آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی سامسونگ و ال جی

کد خبر: 1066133

آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی سامسونگ و ال جی

تکامل زندگی بشر با تلاش بی وقفه امکان پذیر است. و یکی از نوآوری های بشر وجود کولر گازی در خانه هاست که سبب می شود شما گرمای طاقت فرسا تابستان را تحمل کنید. اکنون در این مطلب قرار است آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی سامسونگ و ال جی را به شما عزیزان آموزش دهیم با ما همراه باشید.

نحوه عملکرد کولر گازی سامسونگ و ال جی

آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی سامسونگ و ال جی

کولر گازی سامسونگ و ال جی به دو روش گرمایشی و سرمایشی تقسیم می شود:

تولید گرما: در تولید گرما گاز داخل کولر گازی گرم می شود و وقتی دما افزایش یافت بطور مستقیم وارد اپراتور می شود و در آن مکان گرمای خود را در محیط پخش می کند. فن یونیت داخلی جریان هوایی تولید می کند که این گرما را به داخل اتاق می فرستند. مانند شوفاژ البته در نظر داشته باشید که در شوفاژ از آب استفاده شده اما در کولر گازی از گاز

تولید سرما: گاز مخصوصی که در کولر گازی موجود است با فشار به مایع مبدل می شود و بعد این مایع به سمت ورودی اپراتور روانه می شود. این اپراتور ها لوله هایی هستند که در محل نصب کولر گازی موجود هستند. و در ادامه به سمت اسپیلیت هدایت می شوند. مایعی که از فشار تولید شد دمای هوای محیط را می گیرد و تبخیر می شود و دوباره به گاز تبدیل می گردد. هوایی که در اتاق جریان دارد به وسیله ی فن از یک سمت وارد می شود و از سمت دیگر لوله های اپراتور سرد می شود و در محیط پخش می شود. این گاز تبخیر شده مجدد به کمپرسور باز میگردد و این روند مکررا تکرار می شود.

رایج ترین مشکلات کولر گازی سامسونگ و ال جی

آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی سامسونگ و ال جی

تنها زمانی از سال که بیشتر از کولر گازی استفاده می شود تابستان است و این زمانی است که شما می خواهید کولر گازی شما در بهترین شرایط ممکن باشد. کولرهای گازی امروزه در هر خانه ای به یک ضرورت تبدیل شده است. در صورت عدم نگهداری مناسب و سرویس دهی منظم، کولر گازی شما می تواند علائم خرابی را نشان دهد. رایج ترین مشکلات کولر گازی سامسونگ و ال جی عبارتند از:

  • عدم خنک کننده

کولرهای گازی در صورت عدم خنک کننده مناسب که دلیل آن می تواند یک فیلتر هوای کثیف یا یک تخلیه میعانات مسدود شده باشد. فیلترهای هوا کولر گازی را از گرد و غبار موجود در هوا محافظت می کنند. تمیز کردن فیلتر هوا ممکن است آسان باشد اما برای گاهی شما به کمک یک متخصص نیاز دارید و ما به شما زرین سرویس را پیشنهاد می دهیم.

  • کمبود مبرد یا نشت گاز

اگر کولر گازی به درستی خنک نشده است، همچنین ممکن است مبرد کم داشته باشد. این یا به معنای کمبود شارژ آن است و یا در کولر گازی اسپلیت نشت گاز وجود دارد. این یک مشکل شایع تر برای ساکنان واقع در اطراف مناطق ساحلی یا هرجای دیگر نزدیک به فاضلاب است، جایی که آلودگی هوا زیاد است. در این حالت، یک متخصص باید قبل از افزودن مبرد بیشتر، نشتی را بررسی کند، زیرا مشکلات نشتی همچنان ادامه دارد و می تواند برای محیط زیست مضر باشد.

  • کمپرسور معیوب

هنگامی که کمپرسور کار نمی کند، این نشانه ای از سیم سوخته، خازن معیوب یا خود کمپرسور معیوب است. در این حالت، شما باید سیم پیچ کندانسور را تمیز کنید، خازن را بررسی کنید و اگر مشخص شد کمپرسور معیوب است، آن را تعویض کنید. یک کمپرسور از جریان گاز بین اواپراتور و کندانسور مراقبت می کند. از این رو، در صورت خراب شدن کندانسور، کولرگازی از دمیدن هوای خنک جلوگیری می کند.

  • کولرگازی دائماً روشن و خاموش می شود

اگر کولر گازی شما مدام روشن و خاموش می شود، بهتر است آن را خاموش کنید تا زمانی که سرویس آن را دریافت نکنید. به احتمال زیاد، اواپراتور کثیف است و کندانسور کثیف یا مسدود شده است. یک فیلتر کثیف جریان هوا را محدود می کند و جریان محدود هوا باعث مشکلات بیشتری می شود.تنظیمات ترموستات را نیز خودتان بررسی کنید و ببینید تنظیم تایمر روشن است یا خیر و بر این اساس آن را تغییر دهید.

  • کولر گازی روشن نمی شود

منبع تغذیه کولر گازی خود را بررسی کنید. البته اگر اطمینان حاصل کنید که ترموستات روی حالت "خنک" تنظیم شده است. در مرحله بعد، بررسی کنید که آیا سیم کشی های خارجی سالم هستند. گام بعدی این است که بررسی کنید آیا سیم کشی برق خانه شما درست است یا خیر. در صورت خرابی همه اینها، ممکن است کولر گازی شما دارای مشکلات داخلی مربوط به سیم کشی یا موتور باشد.

  • فن کولر گازی کار نمی کند

اگر فن کولر گازی شما کار نمی کند، به دنبال قطع کننده مدار خاموش یا قطع شده در داخل سیستم باشید. این می تواند از دریافت قدرت ورودی فن حتی در صورت روشن بودن دستگاه جلوگیری کند. دلیل دیگر اینکه فن کولر گازی شما کار نمی کند، جمع شدن یخ در سیم پیچ های داخلی است که مانع عملکرد طبیعی کولر گازی شما می شود. در چنین مواردی شما نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای دارید تا تعمیر کولر گازی را به او بسپارید.

  • خرابی ترموستات

ترموستات یک واحد کنترل در داخل خانه شما است که به شما اجازه می دهد دمای مورد نظر را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. معمولاً می توانید جریان هوا را از طریق کنترل از راه دور یا از طریق دستگیره های خود دستگاه کنترل کنید. اگر ترموستات خراب باشد، نمی توانید دمای محیط را تنظیم کنید و ممکن است به کولر گازی آسیب برساند.

 

کولرگازی دارای قطعات متعددی است که با هم کار می کنند تا کار کند. تعمیر و نگهداری و خدمات منظم باعث افزایش طول عمر کولر گازی می شود.

خصوصیات بهترین نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ و ال جی

اگر کولر گازی شما تحت گارانتی است، باید با نماینده گارانتی مجاز خود تماس بگیرید. این جزئیات را می توان به طور کلی در مدارک تهیه شده هنگام خرید واحد یافت. این می تواند باعث صرفه جویی در وقت و به معنی تعمیر سریعتر کولر گازی شود. اگر به دنبال نمایندگی کولر گازی ال جی و سامسونگ هستید ما به شما زرین سرویس را پیشنهاد می دهیم.

سرویس کولر گازی

برای به حداکثر رساندن عمر کولر خود، ما یک سرویس کولر گازی سالانه یا دو ساله را توصیه می کنیم. تعمیر و نگهداری کولر گازی از جمله تمیز کردن فیلترها و سایر بررسی ها می تواند به طور چشمگیری عمر کولر را افزایش دهد. درباره خدمات تهویه مطبوع زرین سرویس اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ هم اکنون از طریق شماره تلفن 02153229 با دفتر ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

تعمیرات کولر گازی را به چه کسی بسپاریم؟

آموزش تخصصی تعمیر کولر گازی سامسونگ و ال جی

کولر گازی شما هیچ تفاوتی با ماشین شما ندارد! برای عملکرد بهتر در بهترین حالت و جلوگیری از خرابی ناخوشایند سیستم خنک کننده، به تعمیرات و نگهداری منظم تهویه مطبوع نیاز دارد. برای جزئیات بیشتر در مورد آنچه که برنامه نگهداری پیشگیرانه ما شامل می شود، کافی است محصول خود را نشان دهید.

تکنسین های بسیار ماهر ما سریع، دوستانه، قابل اعتماد هستند و همیشه  بهترین ها را به شما ارائه می دهند. ما در وسایل نقلیه سرویس خود طیف گسترده ای از قطعات یدکی را حمل می کنیم بنابراین پس از تماس تلفنی می توانیم کولر گازی شما را در سریعترین زمان ممکن و مقرون به صرفه تعمیر کنیم. هم اکنون با تیم متخصص زرین سرویس تماس حاصل نموده و از خدمات بی نظیر ما بهره مند شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها