مقایسه قیمت انواع اسباب بازی برای سرگرمی کودکان در سایت ایمالز

کد خبر: 1112224

تا همین چند وقت پیش که قصد خرید کالایی را داشتیم، بعد از مراجعه به یک مغازه و شنیدن قیمت، سری به مغازه‌های دیگر در همان حوالی می‌زدیم تا ببینیم آیا با قیمت ارزان‌تری می‌توانیم کالای موردنظرمان را پیدا کنیم یا نه. در آخر هم شاید با یکی دو هزار تومان اختلاف یا حتی بیشتر، بلاخره خرید را انجام می‌دادیم. گاهی هم به این نتیجه می‌رسیدیم که قیمت همان مغازه اول گزینه مناسب‌تری است.

اما امروز، برای پیدا کردن کمترین قیمت، کارمان بسیار راحت شده است. کافیست کالای مورد نظر را در اینترنت وارد کرده تا انواع مختلف از نمونه‌های مشابه را به همراه قیمت برایمان بیاورد. یکی از بهترین سایت‌ها برای مقایسه قیمت محصولات و پیدا کردن بهترین محصول، ایمالز است. 

مقایسه قیمت محصولات به صورت اینترنتی 

شما برای پیدا کردن قیمت مناسب محصولی که قصد خرید آن را دارید، به کجا مراجعه می‌کنید؟ به خصوص اگر بنا باشد این خرید را برای دختر یا پسر کوچولویتان انجام دهید. اگر قصد خرید عروسک دخترانه، موتور بچه گانه یا ماشین شارژی را دارید، به راحتی می‌توانید از طریق سایت ایمالز قیمت فروشگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین قیمت را انتخاب کرده و خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید.

 

سایت ایمالز یکی از محبوب‌ترین سایت‌های مقایسه قیمت است. هر بار که قصد خرید کالایی را دارید، کافیست وارد این سایت شده و محصول مورد نیازتان را جستجو کنید. می‌بینید که محصول، با قیمت‌های مختلف در فروشگاه‌های متفاوت به شما نمایش داده می‌شود. همین جا می‌توانید وارد هر فروشگاه آنلاینی شوید که قیمت مناسب‌تر یا کیفیت بهتری دارد، و به این ترتیب خریدتان را انجام دهید.

در سایت ایمالز دسته‌بندی محصولات بر اساس سه دسته پربازدیدترین، گران‌ترین و ارزان‌ترین است. شما هر محصولی که مد نظر دارید، با برند یا مدل یا اسم کالا در ایمالز جستجو کنید تا شما را به دسته‌بندی اصلی محصول هدایت کند. در هر یک از محصولاتی که برای خرید در نظر دارید، تعداد فروشندگانی که آن محصول را دارند، با قیمت‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شود. در صورتی که قصد خوشحال کردن کودک‌تان را دارید، ایمالز می‌تواند منبع مطمئنی برای شما باشد. 

خرید عروسک دخترانه

قیمت عروسک با توجه به نوع و مدلی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. عروسک دخترانه در انواع مدل‌های باربی، عروسک نوزاد، عروسک قدم زن، عروسک حیوانات، عروسک السا و آنا، عروسک بافتنی، عروسک‌های شخصیت‌های کارتونی و … در سایت ایمالز وجود دارد. قیمت این عروسک‌ها در هر فروشگاه متفاوت است.

عروسک دخترانه در برندهای ایکیبا، بانیبو، دیزنی، پیرنسس، هاسبرو، مجیک، آی مت، پنگوئن، فروزن، اکشن، شیکدو، فیشر، چیکو، گرین، مارشال، تایگر، هلوکیتی و بسیاری از برندهای دیگر در سایت ایمالز موجود است و می‌توانید قیمت آنها را با هم مقایسه کنید.

بازه قیمت عروسک دخترانه، با توجه به نوع، مدل و اندازه‌ای که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. اما به طور معمول بازه قیمتی بین حدودا 4 هزار تومان برای عروسک‌های فنری ساده و کوچک اغاز شده و تا 7 میلیون برای عروسک‌های عروس و داماد ادامه دارد. 

خرید ماشین کنترلی

ماشین‌های اسباب بازی همچون ماشین فلزی یکی از محبوب‌ترین عروسک‌های مورد علاقه پسربچه‌ها است. در صورتی که قصد خرید ماشین کنترلی یا فلزی را دارید، می‌توانید انواع ماشین در مدل‌های مختلف و برندهای محبوب ماشین را در سایت ایمالز مشاهده کنید. قیمت ماشین کنترلی به نسبت امکاناتی که دارد نسبت به ماشین فلزی بالاتر است.  قیمت ماشین شارژی هم به نسبت مدل و نوعی که انتخاب می‌کنید از ماشین‌های فلزی معمولا گران‌تر هستند.

با این وجود در سایت ایمالز می‌توانید بهترین قیمت ماشین شارژی، کنترلی و فلزی را مشاهده کنید. از انواع ماشین‌های مرسدس بنز و لامبورگینی، تا نیسان، بوگارتی و پورشه، شورولت، ماشین پلیس و آتش نشانی، ماشین اورژانس و بسیاری از ماشین‌های دیگر برای بچه‌های بازیگوش و شاد که عاشق ماشین بازی هستند، انتخاب‌های مختلفی را پیش رو آورده است.

خرید موتور شارژی

فرقی نمی‌کند فرزند شما دختر یا پسر باشد. اگر کسی که قصد خرید موتور شارژی را برای او دارید، طرفدار هیجان موتور سواری و عاشق موتور باشد، احتمالا کلکسیونی از موتور شارژی را تجسم می‌کند که روزی روی مدل واقعی آن‌ها نشسته و مدل واقعی را تجربه کند. قیمت موتور شارژی از حدود 700 هزار تومان شروع می‌شود تا حدود 7 میلیون تومان نیز ادامه دارد. این موتورها نیز مشابه موتورهای اصلی در بازار ساخته شده است. بنابراین قهرمان کوچولوی موتورسواری می‌تواند خودش را در رویای قهرمانی در بزرگسالی ببیند و با انواع موتورها با برندهای مختلفی همچون کراس، وسپا، مانستر و اسمارت رویاپردازی‌های شیرین کودکانه داشته باشد. 

در خرید انواع اسباب‌ بازی‌های کودکانه در نظر داشته باشید که جنس و کیفیت محصولاتی که انتخاب می‌کنید، از قیمت آن‌ها مهم‌تر است. چرا که این اسباب‌بازی‌ها به طور مستقیم با کودک سر و کار دارد و باید کیفیت لازم را داشته باشد تا همبازی خوبی برای فرشته‌های کوچولو باشد. در صورتی که قصد خرید اسباب بازی‌هایی همچون عروسک دخترانه، موتور شارژی یا ماشین فلزی را دارید، می‌توانید وارد سایت ایمالز شوید و بهترین فروشگاه را با بهترین قیمت انتخاب کنید. 

لیست قیمت محصولاتی که در ایمالز وجود دارد، هر چند ساعت به‌روزرسانی می‌شود. شما عزیزان می‌توانید وارد ایمالز شده و تاریخ به‌روز‌رسانی را ببینید. سپس خرید اینترنتی‌تان را با مقایسه قیمت فروشندگان انجام دهید. لیست قیمت محصول مورد نظرتان را در ایمالز انتخاب کرده و برای جستجوی دقیق‌تر می‌توانید با نام برند که در بالای هر دسته بندی قرار دارد، جستجو را انجام دهید.

امکان مشاهده پیشنهادات دیگر همچون گارانتی، رنگ، گفتگو با فروشنده نیز در سایت ایمالز فراهم است. با کلیک روی اسم هر فروشگاه، وارد سایت فروشگاه اینترنتی مربوطه می‌شوید و اطلاعات کامل محصول را مشاهده می‌کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها