بخشایش اردستانی در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان بلوف می‌زنند، دست‌شان خالی نیست

کد خبر: 1268352

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: زمان آن رسیده که اصلاح طلبان دوری بزنند و جوانان را دریابند. این رویکرد برای آینده سیاسی خودشان هم بهتر است.

اصلاح‌طلبان بلوف می‌زنند، دست‌شان خالی نیست

گروه سیاست سایت فردا: ادعای اصلاح طلبان همواره این بود که هر وقت اراده کنند می توانند صفی طولانی از نیروهای خود را به میدان بیاورند اما در این دوره غنای ادعای آنها روشن شد. امروز اصلاح طلبان می گویند «دست مان خالی است و نمی توانیم فهرست انتخاباتی ببندیم». پشت این حرف معنای بسیاری نهفته است.

احمد بخشایش اردستانی درباره دست خالی بودن اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات مجلس گفت: اصلاح طلبان بلوف می زنند. آنها هم تأییدصلاحیت نیروهای شان را گرفتند و به اندازه بستن یک لیست نامزد دارند اما چون دنبال چهره های مشهور خود هستند، دائم از خالی بودن دست شان صحبت می کنند تا 20 بهمن یکسری دیگر از نیروهای شاخص شان تأییدصلاحیت شوند.

وی افزود: اصلاح طلبان به جوانان خودشان بها نمی دهند و دائم به نیروهای قدمی خود اتکا دارند. زمان آن رسیده که اصلاح طلبان دوری بزنند و جوانان را دریابند. این رویکرد برای آینده سیاسی خودشان هم بهتر است.

این فعال سیاسی درباره حذف شدن اصلاحات از عرصه سیاسی کشور اظهار کرد: اصلاح طلبی و اصولگرایی دو بال عرصه سیاسی کشور هستند، معمولا چرخش سیاسی در ایران دو دوره ای است. 2 دوره چهار ساله اصولگرایان دولت و مجلس را در اختیار دارند، بعد اصلاح طلبان 2 دوره بر مجلس و دولت حاکم خواهند شد.

بخشایش ادامه داد: اصلاح طلبان برای احیای خودشان در زمان هایی که قدرت دست شان بود باید کار می کردند اما وقتی نتوانستند قدرت معیشت مردم را تقویت کنند، طبیعتا جامعه از آنها عبور کرد. در نهایت اصلاح طلبان نمی توانند از چارچوب جمهوری اسلامی خارج شوند چون خروج آنها به مثابه پایان عمر سیاسی شان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد