قطری‌ها به فکر جبران شکست در تهران!

کد خبر: 641261

دو بازیکن ملی‌ فوتبال قطر به کسب سه امتیاز بازی برابر ایران و حفظ شانس صعود به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه امیدوار هستند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه الشرق قطر، مصعب خضر، بازیکن تیم ملی فوتبال قطر درباره بازی هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه برابر ایران گفت: بازیکنان قطر تمام تلاش خود را خواهند کرد تا نتایج خوبی کسب کنند و انگیزه بسیاری برای دیدارهای باقی‌مانده دارند.
این بازیکن ادامه داد: حمایت هواداران در بازی برابر ایران تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم ملی قطر خواهد داشت و باعث می‌شود ما بهترین بازی‌ خود را انجام دهیم. با این کار می‌توانیم هر 3 امتیاز بازی با ایران را به دست آوریم.
مصعب خضر گفت: دیدار تدارکاتی برابر آذربایجان تجربه و آماده‌سازی خوبی برای قطر پیش از دو بازی پیش‌رو برابر تیم‌های ملی ایران و ازبکستان به عنوان تیم‌های قدرتمند گروه A مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه است.
اسماعیل محمد دیگر بازیکن تیم ملی قطر است که روزنامه الشرق صحبت‌های او را درباره بازی تدارکاتی برابر آذربایجان و مصاف با ایران منتشر کرده است. او در این خصوص اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر بهترین عملکرد خود را برای به دست آوردن نتایج خوب حتی در مواجهه با ایران به نمایش می‌گذارند.
محمد افزود: هدف از بازی تدارکاتی برابر آذربایجان آماد‌ه‌سازی مطلوب جهت رویارویی با ایران است که پیروزی در آن و کسب هر 3 امتیاز بسیار مهم است. ما هنوز شانس صعود داریم و به همین خاطر دنبال نتایج خوب در بازی‌های خود برابر ایران و ازبکستان هستیم.
تیم ملی قطر 3 فروردین ماه 1396 در هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا میزبان ایران است. در این گروه ایران با 11 امتیاز صدرنشین است و قطر 4 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها