خرید بک لینک قوی و طبیعی از راز بک لینک

کد خبر: 1237924

بک لینک‌های قوی و طبیعی در بهبود رتبه و دیده شدن یک وبسایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو بسیار مهم و حیاتی هستند. زیرا تمامی رقبای شما که وب سایت دارند این کار را انجام می دهند. و ماهانه برای صفحات وب سایت خود بک لینک طبیعی و باکیفیت ایجاد می کنند، همانطور که میدانید برای رقابت با آنها شما نیز باید ماهانه علاوه بر اینکه رپورتاژ می زنید باید لینک های قوی از سایت هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند و اسپم اسکور پایینی دارند ایجاد کنید.

خرید بک لینک قوی و طبیعی از راز بک لینک

سایت راز بک لینک یکی از سایت‌هایی است که به مشتریان خود بک لینک‌های دستی و طبیعی ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این سایت بک لینک‌ها را به صورت دستی ایجاد می‌کند، این به معنای این است که فرایند ساخت بک لینک‌ها به طور کاملاً طبیعی و به روش‌های اصولی انجام می‌شود. این روش‌های طبیعی شامل ایجاد بک لینک در سایت‌ها معتبر، استفاده از محتوای مناسب و انکرتکست های مرتبط است، همچنین این مجموعه به تمامی قوانین موتورهای جستجو را بطور کامل آشنایی دارند و استراتژی که برای لینکسازی بکار می برند مطابق با قوانین گوگل است و به هیچ عنوان سایت شما جریمه و یا پنالتی نخواهد شد و این تضمین را به تمامی مشتریان خود میدهد به همین دلیل ما خرید بک لینک قوی و طبیعی از این مجموعه را به شما پیشنهاد می کنیم.

بک لینک قوی چه نوع بک لینک هایی هستند؟

 

بک لینک قوی به بک لینک‌هایی گفته می شود که به طور طبیعی ایجاد شده باشند این نوع از بک لینک ها در سایت‌هایی ایجاد می شوند که دارای دامین آتوریتی بالایی هستند و همچنین بازدیدکنندگان زیادی دارند. سایت‌هایی که دارای دامنه آتوریتی بالا هستند، به عنوان منابع قوی و معتبر در دنیای وب شناخته می‌شوند و بک لینک‌ها از اینگونه سایت‌ها ارزش بالایی را به سایت شما منتقل خواهد کرد. همچنین، وجود بازدیدکنندگان زیاد در سایتی که بک لینک در آن ایجاد شده است، نشان از ارتباط و تعامل فعال با کاربران دارد و ممکن است تأثیر مثبتی بر قدرت و اعتبار بک لینک داشته باشد. پس زمانی که لینکسازی انجام می دهید سعی کنید در این نوع از سایت ها لینک ایجاد کنید، سایت هایی که اسپم اسکور پایینی دارند و نزد گوگل معتبر هستند. به همین دلایل است که خرید بک لینک قوی تاثیر بسیاری زیادی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

بک لینک چیست؟

بک لینک یا لینک برگشتی، یک لینک است که از یک سایت دیگر با دامنه متفاوت به وب سایت شما اشاره می‌کند. این لینک‌ها به عنوان یک برتری و تمایز نیز بکار می رود یعنی سایتی که بک لینک ها و رپورتاژهای باکیفیت و مرتبطی داشته باشد قدرتش نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود. اما به شرطی که بک لینک های طبیعی و قوی باشند. وقتی یک وب سایت بک لینک‌هایی از سایت‌های دیگر دریافت می‌کند، به عنوان یک نشانه و یک سیگنال به موتورهای جستجو باشد و زمانی که بک لینک ایجاد می شود گوگل آن را بررسی میکند و با خودش می گوید که این سایت از سایت های معتبر با دامین آتوریتی بالا لینک دارد و آن سایت ها به این سایت به عنوان مرجع ارجاع داده اند پس حتما این سایت، سایت معتبری است و یک امتیاز مثبت به این سایت می دهد. به همین دلیل است که اعتبار سایت و دامین آتوریتی آن ارتباط مستقیمی با تعداد بک لینک های باکیفیت آن سایت دارد.

مزایای خرید بک لینک چیست؟

مزایای خرید بک لینک چیست؟

خرید بک لینک یکی از روش های پرطرفدار برای بهبود سئو و جذب ترافیک طبیعی به سایت است. این بک لینک ها می توانند به راحتی به افزایش دامین آتوریتی و بهبود رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو کمک کنند. همچنین، لینکسازی درست و طبیعی باعث خواهد شد که اسپم اسکور سایت شما کاهش پیدا کند، پس اگر به هر دلیلی اسپم اسکور سایت شما افزایش پیدا کرد این روش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و اسپم اسکور سایت شما را تا حد زیادی کاهش دهد.  

اما نکته ای که وجود دارد این است که خرید بک لینک همیشه نمی تواند برای وب سایت شما مفید باشد، برای مثال اگر بک لینک را از سایتی خریداری کنید که بک لینک های موقت می فروشند امکان دارد برای سایت شما بسیار خطرناک باشد!! اما چطور این نوع بک لینک ها خطرناک هستند؟ بیایید ساده تر این موضوع را توضیح دهیم، فرض کنید شما 400 یا 500 بک لینک موقت خریداری کنید زمانی که این کار را انجام دهید شاید برای مدتی این لینک ها تاثیر بسیار خوبی بر سئو سایت شما داشته باشد و رتبه تان بهبود پیدا کند اما این تاثیر ماندگار نخواهد بود. زیرا اگر ماه بعدی یا ماه های بعدی این بک لینک ها را تمدید نکنید تمامی این 500 بک لینک حذف خواهد شد و این حذف شدن بک لینک ها بزرگترین ضربه را به سایت شما وارد خواهد کرد و حتی احتمال اینکه سایت شما توسط گوگل جریمه شود نیز وجود دارد.

خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن

خرید بک لینک بدون رعایت اصول لینک‌ سازی می‌تواند به پنالتی شدن و جریمه وب سایت منجر شود. زمانی که شخص یا تیم لینکسازی بک لینک‌ها را به صورت نادرست و بدون داشتن دانش و آگاهی کافی درباره لینکسازی ایجاد می‌کند، احتمالاً نکات مهمی مانند استفاده مناسب از انکرتکست‌ها، تنوع بک لینک و رعایت قوانین موتورهای جستجو را نادیده می‌گیرد. این کار باعث می شود که گوگل وب سایت شما را شناسایی کند و بفهمد که شما با این کار سعی بر این دارید که آنها را گول بزنید تا به نتایج بهتری برسید. در واقع در لینکسازی نباید هیچ ردی از خودتان به جا بگذارید و جوری لینک سازی کنید که انگار طبیعی است. برای این کار لازم است که تمامی الگوریتم های گوگل را بشناسید و بدانید که گوگل به چه چیزی حساس است. به همین دلیل خرید بک لینک قوی و طبیعی لازم است و نمی شود از هر جایی بک لینک خرید، زیرا اگر کسانی که این کار را انجام می دهند اصول لینکسازی را رعایت نکنند به احتمال زیاد دست شما رو خواهد شد و گوگل شما را جریمه خواهد کرد.

قیمت بک لینک چقدر است؟

قیمت بک لینک بستگی به تعداد بک لینک‌هایی که نیاز دارید دارد. اگر شما قصد دارید بک لینک خریداری کنید، بهترین راه برای تعیین تعداد دقیق بک لینک‌های مورد نیازتان، مشاوره با متخصصان سایت راز بک لینک است. آنها با تحلیل و بررسی وب سایت شما و رقبایتان، می‌توانند به شما تعداد بک لینک‌هایی که مورد نیازتان است و با این تعداد به نتایج خوبی برسید را اعلام کنند. با توجه به تجربه و دانش فنی این تیم، آنها می‌توانند بر اساس هدف و استراتژی شما، به شما نکات و راهنمایی‌های لازم را برای خرید بک لینک ارائه دهند. همچنین، آنها قیمت مناسب و به صرفه را بر اساس تعداد بک لینک‌های مورد نیازتان تعیین خواهند کرد. بنابراین، با تماس با مشاوران این سایت، می‌توانید بهترین تصمیم را در خرید بک لینک‌ها بگیرید.

آموزش خرید بک لینک

آموزش خرید بک لینک

برای خرید بک لینک، اولین کاری که باید انجام دهید، تعیین صفحاتی است که میخواهید بر روی آن‌ها کار کنید. این صفحات می‌توانند صفحات اصلی وب سایت، محصولات و خدمات وب سایت یا مقالات وبلاگ باشند. بعد از آن، آنالیز بک لینک رقبا را انجام داده و بک لینک‌هایی که رقبا برای صفحات مشابه خود دارند را بررسی کنید. این آنالیز می‌تواند شامل بررسی منابع بک لینک، انکرتکست‌ها و موقعیت قرارگیری بک لینک در صفحات رقبا باشد. با توجه به این آنالیز، می‌توانید انکرهای مناسب برای هر کدام از صفحاتی که می‌خواهید بک لینک ایجاد شود را تعیین کنید. انکرتکست‌ها باید متناسب با محتوا و کلمات کلیدی مرتبط با صفحه مقصد باشد. همچنین، تنوع در انکرتکست‌ها و استفاده از کلمات و عبارات متنوع و مشابه نیز باید مورد توجه قرار گیرد. با تعیین انکرهای مناسب، می‌توانید بهترین نتیجه را از خرید بک لینک‌ها بدست آورید و قدرت سئوی صفحات خود را تقویت کنید. به همین دلیل است که آموزش ساخت بک لینک یک موضوع مهم و ضروری در دنیای سئو می باشد.

ساخت بک لینک برای رپورتاژها

زمانی که شما در سایت‌های معروف رپورتاژ منتشر می‌کنید، برای داشتن تأثیر موثر بر سئو سایت تان، می‌توانید روی ارتقای این رپورتاژ تمرکز کنید. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید، ایجاد بک لینک برای این رپورتاژ است. زمانی که شما روی این رپورتاژهایتان کار کنید و قوی تر کنید، می‌توانید به دو هدف اصلی دست پیدا کنید. اولاً، با بک لینک‌های مناسب و قوی، رپورتاژ را بهبود دهید به همان نسبت این تاثیر را بر روی سایت شما نیز خواهد داشت. این کار باعث می‌شود رپورتاژ سریعتر ایندکس شده و در نتایج جستجو این رپورتاژ دیده شود و زمانی که این رپورتاژ بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد ورودی به سایت شما نیز به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین، بهینه‌سازی رپورتاژ شما با ایجاد بک لینک‌های مناسب و قوی می‌تواند به بهبود سئو و قدرت سایت شما کمک کند. این روشی است که خیلی از رقبایتان در حال انجام آن هستند و از این طریق به نتایج خوبی نیز رسیده اند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها