ای اف سی: ایران قهرمانی جام ملت‌ها را می‌خواهد

کد خبر: 808733

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، نوشت ایران به عنوان برترین تیم آسیا، به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

ای اف سی: ایران قهرمانی جام ملت‌ها را می‌خواهد
باشگاه خبرنگاران جوان:سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، نوشت ایران به عنوان برترین تیم آسیا، به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.
در فاصله ۲ روز مانده به برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی نوشت ایران که سه بار فاتح این رقابت‌ها شده به دنبال افزودن بر تعداد قهرمانی‌های خود است.
در این گزارش که به معرفی تیم‌های سید اول و دوم اختصاص دارد، سایت‌ای اف سی با اشاره به رتبه ۳۶ ایران در آخرین رنکینگ فیفا نوشت، ایران مشتاق است به عنوان برترین تیم آسیا فاتح این تورنمت شود چرا که این تیم به دنبال آن است که یک قهرمانی دیگر بر هت تریک قهرمانی سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۶ بیفزاید. گفتنی است، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با حضور ۲۴ تیم در امارات برگزار خواهد شد و مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها روز جمعه در برج خلیفه دوبی انجام می‌شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در سید اول این رقابت‌ها قرار دارد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها