دانم و توانایی هایم را می شناسم. کارنامه ام مشخص است. از نونهالات تا بزرگسالان در تیم ملی بازی کردم. البته یک مشکل کوچک برایم پیش آمد که منجر به محرومیتم شد اما خداراشکر می کنم که در فولاد یک فصل بی حاشیه و بی حرف و حدیث را گذراندم. همه چیز من مشخص است و قطعا در آینده فولاد به من احتیاج پیدا می کند.

چرخ و فلک روزگار می چرخد

آنهایی که باید من و توانایی هایم را بشناسند، می دانند. هیچ اختلافی با اسکوچیچ ندارم. می توانید از خودش هم این مساله را بپرسید. فقط می گویم مطمئن باشید چرخ و فلک می چرخد و فوتبال دوباره روی خوش خود را به من نشان می دهد.

تصمیمی برای آینده نگرفتم

درباره فصل آینده تصمیمی نگرفتم. قرارداد من آخر فصل با فولاد تمام می شود و نمی دانم چه پیش می آید. باید با مسئولان باشگاه صحبت کنیم و ببینیم به چه توافقی می رسیم.

پرسپولیس قهرمان می شود

من پرسپولیس را دوست دارم. این تیم امسال عالی بازی کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. شک ندارم جام قهرمانی از آن پرسپولیس می شود. امیدوارم در این راه مشکلی پیش نیاید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها