خرید تتر، ترون یا BNB: انتخاب بهترین ارز برای سرمایه گذاری

کد خبر: 1201379
خرید تتر، ترون یا BNB: انتخاب بهترین ارز برای سرمایه گذاری

 

این روزها و با بالارفتن دلار، کاربران به فکر خرید ارز دیجیتال؛ به خصوص خرید تتر، ترون و BNB یا همان بایننس کوین هستند. شاید از خود بپرسید که چرا این رمز ارزها و مخصوصا تتر؟ باید بگوییم که تتر یک استیبل کوین با پشتوانه دلار است و قیمت آن همیشه برابر با یک دلار است. تتر اولین استیبل کوین و دلار دیجیتال برای ایرانی ها محسوب می شود. خرید ترون و خرید BNB به دلیل کاربردهای زیادی که در انتقال ارزهای دیجیتال دارند جزو ارزهای با تقاضای بالای خرید هستند.

برای بررسی قیمت ترون و یا بایننس کوین و خرید ارز دیجیتال کافیست به صرافی پینگی سر بزنید. با پینگی تجربه خرید سریع و آسان و به‌دور از دغدغه‌هایی مانند مدت زمان طولانی برای احراز هویت، و با اطمینان از قیمت  می‌توانید ارزهای دیجیتال دلخواه را به سبد سرمایه گذاری خود اضافه کنید.

خرید تتر و خرید ارز دیجیتال این روزها و در زمان آسیب‌های اقتصادی، محلی امن برای ذخیره دارایی‌های مردم به نظر می‌رسد. همه مردم از ابتدای خلقت تا به‌حال به فکر ذخیره ارزش و افزایش آن بودند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که از کجا و چگونه سرمایه گذاری خود را آغاز کنیم.

شرکت‌های بزرگ مانند گلکسی دیجیتال، تسلا و غیره همیشه به فکر مشارکت در بازارهای مالی متعدد از جمله بازار رمزارزها (ارزهای دیجیتال) بوده‌اند و با گذشت زمان و توسعه فناوری این امر همچنان گسترش می‌یابد. با وارد شدن افراد محبوب و مشهور مردم عادی نیز بیشتر و بیشتر به کریپتو اعتماد می‌کنند و سرمایه خود را در آن وارد کنند. شاید از خود بپرسید که چرا باید ارز دیجیتال بخرم، در ادامه به این پرسش شما پاسخ می‌دهیم.

چرا خرید ارز دیجیتال برای افزایش درآمد توصیه می شود؟

 

  1. امنیت بالای ارزهای دیجیتال

    امنیت دارایی‌های دیجیتال به صورت کدگذاری انجام می‌شود. هر کاربر دارای یک کلید خصوصی است؛ یعنی شخصی به غیر از او به دارایی‌هایش دسترسی ندارد. کلید خصوصی شامل اعداد و حروف طولانی هستند که هک آن تقریبا غیرممکن است. امنیت بالا یکی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند به شما در سرمایه گذاری امن کمک کند.

  2. تراکنش‌های غیرقابل برگشت

    یکی دیگر از ویژگی‌های ارزهای دیجیتال تراکنش‌های برگشت ناپذیر است. فرض کنید شما تتر را به یک آدرس واریز می‌کنید.  باید قبل از تایید، تمامی موارد را بررسی کنید؛ زیرا در صورت ارسال اشتباه هیچ راهی برای بازگرداندن وجوه اشتباه ارسال شده ندارد. مسئولیت تایید و ارسال تراکنش بر عهده صاحب دارایی است.

  3. عدم نیاز به مجوز و شخص ثالث

    شما برای ارسال ارز دیجیتال به هیچ شخص ثالثی نیاز ندارید. در نقل و انتقال بانکی شما باید کارمزدهای بیشتری پرداخت کنید و همچنین به یک واسطه مانند بانک نیاز دارید، اما در بازار رمز ارزها بدون نیاز به واسطه و کارمزدهای اضافی، پول را میان خود و طرف مقابل جا به جا می‌کنید. 

  4. تراکنش‌های سریع در رمز ارزها

    یکی دیگر از ویژگی‌های رمز ارزها، سرعت بالای آن‌ها است. اگر انتقال را شروع کنید، بلافاصله در شبکه اعلام شده و ظرف دو دقیقه تایید می‌شود. رقابت بیشتر ارزها در سرعت تایید تراکنش هاست.

  5. بدون محدودیت جغرافیایی

    در تراکنش‌های ارز دیجیتال موقعیت مکانی خریدار و فروشنده مهم نیست. شما در هر نقطه از جهان می‌توانید تتر، ترون یا بایننس کوین و هر ارز دیگری را به شخص دیگری ارسال کنید. این موضوع برای کاربران کشورهای تحریم شده مانند ایران بسیار مهم است. بدون نیاز به افشای موقعیت مکانی پرداخت‌های خود را در کسری از زمان انجام دهید.

  6. ناشناس بودن تراکنش‌ها

    بسیاری از افراد تمایل دارند که دارایی و سرمایه‌های خود را از دیگران پنهان کنند و شخصی نداند آن‌ها چه مقدار دارایی در ذخیره دارند. این ویژگی برای این افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. شما بدون نیاز به افشای اطلاعات خود و تنها از طریق یک آدرس دیجیتال می‌توانید دارایی را به خریدار یا فروشنده در هر نقطه ای از جهان ارسال کنید.

روش‌های مختلف خرید ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال از طریق روش‌های زیر اقدام کنید.  از متداول ترین روش‌های خرید رمز ارز در دنیا، معامله آن در صرافی‌ها است.

  • فروش و خرید ارز دیجیتال در صرافی P2P
  • معامله خارج از صرافی در حجم بالا OTC
  • معامله توسط واسط ها در بسترهای دیگر، مثل تلگرام، واتس آپ یا به صورت تلفنی ) توصیه نمی شود. )
  • معامله فردی ( انتقال مبلغ ریالی یا ارزی و دریافت ارز مورد نظر از شخص فروشنده )

نحوه خرید ارز دیجیتال در صرافی پینگی

برای خرید ترون، بیت کوین، تتر، بایننس کوین و بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال دیگر در صرافی پینگی تنها ۴ مرحله زیر را دنبال کنید. این صرافی مجهز به دو بخش سفارش گذاری حرفه‌ای در مارکت یا بازار با حد ضرر Stoplimit, OCO و یک بخش صرافی (خرید و فروش سریع) برای کاربران مبتدی است. مراحل خرید رمز ارز در پینگی به شرح زیر است:

  • ثبت نام
  •  احراز هویت ( خودکار یا عادی، فروش رمز ارز به احراز هویت نیاز ندارد )
  •  واریز ریال به مبلغ مورد نیاز برای خری
  • خرید ارز دیجیتال دلخواه

صرافی پینگی، بازار مطمئن رمز ارزها برای خرید ارزهای دیجیتال

پس از خرید رمز ارز در صورت تمایل می‌توانید برای انتقال به کیف پول مد نظر خود، درخواست برداشت را ثبت کنید. مهم است بدانید که رابط کاربری و سرعت از جمله موارد بسیار مهم در زمان خرید ارز دیجیتال هستند. صرافی پینگی با تنوع ارزی بالا، خرید تتر و هر ارز دیجیتال دیگری را در کسری از زمان برای شما مهیا می‌سازد.

موضوع دیگری که باید درباره صرافی پینگی بدانید این است که شما می‌توانید هم از صرافی و هم از بازار دارایی را خریداری کنید. در صرافی شما دارایی را از صرافی و نه خریدار می‌خرید، اما در بازار شما باید سفارش خود را ثبت کنید و در صورت یافتن فروشنده با قیمت پیشنهادی شما دارایی را به ولت خود اضافه کنید.

دارایی‌هایی که در بخش بازار و صرافی ارائه می‌شوند با همان کارمزد بازار قابل خرید و فروش هستند. معمولا ارزهایی که حجم معاملاتی بالایی ندارند را می‌توانید در بخش صرافی بخرید.

این همه ارز دیجیتال، چرا تتر، ترون یا بایننس کوین بخریم؟!

تتر با عنوان دلار دیجیتال زمینه‌های جدیدی را برای نقش ارزهای فیات در بلاک‌چین ایفا می‌کند. یکی دیگر از مواردی که این روزها افراد را به فکر خرید تتر انداخته است، افزایش قیمت دلار است. با توجه به اینکه دلار پشتوانه این دارایی دیجیتالی است ما می‌توانیم با خرید تتر در دلار دیجیتالی سرمایه گذاری کنیم.

مقایسه خرید تتر، ترون یا بایننس کوین

این باور هنوز نزد بسیاری از افراد وجود دارد که قیمت بالا نشان‌دهنده محبوبیت و برتر بودن یک ارز دیجیتال است، اما گاهی برخی از رمزارزها هستند که شما می‌توانید با قیمت کمتری آن را خریداری کنید، مثل ترون یا بایننس کوین. به لطف تتر در حال حاضر تبدیل و مبادله ارز دیجیتال با فیات ( پول رایج کشورها ) امکان پذیر شده است. به بیان ساده شما با خرید تتر در بازار کریپتو سرمایه گذاری می‌کنید و از طرفی هم دلار دارید.

  • تتر استیبل کوین با پشتوانه دلار
  • استفاده از تتر برای کسب سود و انتقال پول
  • قیمت ثابت و برابر با 1 دلار

تتر USDT، ترون TRX، و بایننس کوین BNB به علت مارکت کپ بالا، کاربردهای زیاد و فراوان و همینطور داشتن پشتوانه نظیر صرافی بایننس برای ارز BNB، امکان استیک و همینطور استیبل کوین بودن تتر از جمله انتخاب های امن برای سرمایه گذارانی است که تمایل دارند از نوسانات زیاد ارزها در امان بمانند.

دلایل محبوبیت تتر،ترون و bnb برای سرمایه گذاران

چه برای خرید شخص و چه کسب و کار، به عنوان یک ارز با قیمت ثابت، نقدینگی و قابل اعتماد، تتر یکی از گزینه‌های اولیه سرمایه گذاران خواهد بود.

توکن‌های Tether روی چند بلاکچین عرضه می‌شود و همین امر پذیرش و ادغام آن را آسان می‌کند. بلاک چین‌هایی مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کَش، ایاس، سولانا و آلگوراند از توکن‌های تتر پشتیبانی می‌کنند. از صرافی‌ها و اپلیکیشن‌های کیف پول دیجیتال گرفته تا پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و خدمات پرداخت، توکن‌های Tether جایگزین هوشمندی برای ارزهای فیات و سیستم پرداخت سنتی هستند.

آنچه ارز BNB را منحصربه‌فرد کرده توکن سوزی است. شرکت بایننس هر سه ماه، یک پنجم سود خود را برای سوزاندن سکه های بایننس که در خزانه خود نگه‌داری می‌کند، مورد استفاده قرار می‌دهد. همچنین از این توکن در برنامه‌های کاربردی مانند پرداخت هزینه‌های تراکنش در Binance. com ، Binance DEX و Binance Chain استفاده می‌کند.

به ازای هر توکن در گردش یک دلار در خزانه ذخیره می‌شود تا کاربران مطمئن شوند که دارایی خریداری شده از پشتیبانی 100% برخوردار است. استیبل کوین تتر توسط ارزهای متفاوت مانند یورو (EUR)، پزوی مکزیک (MXN)، پوند بریتانیا (Tether GBP) و یوان چین (CNH) پشتیبانی می‌شود.

  •   رعایت قوانین و مقررات

تتر معیارهای استاندارد انطباق در سطح جهانی مانند شناخت قوانین و مقررات مشتری خود (KYC) را حفظ می‌کند.

حداقل مبلغ خرید ارز دیجیتال چقدر است؟

شما می‌توانید در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند پینگی با حداقل مبلغ ۱۰۰ هزار تومان سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. شما با انتخاب یک صرافی با رابط کاربری آسان می‌توانید آینده را از آن خود کنید. پینگی یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که شما برای خرید ارز دیجیتال و تتر می‌توانید در آن ثبت نام کنید. خوبی صرافی‌های ایرانی این است که دیگر شما نگران بلوکه شدن حساب و مسدودسازی اکانت خود نیستید.

کاربردهای ارز تتر

تراکنش: اصلی ترین و مهم ترین مزیت تتر این است که شما می‌توانید بدون توجه به موقعیت جغرافیایی مبالغ بالا را با کارمزد کم و در کمتر از چند دقیقه جابجا کنید. اگر شما بخواهید پول را از طریق واسطه‌هایی مانند بانک انجام دهید هم به زمان بیشتر و هم به کارمزدهای بالاتری نیاز دارید. این مشکلات با استفاده از ارز دیجیتال تتر رفع خواهند شد؛ زیرا قیمت ثابتی دارد.

وام دهی: شما می‌توانید برخی از دارایی‌های خود را به دیگران وام دهید. این کار با استیبل کوین‌های متعددی انجام می‌شود. سودی که از این کار بدست می‌آورید در برخی از پلتفرم‌ها تا 25 درصد است. با توجه به نوسان قیمت ارزهای دیجیتال برای وام دهی می‌توانید از استیبل کوین‌هایی مانند تتر استفاده کنید. 

معامله: در بازارهای جهانی معامله رمز ارزها بر پایه تتر متداول بوده و به همین دلیل به آن نیاز دارید.

برخی از مردم برای حفظ ارزش و دارایی خود ترجیح می‌دهند پول نقد یا دلار ذخیره کنند. خرید تتر راهی امن و آسان برای ذخیره و حفظ دارایی‌های شما است. شما با خرید تتر از پینگی می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر جای این کره خاکی می‌توانید دارایی خود را در کمترین زمان ممکن منتقل کنید. تتر این امکان را برای سرمایه گذاران و تریدرها فراهم می‌کند تا با فروش یک دارایی، توکن یا دارایی با ثبات‌تری را به‌دست آورند. (این اصطلاح گاهی با نام Thetering up نیز شناخته می‌شود).

انواع کیف پول‌های دیجیتال

پس از خرید تتر، ترون، بایننس کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال بهتر است از یک محل امن برای ذخیره و مدیریت دارایی استفاده کنید. کیف پول‌های دیجیتال به صورت نرم افزاری و سخت افزاری قابل استفاده هستند.

کیف پول نرم افزاری: کیف پول‌های نرم افزاری ولت‌هایی هستند که شما برای کار با آن و ذخیره دارایی باید به اینترنت متصل باشید. معمولا رایگان هستند و به صورت برنامه‌های موبایلی، دسکتاپ و یا افزونه مرورگر قابل استفاده هستند.

کیف پول سخت افزاری: کیف پول‌های سخت افرازی مانند لجر به صورت فیزیکی قابل دسترسی هستند و شما می‌توانید این ولت را خریداری کنید. برخی از کیف پول‌های ارز دیجیتال محبوب برای ذخیره ارزها عبارتند از:

  •  کیف پول صرافی پینگی
  • کیف پول تراست ولت Trust Wallet
  • کیف پول رسمی تتر ولت  Tether Wallet
  • کیف پول مرورگری مای اتر ولت MyEtherWallet
  • کیف پول نرم افزاری کوینومی  Coinomi
  • کیف پول سخت افزاری ترزور  TREZOR

نصب تراست ولت روی گوشینصب تراست ولت روی گوشی های اندروید و IOS

ارزهای دیجیتال، پول‌های مجازی هستند و به عنوان یک فناوری نسبتا جدید، سر و صدای زیادی در جوامع امروزی به پا کردند. شناسایی ریسک‌های بازار کریپتو قبل از خرید ارز دیجیتال بسیار مهم است. صرافی پینگی به عنوان بازار مطمئن رمز ارزها امکان خرید تتر، ترون یا BNB و بیش از 200 ارز دیجیتال دیگر را در بستر صرافی آنلاین با کارمزد کم فراهم کرده است. جهت خرید و فروش در حجم های بالا با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی این صرافی در اصفهان میتوانید معاملات خود را به صورت حضوری هم انجام دهید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها