؛ دریچه‌ای به دنیایی مطبوع دریچه کولر

کد خبر: 1204537
؛ دریچه‌ای به دنیایی مطبوع دریچه کولر

 

 

وقتی صحبت از خنکی هوا در تابستان می‌آید، همه ما ناخودآگاه به یاد نشستن در جلوی کولر و خوردن هندوانه خنک می‌افتیم. خب شاید اهمیت کولر تنها در خنک‌کردن محیط نباشد. با نگاهی به یک سیستم تهویه مطبوع می‌بینیم که این دستگاه، هوای داخلی اتاق را بارهاوبارها به گردش درمی‌آورد، درحالی‌که یک کولر هوای تازه را از بیرون می‌کشد و سپس آن را خنک می‌کند.

همچنین کولر هوا را بیش از حد خشک نمی‌کند و در عوض رطوبت مطبوعی را در فضای خانه ایجاد می‌کند. کولر به دلیل نحوه عملکرد آن، کیفیت هوای بهتری را برای اتاق شما به وجود می‌آورد. ٌ

 به حدی که هوای خروجی از کولر برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی به گرد وغبار ترجیح داده می‌شود.

کولر چیست و چه کاربردی دارد؟

کولر یکی از تجهیزات و لوازم سرمایشی است که در اکثر مناطقی که تابستانه‌ای گرم و طاقت‌ فرسا دارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد. کولرها به دو نوع آبی و گازی طبقه‌بندی می‌شوند که نوع آبی آن پرکاربردتر است.

کولرهای آبی را در بیشتر مناطق جغرافیایی ایران به‌جز مناطق شمالی و جنوبی که رطوبت هوا زیاد است، مورداستفاده قرار می‌دهند. این وسیله با ایجاد هوای دلخواه و مطبوع باعث ایجاد تهویه‌ای دلپذیر و مناسب می‌شود.

کولرهای آبی عمدتاً با کانال کولر و با نصب دریچه‌ کولر، هوای فضای یک محیط را خنک می‌کنند.

 

 

مزایای استفاده از کولر آبی

بی شک، سیستم‌های سرمایشی، آسایش و راحتی ساکنان  ساختمان‌های مسکونی و اداری را به همراه دارد. امروزه مسئله حامل‌های انرژی باعث شده تا همه صنایع به دنبال ارزان‌ترین روش‌ها باشند. سیستم سرمایشی با کولر از نظر مصرف انرژی برق در رده پایینی قرار دارد.

علاوه بر این، با سیستم کولر آبی و کانال‌کشی می‌توان باد خنک را به همه نقاط خانه منتقل کرد. تمامی این مسائل باعث محبوبیت کولرهای آبی شده است.

دریچه کولر چیست؟

در کانال‌کشی کولرهای آبی، باد خنکی که کولر تولید می‌کند به نقاطی با فاصله زیاد منتقل شود. در انتهای هر شاخه از این سیستم، دریچه ‌ای قرار می‌گیرد که باعث می‌شود که پرتاب باد به نقاط مور دنظر، بادقت بیشتری انجام شود.

 همچنین از کارایی دیگر دریچه کولر می‌توان به این مورد اشاره کرد؛ زمانی که نمی‌خواهید باد وارد بعضی از مکان‌ها شود، می‌توانید پرهای عقبی دریچه کولر را ببندید تا باد کولر مسدود شود. دریچه  کولر را می‌توان با چسب، پیچ و یا حتی به‌صورت فشاری بر روی کانال کولر نصب کرد

شکل دریچه کولر از دو نوع مانع یا پره تشکیل شده است که یک گروه از این پره‌ها به‌صورت عمودی و گروهی دیگر افقی قرار می‌گیرند. پره‌های موجود در دریچه کولر با کمک یک اهرم کوچک باز یا بسته می‌شوند.

 

21

خصوصیات دریچه کولر

دریچه کولر آبی یکی از کالاهای پرکاربرد است که در حال حاضر در شکل‌های مختلف تولید می‌شود. از این وسیله تنها در منازل مسکونی استفاده نمی‌کنند و در بیمارستان‌ها، مراکز تجاری و تفریحی، سالن‌های صنعتی و بسیاری مکان‌های دیگر می‌توان آن را به کاربرد.

 دریچه کولر آبی یک وسیله عالی برای تنظیم‌کردن میزان و مسیر باد است. در هنگام نصب این کالا بهتر است از قطعه‌ای به نام دمپر استفاده شود تا در فصل زمستان به‌راحتی بسته شود.

ضخامت مناسب برای ورق دریچه کولر چقدر است؟

ضخامت ورق دریچه کولر برای بالابردن کیفیت و افزایش طول عمر مفید آن باید از ضخامت مناسبی استفاده شود. معمولاً برای تولید دریچه کولر بهتر است از ورقی با ضخامت 1 میل استفاده نمود . ورق 1 میل بسیار مقاوم و باکیفیت است و  ضخامت آن تأثیر زیادی بر قیمت مناسب دریچه کولر می‌گذارد.

نصب دریچه کولر چه مزایایی دارد؟

دریچه کولر یکی از اجزای سیستم کولر است که در کانال‌سازی و مورداستفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی، دریچه‌ کولر را برای هدایت و تغییر مسیر هوا نصب می‌کنند.

همچنین دریچه کولر برای تنظیم میزان هوای ورودی کولر به اتاق‌های مختلف در ساختمان‌ها به کار می‌رود.

روش اندازه‌گیری دریچه کولر چگونه است؟

برای اندازه‌گیری ابعاد دریچه کولر،  ابتدا دریچه کولرهایی که درگذشته نصب شده‌اند را از روی کانال کولر جدا می‌کنند. سپس ابعاد داخلی و یا تو در توی کانال کولر را با کمک متر اندازه‌گیری  می‌کنند. در مرحله آخر ابعاد را بر یک کاغذ یادداشت می‌کنند و به سازندگان دریچه کولر ارائه می‌شود.

اندازه‌گیری دقیق شالوده ساخت یک دریچه کولر استاندارد است و با استفاده از این روش این محصول به‌صورت استاندارد ساخته می‌شود. پس از ساخت دریچه کولر آن را به‌راحتی در قسمت دهانه کانال قرار می‌دهند.

دریچه کولر چه مدل‌هایی دارد؟

متریال دریچه کولر عمدتاً از دو جنس آلومینیوم و ورق روغنی ساخته می‌شود؛ اما مدل‌های دیگری از این وسیله با جنس‌های مختلف داریم. به طور مثال:

دریچه کولر آهنی 1.

دریچه کولر آهنی از دمپر برای تنظیم دبی هوا تشکیل شده است که پره‌های دمپر در آن به‌صورت افقی در قسمت پشت دریچه کولر و پره‌های عمودی روی فریم اصلی قرار می‌گیرد. شکل قرارگیری پره‌ها باعث می‌شود که هوای داخل کانال به قسمت‌هایی که موردنیاز است هدایت شود.

دریچه کولر آهنی باید از ورق ضخیم ساخته شود تا بر اثر فشار ورود هوا، صدا تولید نکند. دریچه کولر از جنس آهنی توسط رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشش داده می‌شود تا عمر مفید آن افزایش یابد. 

2. دریچه کولر آلومینیومی

دریچه کولر آلومینیومی جز پرکاربردترین دریچه کولرهاست. متریال به‌کاررفته در دریچه کولر آلومینیومی از جنس پروفیل آلومینیوم با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است. این نوع دریچه کولر نیز مجهز به دمپر برای تنظیم فشار هوا یا انسداد ورود هوا است.  

پره‌های این نوع دریچه کولر نیز از جنس ورق آلومینیوم ساخته می‌شود و محل قرارگیری پره‌های عمودی در جلو و پره‌های افقی است.

3. دریچه کولر خطی

دریچه کولر خطی از پرکاربردترین انواع دریچه کولر است. جنس دریچه کولر خطی عموماً از آلومینیوم است که از آهن و استیل هم ساخته می‌شود. این نوع دریچه کولر به دو صورت دمپر دار و بدون دمپر  تولید می‌شود.

دریچه کولر خطی، هوای داخل کانال کولر را از معابر یا خطوط افقی و گریلی به محیط می‌فرستد. این نوع دریچه کولر مانند بقیه دریچه کولرها از یک فریم در اطراف و خطوط گریلی در داخل فریم ساخته می‌شود.

22

4. دریچه کولر مشبک

دریچه کولر مشبک تیز از جمله انواع دریچه کولر هوای دستگاه را به محیط موردنظر هدایت می‌کند. این مدل دریچه کولر دارای دو بخش فریم و شبکه‌های داخلی  است.  

فریم دریچه کولر مشبک در عرض‌های ۳ تا ۵ سانتی‌متری و شبکه‌های داخلی این دریچه کولر در حدود ۱۲ میلیمتر طول و عرض تولید می‌شود.

 یکی از مزایای کاربرد دریچه کولر مشبک، انتخاب رنگ آن با محیط اطراف است. لازم به ذکر است دریچه کولر مشبک را می‌توان از طریق پیچ در محل موردنظر نصب کرد.

5. دریچه کولر چهارطرفه

دریچه کولر چهارطرفه برای هدایت هوای کولر به چهار طرف به کار کمی رود. از  این نوع دریچه کولر عمدتاً در سقف استفاده می‌کنند. شکل دریچه کولر چهارطرفه به‌صورت المان‌های چهارگوش و تودرتو است. این وسیله هوای ورودی را از دهانه انشعاب به طور متوازن به چهارسوی محیط می‌فرستد.

دریچه کولر چهارطرفه از چهار نوع متریال آلومینیوم، ورق روغنی یا گالوانیزه، چوب یا ام‌دی‌اف و پلاستیک  ساخته می‌شود.

رنگ دریچه کولر چهار طرفه را می‌توان برای تناسب بیشتر با نمای داخلی تغییر داد. نوع رنگ در جنس فلزی از نوع کوره‌ای الکترواستاتیک بوده و در مدل چوبی از رنگ پلی‌استر و پلی‌اورتان استفاده می‌شود.

6. دریچه کولر چوبی

اگر به دنبال مدل‌های ساده هستید؛ اما ترجیح می‌دهید که به خانه خود را کمی جذاب کنید، دریچه کولر چوبی گزینه مناسبی است. تنها نکته‌ای که در مورد این محصول باید در نظر داشت، میزان آسیب‌پذیری بالای آن در برابر رطوبت است که باید با نوعی روکش استفاده شود. دریچه کولر چوبی دوام زیادی دارد و در برابر نور آفتاب، طول عمر زیادی دارد.

23

7. دریچه کولر سقفی 

یکی از انواع دریچه کولر، مدل سقفی است که در شکل های گوناگون تولید و عرضه می گردد. این وسیله همانطور که از نامش پیداست، برای هوادهی بیشتر در سقف کاربرد دارد. دریچه کولر سقفی را عمدتا از جنس آلومینیوم می سازند، نوع 4 طرفه آن از محبوب ترین آنها در میان مردم می باشد.

8. دریچه کولر آبی دیواری

دریچه کولر آبی دیواری باتوجه ‌به شرایط محیط در یک مکان بر روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دریچه تنظیم هوا به علت نقشی که در زیبایی بصری محیط دارد، معمولاً بسیار زیبا طراحی می‌شود.

استفاده از دریچه کولر مدل دیواری در ساختمان‌ها بسیار متداول است و پره‌های این محصول به نحوی طراحی می‌شود که افراد به‌راحتی بتوانند جهت خروجی هوا را در آن تغییر دهند. اصولاً برای جلوگیری از ورود سرما در زمستان بر روی این نوع از دریچه‌ها، دمپر نصب می‌شود.

در صنعت ساختمان‌سازی، دریچه کولر دیواری بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. در تولید دریچه کولر دیواری از متریالی مانند گالوانیزه، آلومینیوم و چوب ساخته می‌شود. همچنین انواع دریچه کولر خطی، پره شمشیری، مشبک و معمولی از زیرمجموعه‌های این نوع دریچه کولر هستند. یکی از نکات مثبت در این محصول، نصب آسان آن ذکر شده است.

9. دریچه کولر فایبرگلاسی

این نوع دریچه کولر در سال‌های اخیر طرف‌دارانی زیادی پیدا کرده است. مهم‌ترین مزیت آن،  طول عمر بالا و وزن سبک است. همچنین دریچه کولر فایبرگلاس در مدل درپوش‌دار و رنگ سفید تولید می‌شود. لازم به ذکر است این دریچه فقط در سایزهای استاندارد ساخته می‌شود و بیشتر برای محیط‌های اداری به کار برده می‌شود.

10. دریچه کولر پلاستیکی

دریچه کولر پلاستیکی دارای مزایایی مانند قیمت مناسب آن نسبت به سایر دریچه کولرها است. این نوع محصول از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد. دریچه کولر پلاستیکی انواع  مختلفی دارد . دریچه بازدید پلاستیکی که در تأسیسات برای پوشش کنتورهای برق مورداستفاده قرار می‌گیرد و همچنین دریچه گرد پلاستیکی که برای تنظیم هوا در سرویس‌های بهداشتی و حمام کاربرد دارد از دو نوع پرطرف‌دار، دریچه کولر پلاستیکی هستند.

11. دریچه کولر پی‌وی‌سی

دریچه کولر پی‌وی‌سی نسبت به سایر این محصولات از قیمت  ارزان‌تری برخوردار است. دریچه کولر پلاستیکی پی‌وی‌سی اغلب در رنگ سفید تولید می‌شود. برخی از این نوع دریچه کولرها دارای درپوش زمستانه هستند.

12. دریچه کولر مدل گرد

دریچه کولر گرد برای انتقال هوای تازه از بیرون محیط به داخل فضا مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین از کاربردهای دیگر آن می‌توان به ایجاد هوای مطلوب در سرویس‌های بهداشتی، حمام‌ها و راه‌پله‌ها اشاره کرد. این محصول به دلیل زیبایی که در نمای داخلی ساختمان‌ها دارد، بسیار موردتوجه مردم قرار گرفته است.

13. دریچه کولر دمپر دار

دریچه کولر دمپر دار یکی از انواع پرکاربرد دریچه هوا به شمار می‌رود. عمدتاً دمپر در قسمت پایین این  دریچه کولر طراحی و نصب می‌شود. به کمک دمپر هوادهی دریچه کولر به‌راحتی تنظیم می‌شود. به‌طوری‌که وقتی دمپر به سمت پایین حرکت داده می‌شود، راه ورود هوا به محیط را مسدود می‌کند. این ویژگی در زمستان که هوا سرد است بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد.

14. دریچه کولر بازدید

دریچه کولر بازدید برای پوشاندن برخی از نقاط در ساختمان‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. به طور مثال، برای استتار شیرفلکه، کنتورهای برق از دریچه کولر بازدید استفاده می‌کنند. دریچه کولر بازدید در طرح‌های متنوعی ساخته می‌شود و به بازار عرضه می‌گردد.

15. دریچه کولر رنگ کوره‌ای

یکی دیگر از انواع دریچه کولر،  استفاده از رنگ کوره‌ای در آن است که زیبایی زیادی نسبت به مدل‌های دیگر آن دارد. در واقع استفاده از رنگ کوره‌ای باعث یکدست شدن رنگ بر روی دریچه کولر می‌شود و به همین علت زیبا می‌شود.

همچنین به علت استفاده از رنگ کوره‌ای این نوع دریچه کیفیت بالاتری در مقایسه با دریچه کولر با رنگ معمولی دارد.

16. دریچه کولر خطی 30 درجه

دریچه کولر خطی 30 درجه عمدتاً از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود. این محصول از نظر زیبایی بسیار جالب است، به همین دلیل اغلب در محیط‌های مسکونی استفاده می‌شود. این دریچه کولر به‌صورت 30 درجه روبه‌پایین ساخته می‌شود. همچنین برای افرادی که به دریچه کولر و دریچه تنظیم هوای شیک و بادوام نیاز دارند، توصیه می‌شود.

17. دریچه کولر تأسیسات

این نوع دریچه کولر برای پوشش تأسیسات مورداستفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل به اسم دریچه بازدید نیز مصطلح است. از دریچه کولر تأسیسات بیشتر ساختمان‌ها استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از دسترسی افراد به شیرفلکه‌ها و لوله‌های تأسیساتی قرار داده می‌شود.

18. دریچه کولر درپوش‌دار

دریچه کولر درپوش‌دار از جنس چوب ساخته می‌شود. این محصول در دو مدل دمپردار و بدون دمپردار با رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود. دریچه کولر چوبی درپوش‌دار از مزیت بالاتری نسبت به بقیه محصولات برخوردار است. به علت درپوشی که روی آن تعبیه می‌شود برای جلوگیری از هدررفت انرژی گرمایشی و ورود هوای سرد در فصل زمستان به داخل مکان‌ها نصب می‌شود.

19. دریچه کولر چوبی‌ام‌دی‌اف

یکی از لوکس‌ترین انواع دریچه کولر، از جنس چوبی ام‌دی‌اف ساخته می‌شود که برای زیبا شدن خانه‌ها می‌توان از آن استفاده نمود. دریچه کولر ام‌دی‌اف از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل  در میان انواع دریچه کولرها از محبوبیت زیادی  برخوردار شده است.

20. دریچه کولر مشبک

به علت شکل ظاهری این نوع دریچه کولر به لانه زنبور، به نام دریچه کولر مشبک مصطلح است. این محصول برای مکش هوا در محیط مورداستفاده قرار می‌گیرد. از این نوع دریچه هوا در سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها، برای خروج هوای نامطبوع استفاده می‌کنند. دریچه کولر مشبک در دو نوع دمپردار و بی دمپر و همچنین گرد و چهارگوش تولید می‌شود.

21. دریچه کولر چهارطرفه

دریچه کولر چهارطرفه برای استفاده در کانال‌هایی است که دهانه آن‌ها در سقف قرار دارد، به کار برده می‌شود. همان‌طور که از نام این دریچه هوا پیداست، می‌توان آن را هوای خروجی آن را به‌صورت مساوی و به چهار طرف هدایت کرد و بدین ترتیب هوای مطلوب را به‌تمامی نقاط محیط توزیع کرد.

22. دریچه کولر سه‌طرفه

دریچه کولر سه‌طرفه به طور عمده در بیشتر مواقع بر روی سقف محیط‌ها قرار داده می‌شود. از نظر ظاهری این محصول بسیار به دریچه کولر چهارطرفه شبیه است. این دریچه تنظیم هوا  از سه قسمت مساوی تشکیل شده است و قسمت باقیمانده آن بسیار کوچک است.

23. دریچه کولر روشنایی

نوع دیگری از دریچه کولرها، مدل روشنایی است که علاوه بر هدایت هوا برای نورپردازی در محیط‌ها نیز استفاده می‌شود. فضایی داخل این محصول به‌صورت خالی طراحی می‌شود تا نور بتواند از آن عبور کند و به محیط زیبایی خاصی ببخشد. معمولاً پس از نصب دریچه کولر روشنایی در قسمت بالای آن از شیشه و یا طلق برای رنگی کردن نورها استفاده می‌کنند. پس  اگر قصد دارید محیطی زیبا و جذاب را ایجاد کنید، بهترین گزینه برای این کار، استفاده از دریچه کولر روشنایی است.

24. دریچه کولر فن‌کوئلی گریل دار

دریچه کولر فن‌کوئلی گریل دار در محل‌هایی نصب می‌شود که دستگاه فن‌کوئل داکت اسپیلت نصب شده باشد. این دریچه کولر مانند بقیه دریچه‌های زیر فن‌کوئلی است و  تنها تفاوت آن وجود گریل در حاشیه و یا در وسط این محصول است. از گریل برای  انتقال هوای دستگاه فن‌کوئل و یا داکت اسپیلت استفاده می‌کنند. یکی دیگر از کاربردهای دریچه کولر گریل دار، مکش هوای داخل محیط‌ها به بیرون از خانه است.

25. دریچه کولر قفل زیمنس دار

در دریچه کولر قفل زیمنس دار،  قفل زیمنس بر روی دریچه کولر بازدید، بازدید زیر فن‌کوئلی و بازدید تأسیساتی نصب می‌شود. زمانی که قفل زیمنس بر روی دریچه کولر نصب می‌شود، دسترسی به درون دریچه‌ها فقط برای افرادی امکان‌پذیر است که کلید آن قفل را داشته باشند. معمولاً شرکت‌های تولیدکننده این نوع دریچه هوا، کلید قفل آن را به همراه محصولات ارسالی به مشتریان،  تحویل می‌دهند.

26. دریچه کولر آبی متحرک

دریچه کولر آبی متحرک همان دریچه کولر دم پردار است. این وسیله از یک اهرم جهت تنظیم هوا استفاده می‌کند. دریچه کولر آبی متحرک پرفروش‌ترین مدل در بازار است و بیشتر برای محیط‌هایی که کولر آبی نصب می‌شود، کاربرد دارد.

متریال دریچه کولر آبی متحرک از جنس‌های متنوعی مانند چوب، آلومینیوم، آهن و پلاستیک تهیه می‌شود. این دریچه کولر قابل‌تنظیم  است و در بازار به این نام نیز عرضه می‌شود.

 ابعاد استاندارد دریچه کولر

درست است که ابعاد دریچه کولر سایزهای مختلف دارد و به دلیل فروش زیاد، معمولاً تولیدکنندگان آنها را در تعداد بالایی تولید می‌کنند، اما یک دریچه کولر استاندارد در سایزهای رندی ساخته می‌شود. ابعادی مانند 20*40_25*40_30*40_35*40 از سایزهای متداول یک دریچه کولر استاندارد هستند.

نتیجه‌گیری

اهمیت تعادل در دمای هوا آن‌قدر زیاد است که در تمامی موجودات این مسئله نمود می‌کند. تجربه ثابت کرده انسان در برابر هوای گرم بسیار آسیب‌پذیرتر از سرما است. گرمای هوا می‌تواند منجر به بی‌حالی، سرگیجه، حالت تهوع و در مواردی مرگ بشود. از همین رو نصب کولر از مهم‌ترین اقدامات برای همه ساختمان‌ها است.

امروزه انواع کولر آبی در بازار وجود دارید؛ اما نکته‌ای که در این میان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ سیستم کانال‌کشی بر پایه اصولی و دقیق است. زیرا اگر شما بهترین دستگاه کولر یا دریچه را انتخاب کنید؛ اما از کانال‌کشی صحیحی استفاده نکنید، کاملاً هزینه و زحمتتان را هدر داده‌اید.

در این راستا یکی از معتبرترین مجموعه‌ها برای انجام خدمات تأسیسات ساختمانی، مؤسسه تهران دما است که با سال‌ها تجربه گوی سبقت را از رقبای خود گرفته است.

 

چرا تهران دما؟

تهران دما از سال 1364 در زمینه ساخت و نصب انواع کانال‌های ساختمانی و صنعتی فعالیت می‌نماید. این شرکت با ساخت انواع کانال‌های کولر، کانال‌های صنعتی، انواع هواکش‌های صنعتی و انواع دمپر، انواع هودهای بهداشتی و صنعتی، انواع شوتینگ زباله، کانال گرد اسپیرال و همچنین ساخت انواع دریچه‌های تنظیم هوا در خدمت مشتریان عزیز است.

از محصولات تهران دما می‌توان عایق الاستومری، دریچه کولر، نوار درزگیر الاستومری، چسب مخصوص عایق الاستومری و غیره را نام برد.

روش خرید دریچه کولر از تهران دما

امروزه با کمک ارتباطات و اینترنت، خرید دریچه کولر نیز بسیار آسان شده است. با رفتن به فروشگاه‌های اینترنتی، تنها کافی است با چند کلیک ساده، سفارش خود را تهیه کنید. تمامی نکات مربوط به‌اندازه گیری و در نهایت نحوه ثبت سفارش برایتان انجام خواهد گرفت.

تهران دما با ارائه انواع مدل‌های دریچه هوا و محصولاتی همچون عایق الاستومری و تصفیه هوا و درزگیر را به ‌صورت اینترنتی و غیر حضوری ارائه می‌دهد. شرکت تهران دما سامانه فروش اینترنتی دریچه کولر را برای مشتریان خود فراهم نموده که این امر موجب خدمات غیرحضوری برای افراد در سراسر کشور است.

در خرید اینترنتی مشتریان می‌توانند کالاهای خود را در هرجایی از ایران سفارش دهند و آنها را دراسرع‌ وقت با بهترین کیفیت دریافت کنند. در تهران دما مشتریان با یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان، ابعاد محصول خود را ارائه می‌کنند و سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی‌های لازم محصول موردنظر مشتریان را فراهم می‌کنند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد