خبر مهم از تعطیلی مدارس امروز شنبه 16دی | برف مدارس تبریز را مجازی کرد

کد خبر: 1266595

به‌علت بارش سنگین برف امروز تمامی مقاطع مدارس شهرستان تبریز در شیفت صبح غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

خبر مهم از تعطیلی مدارس امروز شنبه 16دی | برف مدارس تبریز را مجازی کرد

فرماندار شهرستان تبریز: به‌علت بارش سنگین برف امروز تمامی مقاطع مدارس شهرستان تبریز در شیفت صبح غیرحضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

امتحانات نهایی برگزار خواهد شد و تمام اداره‌ها هم با ۲ ساعت تاخیر خدمت‌رسانی می‌کنند.

برف مدارس ۸ شهر آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد

 مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: برف مدارس هشت شهر آذربایجان‌شرقی را تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر صادقیان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در شهرستان تبریز، مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح غیر حضوری می‌باشد.

وی افزود: ضمناً اطلاعیه وضعیت فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز طی اطلاعیه‌ای دیگر به اطلاع همکاران، اولیا و دانش آموزان گرامی خواهد رسید.

صادقیان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که امتحانات داخلی در مناطق ذکر شده لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

وی گفت: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

تعطیلی مدارس خاروانا و ورزقان

وی گفت: همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خاروانا و ورزقان، مدارس روستایی این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

صادقیان ادامه داد: امتحانات داخلی لغو و امتحانات نهایی طبق برنامه قبلی برگزار خواهد گردید.

تعطیلی مدارس منطقه مهربان و ایلخچی

وی ادامه داد: همچنین با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه مهربان و ایلخچی، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و در مدارس شهری نیز در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

تعطیلی مدارس منطقه خواجه

صادقیان ابراز داشت: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه خواجه، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

تعطیلی مدارس منطقه هریس

وی گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد در منطقه هریس، مدارس این منطقه روز شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی مقطع دبستان مدارس شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد