انتخاب و خرید ردیاب خودرو به سفارش رتبه اول فروش ردیاب در ایران

کد خبر: 1203582

با افزایش نرخ ارز در ایران قیمت انواع خودرو هم افزایش داشته و بالطبع مالکان خودروها را بیشتر از قبل نگران حفظ اموال خود کرده است. استفاده از ردیاب خودرو یا همان جی پی اس ماشین جهت حفظ این وسائل نقلیه ضروری می باشد. افرادی که دارای خودرو می باشند با تجهیزات و لوازم جانبی آن ها مانند دزدگیر، قفل پدال یا قفل فرمان آشنایی دارند و برای بالاتر رفتن امنیت خودرو از آن ها استفاده می کنند ولی با روش هایی که سارقین هر روزه عملی می کنند و از ضعف های امنیتی خودروها سوء استفاده می کنند به راحتی می توانند انواع خودرو را به سرقت ببرند. انتخاب و خرید ردیاب به سفارش شرکت رتبه اول فروش ردیاب در ایران می تواند به شما در انتخاب ردیاب مناسب و جی پی اس ماشین کمک نماید. برای افرادی که تاکنون با ردیاب خودرو آشنایی نداشته اند و نمی دانند ردیاب چیست و کاربرد آن چه می باشد تجربیات کارشناسی را بیان خواهیم کرد.

انتخاب و خرید ردیاب خودرو به سفارش رتبه اول فروش ردیاب در ایران

 

ردیاب چیست؟

جی پی اس خودرو یا ردیاب خودرو یک دستگاه الکترونیکی کوچک بوده که آن را در بخش تجهیزات امنیتی لوازم جانبی خودرو قرار می دهند و افراد می توانند آن را به صورت پنهان بر روی خودروی خود نصب نمایند. این سیستم با کمک ماهواره های جی پی اس می تواند موقعیت دقیق خودرو، سرعت و شروع حرکت آن را به کمک یک سیم کارت که داخل آن گذاشته شده از طریق اتصال به اینترنت یا پیامک به مالک خودرو بفرستد.

 

ملاک انتخاب ردیاب خودرو و خرید آن چیست؟

در شروع انتخاب ردیاب خودرو پیشنهاد می شود که انواع ردیاب موجود در بازار معرفی شوند تا خریدار ردیاب بتواند نوع دستگاه ردیاب موردنیاز خود را انتخاب نماید. سه دسته کلی ردیاب موجود در بازار به شرح زیر می باشد:

ردیاب نوع دیاگ(ردیاب OBD)

ردیاب نوع دیاگ به سوکت دیاگ خودرو وصل می شوند و نصب آسانی دارند و در نصب آن نیاز به تخصص خاصی نیست و خریدار می تواند با گذاشتن ردیاب در سوکت خودرو آن را نصب و راه اندازی نماید. این ردیاب بدون نیاز به دانش فنی می تواند بر روی دیاگ خودرو نصب شده و برق موردنیاز خود را تامین نماید. طراحی این ردیاب بسیار ساده بوده ولی دارای مکان یابی دقیق می باشد. این مدل باتری داخلی ندارند و اگر هم داشته باشد کاربردی نمی باشد. مدل های دیاگی برای افرادی که دارای مدیریت ناوگان می باشند ابزاری کاربردی بوده زیرا می تواند از هر خودرو به خودروی دیگر انتقال یابد. برای همین این مدل را می توان به افرادی پیشنهاد داد که دارای چندین خودرو می باشند. شاید در برخی از مدل های ردیاب دیاگی قابلیت جداسازی آن ها باعث شود که به راحتی در اختیار سارقین قرار گیرد که نقطه ضعف آن محسوب می شود.

ردیاب های مدل سیمی

بیشتر ردیاب موجود در بازار مدل سیمی می باشند که به دلیل مزایایی که دارند بین خریداران محبوبیت پیدا کرده اند. به دلیل وجود سیم های زیادی که در این نوع ردیاب وجود دارد نصب آن باید توسط متخصصین برق کار انجام شود. نصب این ردیاب می تواند در هر جایی از خودرو انجام شود و به دلیل اینکه که می توان آن را مخفی نمود تشخیص آن برای سارقان دشوار می‌ باشد. ردیاب سیمی دارای باتری داخلی می باشند و در صورتی که برق آن قطع شود همچنان می تواند ردیابی را ادامه دهند.

ردیاب آهنربایی

جی پی اس آهنربایی هم یک مدل ردیاب می باشد که خاصیت مغناطیسی دارد. این ردیاب مقاومت بالای آن در برابر ضربه یا رطوبت بوده و به راحتی به بخش های فلزی خودرو یا زیر آن می چسبند. ردیاب آهنربایی دارای مکان یابی دقیق بوده و به راحتی می تواند مکان خودرو را پیدا می نماید. بهتر است که برای جلوگیری از دید سارقین این مدل ردیاب زیر خودرو چسبانده شود. در صورتی که خودروی شما تعویض شد می توانید آن را به خودروی جدیدتان بچسبانید.

در زمان انتخاب و خرید ردیاب خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما در زمان انتخاب ردیاب خودرو باید دستگاه هایی را انتخاب نمایید که با توجه به نوع نیازی که دارید بتوانند کار ردیابی را برای شما انجام نماید. برای برخی افراد که به دنبال ردیابی ثابت برای خودروی خود می باشند نوع سیمی یا نوع ردیاب آهنربایی مناسب می باشند و برای افرادی که دارای مدیریت ناوگان بوده یا تعدد خودرو دارند می توان نوع دیاگی را پیشنهاد داد. باید در زمان خرید از فروشنده ردیاب خودرو سوال کنید که کدام مدل دارای آنتن خارجی بوده و دارای آنتن دهی و دقت بالاتری می باشند. همچنین از وجود یک اپلیکیشن که با اندروید و آی او اس کار کند مطمئن شوید و در صورتی که اپلیکیشن آن فارسی ساز شده هم باشد گزینه بهتری برای خرید ردیاب خودرو خواهد بود.

انتخاب و خرید ردیاب خودرو به سفارش رتبه اول فروش ردیاب در ایران

کیفیت ساخت بیشتر ردیاب های اصل در بازار خوب می باشند ولی موردی که اهمیت دارد اعتبار شرکت ارائه دهنده آن می باشد. این اعتبار و همچنین پشتیبانی شرکتی که شما ردیاب خودرو خود را از آن می خرید موضوعی می باشد که نمی توان به آن بی اهمیت بود.برای خرید ردیاب کارشناسان ما پیشنهاد می کنند که به شرکت پیام جی پی اس مراجعه نمایید که با سابقه طولانی در زمینه خرید و فروش انواع ردیاب، ردیاب خودرو و ردیاب شخصی توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.

شرکت پیام جی پی اس فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد که ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همچنین وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09124331770 و 02188563259 تماس حاصل نمایید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها