احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با «فردا» :

تفاوت عقلانیت انقلابی با منش سوپرانقلابی‌ها

کد خبر: 1242900

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم عقلانیت انقلابی می‌خواهند یعنی می‌خواهند نیروهایی وارد مجلس شوند که باورمند به خط امام و رهبری باشند، به بیگانگان باج ندهند و در عین حال انقلاب را هم انحصاری برای خود تعریف نکنند.

تفاوت عقلانیت انقلابی با منش سوپرانقلابی‌ها

گروه سیاست سایت فردا: عقلانیت انقلابی چیست و چرا امروز کشور بیش از هر زمان به آن نیاز دارد و وجه تفارق آن با روش سوپرانقلابی‌ها و اعتدالی‌های اهل تسامح و تساهل چیست؟

احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «فارغ از اسامی گروه‌ها و جناح‌ها مردم در شرایط کنونی در پی حل مشکلات خود هستند و می‌خواهند به نیروهایی رأی دهند که به دور از افراط و تفریط کار درست انجام دهند. مردم می‌خواهند نیروهایی روی کار آیند که منافع جمعی و تحقق خواسته‌های نظام و ولایت برایشان اصل باشد، نه منافع فردی و گروهی خود. بله مردم میانه‌روی را می‌خواهند زیرا از افراط خسته‌اند اما میانه‌روی را هم نباید به معنای التقاط در نظر گرفت. بودند نیروهایی که شعار میانه‌روی می‌دادند اما از اصول غافل بودند و به غربی‌ها باج می‌دادند».

او ادامه داد: «مسلما انفعال در قبال هجمه‌هایی که به اصول انقلاب اسلامی وارد می‌شود، میانه‌روی نیست بلکه غفلت است. مسلم است که تندروی آسیب‌های بسیار مهمی بر کشور وارد می‌کند اما کندروی هم به همین میزان آسیب‌زننده است».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «مردم به سمت انتخاب نیروهایی می‌روند که منافع خودشان را اولویت نمی‌دانند و می‌خواهند منافع مردم و کشور تأمین شود. افرادی که به صورت جهادی برای کار می‌آیند نه کسب منفعت. مردم عقلانیت انقلابی می‌خواهند یعنی می‌خواهند نیروهایی وارد مجلس شوند که باورمند به خط امام و رهبری باشند، به بیگانگان باج ندهند و در عین حال انقلاب را هم انحصاری برای خود تعریف نکنند».

کریمی اصفهانی در پایان گفت: «تفاوت عقلانیت انقلابی و سوپرانقلابی‌ها در همین است که عقلانیت انقلابی با حفظ اصول سعی می‌کند منافع ملت را تأمین و منویات ولایت را محقق کند اما به هر حال هستند نیروهایی که با ژست انقلابی سعی می‌کنند منافع خود را تأمین کنند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد