راهنمای نهایی برای خرید ردیاب‌ خودرو و اتصال به سیستم دزدگیر

کد خبر: 1221645
راهنمای نهایی برای خرید ردیاب‌ خودرو و اتصال به سیستم دزدگیر

 

 

 

راهنمای نهایی برای خرید ردیاب‌ خودرو و اتصال به سیستم دزدگیر

در دنیای تکنولوژی امروز با حضور هوش مصنوعی و انقلاب صنعتی چهارم، امنیت خودروها یکی از مواردی است که پیشرفت اساسی داشته و دستگاه‌های جدید همچون ردیاب خودرو در عرصه تکنولوژی، مدیریت خودرورا متحول کرده‌اند. کاربران با خرید ردیاب خودرو و استفاده از آن در کنار دزگیر امنیت را به بالاترین حد ممکن می‌رسانند. در این مقاله سعی داریم که شما را با راهنمای خرید ردیاب خودرو و ویژگی‌های این سیستم آشنا کنیم تا در زمان خرید، آگاهانه اقدام داشته باشید و خریدی حرفه‌ای انجام دهید.

درک سیستم ردیاب خودرو

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب خودرو دستگاهی است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند موقعیت مکانی خودرو را به صورت زنده مورد بررسی قرار دهد. در کنار مبحث موقعیت یابی، شما با خرید ردیاب خودرو امکانات بینظیر دیگری را نیز به دست می‌آورید که در ادامه مقاله خدمت شما بزرگواران شرح خواهیم داد.

ردیاب های خودرویی چگونه کار می کنند؟

ردیاب خودرو با استفاده از ماژول جی پی اس و اتصال به ماهواره‌های مکان یابی، موقعیت مکانی خود را به دست می‌آورد و این موقعیت را با استفاده از ماژول جی اس ام و سیم کارت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ارسال اطلاعات با استفاده از پیامک یا GPRS انجام می‌شود.

انواع ردیاب های جی پی اس

ردیاب‌های خودرویی در بازار انواع متفاوتی دارند و هرکدام از آنها ویژگی‌های خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مهم ترین دسته بندی ردیاب خودرو شامل: ردیاب خودرو سیمی، ردیاب مگنتی و ردیاب دیاگی می‌شود که هر کدام کاربری متفاوتی نسبت به دیگری دارد که در زمان خرید باید به صورت کامل توسط خریدار مورد بررسی قرار گیرد. افرادی که به دنبال بالاترین سطح امنیتی هستند معمولا ردیاب خودرو سیمی تهیه می‌کنند. افرادی که صرفا به دنبال مبحث مدیریت ناوگان و ردیابی هستند معمولا خرید ردیاب آهنربایی را در اولویت خود قرار می‌دهند و افرادی که می‌خواهند به بررسی تکنیکالی یا فنی خودرو بپردازند ردیاب خودر دیاگی تهیه می‌کنند. در میان این ردیاب‌ها در زمان خرید معمولا ردیاب آهنربایی آسان ترین روش نصب را دارد.

ویژگی‌های ردیاب خودرو

ردیاب خودرو ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: محدوده جغرافیایی، هشدار روشن شدن و خاوش شدن خودرو، هشدار حرکت و لرزش خودرو، هشدار قطع سیم های خودرو، هشدار سرقت باتری خودرو، هشدار بکسل شدن خودرو همچنین دستگاه می‌تواند تاریخچه مسیر دقیقی از مسیر‌های پیموده شده خودرو به کاربران نمایش دهد که دقت این نمایش مستقیما به تنظیمات ردیاب خودرو برمی‌گردد. همچنین کیفیت سروها می‌توانند در این مسئله تاثیر گذار باشند. ویژگی‌های ردیاب خودرو به همین مسئله ختم نمی‌شود و امکانات بسیار زیاد دیگری نیز دارد و برخی از این ردیاب‌ها حتی به سیستم دزدگیر خودرو هم متصل می‌شوند و می‌توانند این موضوع را هم پشتیبانی کنند.

دزدگیر خودرو

سیستم دزدگیر خودرو این روزها با وجود ردیاب خودرو در اولویت دوم برای خرید در نظر گرفته می‌شود زیرا این سیستم تنها می‌تواند با استفاده از صدا سارقین را از خودرو دور کند اما با این حال هنوز هم با توجه به کاربری که دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران از آن استفاده می‌کنند. استفاده از دزدگیر و ردیاب در کنار همدیگر امنیت خودرو را بسیار بالا می‌برد و از طرفی خاطر کاربر را بیش از پیش جمع می‌کند و دیگر نگران وضعیت خودرو نیست.

سیستم دزدگیر خودرو چطور کار می‌کند؟

سیستم دزدگیر خودرو با استفاده از سنسورهای مخصوصی که دارد، ضربه خوردن خودرو و حرکت دادن را متوجه می‌شود و با آژیر این موضوع را به کاربران اطلاع رسانی می‌کند. هنوز هم آژیر دزدگیر کاربردهای خود را دارد و بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای سیستم‌های دزدگیر خودروی

دزدگیر خودرو به بهبود امنیت کمک می‌کند و با سیم کشی دقیقی که در خودرو دارد معمولا در دسترس نیست و سارقان را به دردسر می اندازد. همچنین سیستم های دزدگیر پیشرفته امروزی از سنسورهای قوی برای جلوگیری از سرقت استفاده می‌کنند.

انتخاب ردیاب خودرو و دزدگیر مناسب

در هنگام خرید ردیاب خودرو و سیستم دزدگیر ماشین مواردی همچون: سازگاری با نوع خودرو، دقت ردیابی، عمر باتری، حصار جغرافیایی، اپلیکیشن ردیابی با تعداد زیادی امکانات کاربری مجزا و پشتیبانی مشتری، مورد بحث قرار می دهد. در زمان خرید به نیازهای خود و ویژگی‌های موجود در ردیاب دقت داشته باشید که خریدی دقیق انجام شود و بی گدار به آب نزده باشید.

نکات مهم در نصب و استفاده از ردیاب خودرو

در زمان نصب ردیاب خودرو اگر که ردیاب خودرو شما سیمی است توصیه می‌کنیم با یک نفر متخصص در ارتباط باشید که به برق خودرو آشناست و می‌تواند بهترین روش نصب را برای شما پیاده سازی کند. در زمان نصب ردیاب خودرو باید سیم کشی را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهد و به برق خودرو آسیب نزد. اما از طرفی اگر ردیاب شما مدل دیاگی یا آهنربایی است نصب بسیار آسانی دارد و کافیست یا به قسمت فلزی خودرو متصل شود یا اینکه مستقیم به پورت OBD یا دیاگ خودرو ردیاب را متصل کنید.

جمع بندی

شرکت‌های ردیابی و مدیریت ناوگان زیادی در کشور عزیزمان مشغول به فعالیت هستند که امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. یکی از بهترین گروه‌ها و وب سایت‌های ردیابی، ردیاب من است که شما می‌توانید انواع ردیاب خودرو و سیستم دزدگیر را در این وب سایت مورد بررسی قرار دهید و پس از آن اقدام به خرید کنید. در زمان خرید ردیاب خودرو حتما ویژگی‌های ردیاب و اپلیکیشن ردیابی شرکت مد نظر را مورد بررسی قرار دهید و سعی کنید از یک شرکت معتبر خرید داشته باشید که در ادامه مسیر استفاده به مشکل نخورید و ارتباطتان را با شرکت مد نظر حفظ کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها