زیدان: قصد جذب هیچ بازیکنی را نداریم

کد خبر: 558633

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تمام شایعات در مورد احتمال آمدن و رفتن چند بازیکن از رئال را رد کرد.

ورزش سه: زیدان که در نشست خبری بازی با رئال سوسیداد شرکت کرده بود در مورد احتمال جذب یکی دو بازیکن تا پایان مهلت نقل و انتقالات گفت:" هیچ بازیکنی به جمع ما اضافه نخواهد شد مگر اینکه یک یا چند بازیکن قصد جدایی از ما را داشته باشند. تا بازیکنی جدا نشود، هیچ ورودی ای نخواهیم داشت. از این مساله اطمینان دارم.
مجموعه کاملی در اختیار دارم و از بازیکنانم کاملا راضی هستم. ذخیره مناسب برای کاسیمیرو؟ ما مارکوس یورنته را داشتیم که ترجیح داد به آلاوس برود چون می خواست بیشتر بازی کند. با این وجود مشکلی برای این پست نداریم و اگر کاسیمیرو در یک بازی نباشد، بازیکن مناسب برای جایگزینی او در اختیار دارم."
وضعیت رئال در شروع لالیگا:" می توانم بگویم که آماده شروع رقابت ها هستیم. خودمان را برای بازی اول برابر سوسیداد آماده کرده ایم. این تیم به خصوص در خانه، حریف بسیار دشواری است و کار را برای ما سخت خواهد کرد. یک شروع خوب، اهمیت فراوانی دارد. ما فصل قبل قهرمان نشدیم اما دیگر به آن فکر نمی کنیم. لالیگا برای رئال اهمیت بسیار بسیار زیادی دارد و هدف اصلی ما قهرمانی در این تورنمنت خواهد بود. پس از سوسیداد، دو بازی خانگی در پیش داریم(سلتا و اوساسونا) و برای ما بسیار مهم است که در هر سه بازی ابتدایی پیروز شویم. تیم آماده است و خواهیم دید که چه پیش می آید."
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها