رونالدو: برای بردن جام به خانه مالاگا می‌رویم

کد خبر: 671262

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها می‌گوید تیمش تنها با هدف مسجل کردن اولین قهرمانی‌اش از سال ۲۰۱۲ را در لالیگا تضمین خواهد کرد، به میدان می‌رود.

خبرگزاری تسنیم: کریستیانو رونالدو در پیروزی 4 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) رئال مادرید در خانه سلتاویگو دو گل زد تا تیمش صدر جدول رده‌بندی را از بارسلونا پس بگیرد و در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌ها حاشیه امنیت سه امتیازی در رده نخست داشته باشد. این بدان معناست که رئالی‌ها یکشنبه هفته آینده در آخرین روز از فصل 17-2016 لالیگا تنها با کسب یک امتیاز قهرمان خواهند شد.
رونالدو در پایان بازی به خبرنگاران گفت: باید تا پایان راه برویم. مقابل سلتاویگو بازی بسیار خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌دانیم که هفته آخر مقابل مالاگا کار سختی داریم چون این تیم در خانه‌اش بسیار سرسخت است. با این حال برای کسب پیروزی به آنجا می‌رویم. تنها هدف ما در بازی آخر کسب پیروزی است چون این هدف همیشگی ما بوده است. می‌دانیم که آنها تیم قدرتمندی هستند اما ما هم رئال مادرید هستیم. ما بهترینیم و می‌خواهیم قهرمان باشیم.
وی در پاسخ به سؤالی درباره فینال لیگ قهرمانان، تأکید کرد: در حال حاضر فقط به بازی یکشنبه برابر مالاگا فکر می‌کنیم. بعد از آن به سراغ فینال لیگ قهرمانان می‌رویم. برای آن بازی به اندازه کافی وقت برای آماده کردن خودمان داریم.
مهاجم پرتغالی سفیدپوشان پایتخت اسپانیا راجع به دو گلی که به سلتاویگو زد عنوان کرد: گل اول را زدم و پس از آن دومی هم از راه رسید و این بسیار مهم بود. برای من از دست دادن موقعیت گلزنی اتفاقی عادی نیست اما من هم انسان هستم و ممکن است چنین اتفاقی برایم رخ دهد.
ستاره پیشین منچستریونایتد در پایان به تمجید از زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید و هم‌تیمی‌هایش پرداخت و عملکرد آنها را ستود.
او اظهار داشت: زیدان سرانجام همیشه برنده در زمینه مدیریت هم کارش را خوب انجام داده است. علاوه بر این ما تیم بسیار خوب و جوانی داریم. وضعیت من هم خوب است. همه چیز در هفته پایانی مشخص می‌شود. من دارم کارم را خوب انجام می‌دهم، گل می‌زنم و به تیم کمک می‌کنم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها