«فردا نیوز» گزارش می‌دهد

موافقان استیضاح چه گفتند؟

کد خبر: 1217978

خلاصه سخنان موافقان استیضاح فاطمی امین را اینجا بخوانید:

حجم ویدیو: 1.68M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 دانلود ویدیو

گروه سیاست سایت فردا - جلسه استیضاح فاطمی امین درحال برگزاری است. خلاصه سخنان موافقان را اینجا بخوانید:

 

سیداحمد رسولی‌نژاد: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به دنبال نارضایتی مردم از عملکرد این وزارتخانه است.

 

ناصر موسوی لارگانی: من از مردم ایران به خاطر ندانم‌کاری وزیر صمت عذرخواهی می‌کنم که چنین فشار تورمی را تحمل می‌کنند ایشان در آمارهای خودساخته خود غرق شده است... خیلی هنر می‌خواهد که یک وزیر یک تنه این همه نارضایتی ایجاد کند این وزارتخانه به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما آقای فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست.

 

الله‌وردی دهقانی: از زمانی که آقای فاطمی امین وزارت را بر عهده گرفتند قیمت خودرو تاکنون ۳ برابر شده و قیمت پراید از حدود ۱۰۳ میلیون تومان به ۳۳۰ میلیون رسیده است که این فاجعه است.

 

صدیف بدری: وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایطی به افزایش تولید خودرو اشاره می‌کند که اثری از ارتقاء کیفیت و ثبات خودرو نیست اصلا وزیر می‌داند که سالانه چقدر مردم به دلیل تصادفات جان خود را از دست داده و یا با جراعات مختلفی روبه‌رو می‌شوند؟

 

سید غنی نظری: امروز پراید به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است، افکار عمومی منتظرند که آیا تغییری رخ می‌دهد یا خیر؟ مردم از ما می‌پرسند که ما در قبال این وضعیت چه کرده‌ایم نه فقط وضعیت خودرو که حتی وضعیت لوازم خانگی هم به گونه‌ای شده که ازدواج جوانان با مشکل مواجه است.

 

هاجر چنارانی: آقای فاطمی امین اگر شما لایحه دو فوریتی برای واردات خودروهای کارکرده داشتید چرا در یک سال گذشته برای ساماندهی این بازار به مجلس شورای اسلامی ارائه نکردید؟

 

روح الله حضرت‌پور: استیضاح این وزیر نه از سوی مجلس بلکه از جانب ملت ایران در حال انجام است. این استیضاح، استیضاح باندهای گردن کلفت بازار خودرو، استیضاح تولیدکنندگان تابوت های مرگ و استیضاح مسببین وضعیت فعلی خودرو است... چطور وزارت صمت دولت محرومان با ضعف در نظارت بر بازار معیشت میلیون ها ایرانی را به جهنم تبدیل کرده است. بازارهای زیرمجموعه وزارت صمت بیشترین تورم را ایجاد کردند.

 

سارا فلاحی: اگر قیمت برخی از خودروهای داخلی را با دلار ۵۰ هزار تومانی نیز حساب کنیم کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود. سوال بنده این است که مابه‌التفاوت این قیمت با قیمت‌های بازار به جیب کدام نانجیبی می‌رود؟ وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید تولید ملی را ۴۰ درصد افزایش داده‌اند بنده می‌گویم چه کسی به شما اجازه داد ۴۰ درصد به قاتلان مردم اضافه کنید.

 

احد آزادی‌خواه: ما نمایندگان در مجلس جان می کنیم قانون تصویب می کنیم اما وزیر آیین نامه اش را تهیه نمی کند و من نماینده باید جواب مردم را بدهم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها