بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

کد خبر: 1100383

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

شاید بار ها و بار ها با کلماتی نظیر "خرید فالوور واقعی ایرانی" در اینترنت روبرو شده باشید.

امروزه روش‌های زیادی برای افزایش و جذب فالوور در دنیا توسط متخصصین حوزه تکنولوژی پیشنهاد می‌شود که البته برخی از آن ها ارگانیک و برخی دیگر غیر ارگانیک و حتی غیراصولی هستند. از یک‌سوی دیگر ممکن است این روش‌ها رایگان بوده و یا این که شما در قبال آن ها هزینه‌ای را پرداخت کنید. توجه نمایید که این روش‌ها ممکن است در طول مدت زمانی که مقالات در این مورد منتشر می‌شود دستخوش تغییرات زیادی شوند. اما به‌طورکلی چند روش و ساختار کلی به جهت رشد و همین‌طور دیده‌شدن در اینستاگرام وجود دارد.

در درجه اول این مسئله خیلی بستگی به سبک و نحوه فعالیت شما در این فضا خواهد داشت. آیا شما صرفاً یک خدمات‌دهنده، فروشنده، هلدینگ، کسب‌وکار یا تجارت هستید؟ آیا میزان فعالیت شما در طول روز و تولید محتوایی که انجام می‌دهید بیش از چیزی است که صرفاً نیاز به تبلیغات استوری و پست داشته باشد؟

راهکارهای رشد در اینستاگرام

خودتان قضاوت کنید. وقتی شما وارد یک صفحه اینستاگرام می‌شوید اولین چیزی که توجهتان را جلب می‌کند چیست؟ احتمالاً می‌گویید اعداد و ارقام و همین‌طور های‌لایت‌ها و پست‌ها. در واقع یک ترفند کلی در ذهن اشخاص برای تشخیص معتبر بودن و یا نبودن یک سرویس‌دهنده در نظر گرفته می‌شود. گاهی پیج‌های اینستاگرام ممکن است فالوورهای چند ده هزاری داشته باشند. اما آن‌قدر دقیق، یکتا و حرفه‌ای محتوا تولید می‌کنند که تشخیص شما اعتبار بالای مطالب و همین‌طور مرجع بودن آن است.

ابتدا و پیش از هر چیزی باید سعی کنید بستر و یا صفحه اصلی که قصد نمایش آن را به‌عنوان صفحه فرود دارید را جذاب‌تر کنید. از یک ساختار و قالب کلی گرافیکی برای قراردادن پست‌های تصویری، ویدئو و همین‌طور استوری‌ها استفاده کنید. در واقع هر چه استوری‌های شما باکیفیت‌تر باشد. مشتری متوجه این مسئله خواهد شد که واقعاً برای کارتان ارزش قائل هستید.

شما باید با صفحات و پیج‌های مرتبط با حیطه فعالیت و موضوع خودتان همکاری داشته باشید. مثلاً اگر پیجی در زمینه خریدوفروش کالاهای دیجیتال، موبایل و لوازم جانبی هستید بهتر است حتی اگر تبلیغاتی را منتشر می‌کنید. این اتفاق روی یک صفحه بزرگ در حوزه تکنولوژی، اشخاصی که به‌عنوان بلاگر به بررسی دستگاه‌های هوشمند می‌پردازند رخ دهد.

خرید فالوور ایرانی واقعی - چرا و چگونه اعتماد کنیم؟

خرید فالوور ایرانی واقعی - چرا و چگونه اعتماد کنیم؟

سرویس‌دهنده‌های ایرانی معمولاً در همان ابتدای راه خرید فالوور را به شما پیشنهاد می‌کنند. اما شما با هر نوع خرید فالوور آن‌طور که بایدوشاید نتیجه می‌گیرید؟ قطعاً در پاسخ به این سؤال قاطعانه می‌گوییم که خیر. بسیاری از فالوورهای تقلبی و روش‌های خرید که عموماً روی وب‌سایت‌ها و مراجع فروش ایرانی دیده می‌شود، دنبال‌کننده‌ها را به‌صورت موقت به‌حساب کاربری شما تزریق می‌کنند. اما پس از مدتی بنا به تشخیص اینستاگرام و سیستم هوشمند و رباتیک، فیک شناخته شده و در نتیجه حذف می‌شوند. در این صورت چیزی جز ضرر عایدتان نخواهد شد.

در مقابل پلتفرم‌های تبلیغاتی هستند که قابلیت‌های ویژه‌تری را به شما پیشنهاد می‌دهند. در کنار شما روش مستقیم افزایش و خرید فالوور ایرانی واقعی را نیز در دسته‌بندی خدمات خود قرار داده‌اند.

اما این که چگونه اعتماد کنید.

چرا باید فالوورهای پیج خود را بالا ببرم؟

نگاه کاربران به پیج شما روی اینستاگرام بیشتر وابسته به میزان فالووری خواهد بود که دارید. در واقع اعتمادسازی در حال حاضر به این شیوه انجام می‌شود. معمولاً ما علاقه‌ای به خرید و دریافت خدمات از صفحه‌ای که تعداد فالوور پاینی دارد نخواهیم داشت. در نتیجه شیوه خرید فالوور ایرانی و ارگانیک می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

آیا خرید فالوور منطقی است؟

خرید فالوور صرفاً در صورتی منطقی است که کاملاً ایرانی و ارگانیک باشد. یعنی وقتی فالوورها روی صفحه شما حضور دارند. پست‌ها را لایک کرده، بتوانید از ویوها و همین‌طور واکنش‌های آن ها نسبت به پست‌های خود استفاده کنید. فالوورهای تقلبی و خارجی و حتی رباتیک نه‌تنها نتیجه‌ای ندارند. بلکه شاید شما مشتری و شخصی که وارد صفحه‌تان می‌شود را گول بزنید.

اما در نهایت چیزی عایدتان نمی‌شود. مگر یک میلیون فالوور تقلبی می‌تواند در افزایش فروش اینستاگرام شما تأثیری داشته باشد؟ قطعاً خیر. پس به همین دلیل است که ما تاکید می‌کنیم حتماً نسبت به خرید فالوور واقعی ایرانی اقدام کنید. شاید هزینه بالایی داشته باشد. اما این کار را نیز صرفاً روی پلتفرم‌ها و شرکت‌هایی انجام دهید که تضمین بهترین کیفیت، قیمت و مناسب‌ترین خدمات پس از فروش را به‌صورت واقعی به شما ارائه می‌دهند.

در این مورد باید مشاوره دقیقی دریافت کنید. این که چه روش خرید فالووری مناسب شما خواهد بود.

راهکار خرید فالوور یا افزایش ارگانیک؟

راهکار خرید فالوور یا افزایش ارگانیک؟

ببینید، اجازه دهید که واقع‌بین باشیم. ما به‌هیچ‌عنوان مخالف روش‌های تولید محتوا و همین‌طور بازاریابی نیستیم. برعکس شما می‌توانید این کارها را نیز انجام دهید. اما منطقی است که در کنار وقت‌گذاشتن در برابر تولید انواع محتواهای باکیفیت و حتی یکتا، در نهایت شخص به دلیل این که تعداد فالوورهای شما پایین است توجهی به پیج شما نداشته باشد.

قطعاً از نظر شما این مسئله عادلانه نیست. اما از طرفی چیزی است که روتین دنیای شبکه‌های اجتماعی در ایران خواهد بود.

راهکارهای زیاد دیگری نیز وجود دارد که در کنار بحث خرید فالوور واقعی می‌تواند به رشد فروش شما کمک شایانی بکند. مثلاً تبلیغات در اینستاگرام و تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ که یک حوزه فعالیت جدی برای کسانی است که قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت روی کسب‌وکار خود را دارند. بحث دیگر استفاده از قابلیت‌های افراد مشهوری است که روزانه چند ده تبلیغ را روی صفحه خود منتشر می‌کنند و شما به‌عنوان دنبال‌کننده آن ها، به این واسطه اعتماد می‌کنید و خرید را انجام می‌دهید.

دراین‌بین یک بحث دیگر نیز وجود دارد. پنل خدمات اینستاگرام.

پنل فالوور ایرانی یا پنل خدمات اینستاگرام چیست؟

پنل اینستاگرام در واقع سرویسی است که با استفاده از آن شما می‌توانید نسبت به خریدوفروش فالوور اقدام نمایید. بسیاری از افراد به این شیوه به کسب درآمد می‌پردازند.

عده‌ای نیز ترجیح می‌دهند که برای پیج‌هایی که دارند خودشان به‌صورت مدیریت شده فالوور را تزریق کنند. در پنل خدمات اینستاگرام موضوعات مختلفی به‌عنوان خدمت به مشتری ارائه می‌شود و در قبال آن نیز پولی دریافت خواهد شد. نخست سرویس‌های آماری خواهد بود که شما می‌توانید میزان بازدید، فالوورهای فیک و واقعی پیج‌هایی که روی آن ها کارکرده‌اید را ببینید. د کنار این موضوع سرویس‌های واقعی نیز درج شده‌اند که از جمله آن ها می‌توان به فروش فالوور ارگانیک ایرانی، افزایش سابسکرایب برای سرویس‌هایی مانند یوتیوب و... استفاده کنید. همین‌طور شما می‌توانید از مشتری در یک پنل کاملاً حرفه‌ای مبلغ دریافت کرده و در قبال همان مبلغ پکیج‌هایی مثل: 1000 فالوور واقعی اینستاگرام را به صفحه‌اش در اینستاگرام تزریق کنید.

نحوه فعالیت پنل فالوور اینستاگرام

وقتی شما پنلی را خریداری می‌کنید. به این صورت است که کاربر با یک ثبت‌نام چندمرحله‌ای و ساده به‌وسیله شماره‌تلفن و ایمیل وارد سایت و پنلتان می‌شود. پس از آن می‌تواند دسته‌بندی سرویس را انتخاب کند، مثلاً اگر نیاز به افزایش فالوور دارد، می‌خواهد ویوها و لایک‌های یک پست و استوری را صرفاً برای یک‌بار بالا ببرد. پس از آن که سیستم و شبکه اجتماعی را انتخاب کردید در مرحله بعد به شما اجازه می‌دهد که نوع این افزایش را نیز برگزینید.

مثلاً من خرید فالوور یا خرید ویو را انتخاب می‌کنم. در نهایت تعداد موردنیاز تعیین خواهد شد. در ادامه و بخش توضیحات می‌توانید به کاربر خود پیغام‌هایی نمایش دهید. مشتری در واقع متوجه می‌شود که آیا این فالوورها ارگانیک و ایرانی است؟ آیا احتمال انجام سریع وجود دارد؟ بلافاصله پس از انجام خرید عملیات انتقال فالوور به پیج موردنظر انجام خواهد شد یا خیر.

بررسی قیمت پنل‌های خدمات اینستاگرام

پنل خدمات اینستاگرام

سرویس پنل خدمات اینستاگرام به‌صورت هوشمندانه و بر اساس برنامه‌نویسی، اجازه می‌دهد که به‌محض انتخاب سرویس توسط کاربر، قیمت آن در لحظه روی یک پنل اختصاصی نمایش داده شود.

پس از تعیین قیمت از کاربر می‌خواهید که لینک پست یا نام کاربری موردنظر را وارد کند و در نهایت اعمال را انجام می‌دهد. این درخواست در لیست سفارش‌ها شما ثبت می‌شود و پس از آن عملیات به‌صورت خودکار توسط ربات‌ها انجام می‌گردد.

تبلیغچه به‌عنوان یکی از معتبرترین سرویس‌های کشور در زمینه خرید فالوور واقعی ایرانی و بهره‌گیری از جدیدترین متدها به جهت جلوگیری از بن شدن حساب کاربری و همین‌طور فروش پنل‌های پیشرفته خدمات اینستاگرام، نگرشی جدید در این زمینه را در پی گرفته است. در واقع اگر ترجیح می‌دهید که بر اساس یک روش کاملاً ارگانیک و اصولی فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید. آن ها بهترین راهکارها در این زمینه را به شما پیشنهاد می‌دهند.

جمع‌بندی

سعی کردیم شیوه‌ها و راهکارهایی را برای افزایش فالوور ارگانیک در اینستاگرام بررسی کنیم. موضوع این است که بالاخره فعالیت شما در جهت رشد فالوور، باید با بهره‌گیری از یک شیوه میان‌بر باشد. در این صورت هم توجه‌ها را جلب می‌کنید. هم راهتان برای تبلیغات اینفلوئنسری نیز کم‌ریسک‌تر می‌شود. حتی اگر نیاز داشته باشید که روی یک پیج تبلیغ کنید، بهتر است که صفحه شما حداقل فالوور را داشته باشد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها