سیاه‌نوری در گفت‌وگو با «فردا»:

انتظار مردم از مجلس بعدی؛ گام‌هایی برای پیشرفت و توسعه

کد خبر: 1267504

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مردم انتظار دارند مجلس آینده قدم های رو به جلو برای پیشرفت و توسعه کشور بردارد و کارهای برزمین مانده از مجلس قبل را به سرانجام برساند.

انتظار مردم از مجلس بعدی؛ گام‌هایی برای پیشرفت و توسعه

گروه سیاست سایت فردا: در فضایی که کشور با مشکلات زیادی اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجهه است، انتخابات مجلس 10 اسفندماه برگزار می شود. حالا این سئوال پیش می آید که انتظار جامعه از مجلس آینده چیست و این مجلس چقدر می تواند بر عملکرد دولت اثرگذار باشد.

حسین سیاه‌نوری در گفت‌وگو با فردا درباره انتظار مردم از مجلس آینده گفت: مردم در انتخابات پیش رو نگاه می کنند چه نامزد یا نامزدهایی خواهان پیشرفت و توسعه کشور هستند بنابراین نامزدهایی که صرفا شعار توخالی می دهند، نمی توانند نظر مردم را جلب کنند چون جامعه با توجه به تجارب گذشته می داند که وعده های غیرعملی و شعاری کارساز و راهگشا نیست.

وی با بیان اینکه شاخص هایی همچون تعهد، تخصص، عملگرایی و کارآمدی قطعا مدنظر رأی دهندگان برای سنجش نامزدها قرار دارد، افزود: مردم انتظار دارند مجلس آینده قدم های رو به جلو برای پیشرفت و توسعه کشور بردارد و کارهای برزمین مانده از مجلس قبل را به سرانجام برساند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی درباره میزان تأثیرگذاری مجلس آینده بر عملکرد دولت یادآور شد: اگر نمایندگان از اهرم های نظارتی خود در حوزه های تخصصی شان خوب فعال کنند قطعا می توانند ریل گذار و هدایت گر خوبی برای دولت باشند تا مطالبات و انتظارات مردم به نحو بهتری پاسخ داده شود.

وی درباره تأثیر ترکیب مجلس آینده بر انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: این تأثیر می تواند باشد اما باید دید در عمل چه اتفاقی می افتد. اگر مجلس بتواند خوب عمل کند قطعا این یک شاخصی برای مردم در انتخابات بعدی می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد