تعمیر لباسشویی دوو در شیراز

کد خبر: 1257147

کسب اطلاعات کافی در مورد هر محصول و برند قبل از خرید آن اهمیت زیادی دارد. برند دوو یکی از برندهای مشهور بازار است که اغلب لوازم برقی خانگی آن را با قیمت بالاتر و البته کیفیت بهتری می‌توانید خریداری نمایید. این مجموعه در سال ۱۹۶۷ فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه توانسته است لوازم برقی برند دوو را به سراسر جهان صادر کند. خدمات پس از فروش خوبی برای محصولات دوو و ماشین‌های لباسشویی این برند در ایران وجود دارد. شما در شهر شیراز می‌توانید برای حل ایرادهای دستگاه خود با کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در شیراز در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی دوو در شیراز

 

با توجه به نقش مهمی که ماشین‌های لباسشویی در زندگی روزمره ایفا می‌کنند سالم بودن این دستگاه برای ما اهمیت زیادی دارد. از کار افتادن ماشین لباسشویی شما را مجبور می‌کند لباس‌های خود را با دست بشویید، کاری که مسلماً اصلاً دوست ندارید. شاید به فکر تعمیر این دستگاه در خانه افتاده باشید. باید بدانید تعمیر ماشین لباسشویی گاهی زیاد ساده نیست و بهتر است انجام این کار به متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در شیراز سپرده شود. اما برخی نکات ساده می‌توانند در حل مشکلات ابتدایی این دستگاه به شما کمک کنند که ما در ادامه این مقاله به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم. 

 

 

کد خطای F1 در ماشین لباسشویی دوو چه زمانی نشان داده می‌شود

این کد خطا از جمله کدهای طراحی شده برای لباسشویی‌های دوو می‌باشد که شما را نسبت به وجود ایرادی در کارکرد دستگاهتان هوشیار می‌سازد. کد خطای F1 زمانی به شما نمایش داده می‌شود که ماشین لباسشویی روشن شده است اما نمی‌تواند روند شستشوی لباس‌ها را آغاز کند. یکی از مشکلاتی که باعث بروز این کد خطایی می‌شود عدم وجود آب کافی داخل دیگ ماشین لباسشویی است. اگر برای بررسی علل وارد نشدن آب نیاز به کمک دارید با متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در شیراز تماس داشته باشید.

هرگونه گرفتگی در مسیر شلنگ ورودی آب یا مشکلاتی مانند خراب شدن سوئیچ درب می‌توانند باعث بروز اختلال در روند آبگیری ماشین لباسشویی شوند. پس از بررسی موارد گفته شده و اطمینان از کافی بودن سطح آب درون دیگ لازم است موارد دیگری مانند شیر برقی ماشین لباسشویی خود را مورد بررسی قرار دهید. در صورت ادامه یافتن مشکل نوبت به بررسی برد اصلی لباسشویی دوو می‌رسد. با توجه به پیچیده بودن این قطعه و ساختار تخصصی آن بهتر است برای تعمیر برد حتماً با متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در شیراز در تماس باشید.

بررسی کد خطای F2 در ماشین لباسشویی دوو

از دیگر کدهای خطا در ماشین لباسشویی دوو که ممکن است با آن برخورد کرده باشید کد خطای F2  می‌باشد. این کد خطا زمانی در صفحه نمایش دستگاه شما روشن می‌شود که بنا به یک دلیل روند آبگیری در دستگاه شروع نشود. هر زمان با کد خطای F2  در لباسشویی دوو برخورد داشتید قبل از انجام هرگونه اقدام تخصصی مطمئن شوید شیر آب متصل به ماشین لباسشویی شما باز باشد. همچنین نگاهی به درب دستگاه انداخته و چک کنید چفت شده است.

گاهی ایراد در قفل درب یا میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی مانع از درست بسته شدن آن می‌شوند. تا زمانی که دستگاه از چفت شدن درب لباسشویی مطمئن نشود روند آبگیری را آغاز نخواهد کرد. از دیگر قطعاتی که در زمان بروز این کد خطا باید بررسی آن را در نظر داشته باشید شیر برقی ماشین لباسشویی شما می‌باشد. هرگونه ایراد در این قطعه می‌تواند روی روند آبگیری ماشین لباسشویی تاثیر منفی بر جای بگذارد. اگر پس از چک کردن تمام موارد گفته شده همچنان کد خطای F2 به شما نشان داده می‌شد از کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در شیراز راهنمایی بخواهید. 

17

 

بررسی کد خطای F4 توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در شیراز

از دیگر کدهای خطای مطرح در لباسشویی‌های دوو کد خطای F4  می‌باشد که ممکن است برای رفع این کد خطا مجبور شوید از متخصصین تعمیر لباسشویی دوو کمک بخواهید. این کد خطا زمانی در صفحه نمایش دستگاه شما روشن می‌شود که یک ایراد در روند تخلیه آب لباسشویی به وجود آمده باشد. ممکن است موارد ساده‌ای مانند بسته شدن مسیر شلنگ تخلیه باعث اختلال در روند تخلیه آب دیگ شده است.

ارتفاع مناسب شلنگ تخلیه از زمین نیز اهمیت دارد. همچنین هرگونه انسداد و گرفتگی در فیلتر لباسشویی می‌تواند روی روند تخلیه آب‌های کثیف تاثیر بگذارد. فیلتر لباسشویی خود را خوب شسته و تمیز کنید و اگر باز هم مشکل ادامه داشت به بررسی پمپ تخلیه دستگاه بپردازید. اگر احتمال می‌دهید پمپ تخلیه لباسشویی شما سوخته باشد باید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. توصیه می‌شود انجام این کار را به کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در شیراز بسپارید.

بررسی دلایل نمایش کد خطای ie در ماشین لباسشویی دوو

از دیگر کدهای خطا که در ماشین‌های لباسشویی دوو طراحی شده است کد خطای ie می‌باشد. علل نمایش کد خطای ie در لباسشویی‌های دوو متفاوت است و باید برای پیدا کردن دلیل اصلی نمایش این ارور چند مورد را بررسی نمایید. اولین بخشی که باید به بررسی آن پرداخت شیر ورودی آب ماشین لباسشویی می‌باشد. قبل از تماس با متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در شیراز از بسته نبودن این شیر اطمینان پیدا کنید. همچنین مطمئن شوید فیلتر ورودی آب لباسشویی شما کثیف نبوده و گرفتگی ندارد.

اگر تا اینجا مشکلی وجود نداشت علت دیگر نمایش کد خطای ie می‌تواند خراب شدن شیر برقی لباسشویی شما باشد. همچنین گاهی اوقات به دنبال خراب شدن پمپ تخلیه یا ایراد در برد الکترونیک، همزمان با عملیات آبگیری پمپ تخلیه نیز شروع به فعالیت خواهد کرد. اگر تمام موارد گفته شده سالم هستند باید به بررسی سنسور سطح آب دستگاه خود بپردازید. در صورتی که نیاز به تعویض این قطعه وجود داشت با متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در شیراز در تماس باشید.

18

بررسی دلیل نمایش کد خطای pfe توسط کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در شیراز

یکی دیگر از کدهای خطا در ماشین لباسشویی دوو کد خطای pfe می‌باشد. این کد خطا زمانی در دستگاه شما به نمایش در می‌آید که پمپ تخلیه دچار مشکل شده است. اولین بخشی که نیاز است آن را بررسی کنید فیلتر پمپ تخلیه می‌باشد. مطمئن شوید گرفتگی در این فیلتر مشاهده نمی‌شود.

از دیگر احتمالات عدم کارکرد پمپ تخلیه در طول مرحله خشک کن لباسشویی است. به خاطر داشته باشید گاهی اوقات تنها به دنبال استفاده از مقدار بیش از حد مواد شوینده در ماشین لباسشویی این کد خطا به شما نشان داده می‌شود. در مرحله آخر از شما می‌خواهیم مطمئن شوید لوله تخلیه حتماً در ارتفاع یک متری زمین نصب شده باشد. اگر کد خطا همچنان نمایش داده می‌شود از کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو در شیراز راهنمایی بخواهید. 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها