«مثلث‌آنلاین» به نقل از انبارلویی: مجلس در موضوع هسته‌ای دولت را از سردرگمی نجات داد

کد خبر: 1223517

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مجلس یازدهم انقلابی بوده و هست و به همین دلیل هم نیروهایی خاص علیه آن حمله می‌کنند.

«مثلث‌آنلاین» به نقل از انبارلویی: مجلس در موضوع هسته‌ای دولت را از سردرگمی نجات داد

«فردا نیوز» - مجلس در موضوع هسته‌ای دولت را از سردرگمی نجات داد/ بدخواهان با بهانه یا بی‌بهانه مجلس را می‌کوبند

حمایت قاطع و صریح رهبر انقلاب از عملکرد مجلس نشان داد که آنهایی که علیه مجلس انقلابی چندسال است که فضاسازی می‌کنند از سر خیرخواهی سخنی نمی‌گویند.

محمدکاظم انبارلویی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی درباره عملکرد مجلس یازدهم به «مثلث‌آنلاین» گفت: «عملکرد مجلس شورای اسلامی در سه سال گذشته خوب و قابل قبول بوده است؛ علت هم آن بوده است که رویکرد انقلابی و معطوف به حل مشکلات کشور داشته است و تاکنون قوانین خوبی برای حل مشکلات کشور وضع کرده است که مهم‌ترینش مربوط به مسائل هسته‌ای بود که دولت را از سردرگمی نجات داد و دولت توانست پیشرفت‌های بسیار خوب و مهمی را در عرصه هسته‌ای داشته باشد. قوانین دیگر خوبی تصویب شد از جمله در ارتباط با علوم دانش‌بنیان».

او ادامه داد: «در زمینه شفافیت هم کارهای خوبی از سوی مجلس مشاهده کردیم؛ از جمله شفافیت آراء بود که شمار زیادی از نمایندگان به این زمینه پیوستند».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «مجلس کارهای بزرگی انجام داده است و متناسب با اهمیت کارهایش مورد هجوم برخی گروه‌های سیاسی و دشمنان قرار گرفته است. یک وقت نقد انجام می‌شود که ایرادی ندارد اما یک وقت حمله می‌شود و صرفا برای تخریب است».

انبارلویی در پایان گفت: «این مجلس انقلابی بوده و هست و به همین دلیل هم نیروهایی خاص علیه آن حمله می‌کنند. در دوره استیضاح وزیر صمت مطالبی را علیه مجلس مطرح کردند که صحت نداشت و تحقیقی که شد نشان داد که موضوع آن‌طور که بیان می‌شد نبوده است. با بهانه یا بی‌بهانه مجلس را می‌کوبند. در این شرایط مجلس باید حواسش جمع باشد که بهانه به دست بدخواهان ندهد».

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها