ابراهيمي: فردا ثابت خواهيم كرد مملكت بي قانون نيست

کد خبر: 725944

ممدير حقوقي باشگاه فجر سپاسي گفت :از كميته انضباطي خواستار ورود به اتفاقات بازي با خونه به خونه هستيم.

خبرگزاری فارس: عبدالصمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:برای مردم بابل احترام زیادی قائلم ولی برای تاسیس باشگاه باید ساختارهای لازم ایجاد شود. نمی توان بدون داشتن ورزشگاه استاندارد وارد مسابقاتی شد که کنکور لیگ برتر است. امروز در جایگاه ورزشگاه بابل متاسفانه افرادی به مدیرعامل باشگاه ما حمله کرده اند.چرا همه اتفاقات این چنینی باید در این ورزشگاه رخ دهد؟ یک درخت را نمی توان بدون مطالعه از جایی کند و در جای دیگر کاشت. پیوندها در فوتبال معمولا جواب نداده و انتقال تیم ها حاصلی جز از بین رفتن تیم ها نداشته.
او ادامه داد:از حضور بخش خصوصی در فوتبال باید استقبال کرد اما آیا نباید فدراسیون روی این حضورها نظارت داشته باشد؟ باشگاهی که یک شبه با خرید امتیاز از همین شیراز به لیگ یک می رسد آیا پتانسیل حضور در این سطح از مسابقات را دارد؟ چرا هیچکس نمی خواهد به این مشکلات رسیدگی کند؟ چرا فدراسیون هر بار به یک جریمه بسنده می کند؟ اینها را می گویم که برای فردا و فرداها چاره اندیشی شود وگرنه ما که سه امتیازمان را گرفتیم و جواب بی احترامی ها را در زمین و با فوتبال دادیم و رفتیم.
مشاور مدیرعامل فجر تصریح کرد:رسول فلاح را اهالی فوتبال می شناسند.اهل بی احترامی به کسی نیست.او در پایان بازی یک خسته نباشید به مالک باشگاه رقیب گفته و مورد حمله قرار گرفته.بازیکن حریف که در لیست بازی نبوده روی سکوها به مدیر عامل ما حمله می کند. کمیته انضباطی باید به این موارد ورود کند. برخی تصور می کنند باید به هر طریقی برنده شوند اما اینگونه نیست.پول بخشی از فوتبال است و رسیدن به موفقیت را تضمین نمی کند.قطعا اتفاقات بعد از بازی را از منظر قضایی پیگیری می کنیم تا یک بار برای همیشه تکلیف این ورزشگاه مشخص شود.
ابراهیمی در پایان اظهار داشت:مجتبی رمضانی بازیکن تیم حریف باید پاسخگوی رفتار زشت و ناپسند خود در مراجع قضایی باشد.او چگونه به خود اجازه می دهد با مدیرعامل باشگاه ما درگیر شود ؟ فردا به او و دیگر دوستان ثابت خواهیم کرد مملکت بی قانون نیست و فوتبال را در زمین بازی می کنند نه روی سکوها. برای رسیدن به لیگ برتر باید فوتبال بازی کرد. برای تیمی مثل فجر که سالها قبل از لیگ شیراز شروع کرد و به آسیا رسید آرزوهای دوستان ، خاطره است.در این فوتبال هر کجا چشم بدوزید محصولات کارخانه بازیکن ساز فجر را می توانید ببینید. واقعا بابت اتفاقات امروز فقط می توان افسوس خورد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها