تِراشتگن: می‌خواهم سال‌ها در نوکمپ بمانم

کد خبر: 669159

دروازه‌بان آبی‌واناری‌ها می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش آماده استقبال از سرمربی جدید این تیم هستند.

خبرگزاری تسنیم: پس از پایان فصل جاری لوئیس انریکه از بارسلونا جدا می‌شود و اعضای تیم فوتبال بارسلونا باید منتظر معرفی سرمربی جدید خود باشند. در این ارتباط گفته می‌شود خوان کارلوس اونسوئه (دستیار فعلی انریکه)، ارنستو والورده (سرمربی کنونی اتلتیک بیلبائو) و لوران بلان (سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن) گزینه‌های هدایت آبی‌واناری‌ها از فصل آینده هستند. این در حالی است که سایت «BarçaBlaugranes» به نقل از منابع خود مدعی شده که خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، والورده را به عنوان سرمربی بعدی این تیم انتخاب کرده است.
مارک آندره تِراشتنگن در گفت‌وگو با رادیو «کاتالونیا» گفت: نمی‌دانم سرمربی بعدی بارسا چه کسی خواهد بود و این مقطع به فصل بعد فکر نمی‌کنیم. حالا هر کسی که می‌خواهد سرمربی بعدی بارسلونا شود چه از داخل باشگاه و چه خارج از باشگاه باشد، اطمینان دارم می‌‌داند چطور این تیم را کنترل کند.
دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا در مورد بحث تمدید قرارداد خودش هم تأکید کرد: ما در حال مذاکره هستیم. همه می‌دانند که من عاشق بازی کردن برای بارسا به عنوان دروازه‌بان اول هستم و به همین خاطر در نوکمپ ماندم. اطمینان دارم که اتفاقات خوبی خواهد افتاد و می‌خواهم سال‌ها در اینجا بمانم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها